Krijgen die ontvangers niet een gehele "screening process"? Dat ze bijvoorbeeld een jaar clean van drugs moeten zijn.
Kan best ja, maar dat weet ik dus niet.
Ik informeer er 1 dezer dagen wel over.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen die ontvangers niet een gehele "screening process"? Dat ze bijvoorbeeld een jaar clean van drugs moeten zijn.

Nee, maar zeg al jaren dat ik dat eens zou moeten worden. Belachelijk eigenlijk.
Nee. Waarom?
Omdat ik dan bij een ongeluk mijn overlevingskansen lager inschat.
Als toevallig de dokter die je moet helpen in de andere kamer een familielid heeft liggen die een orgaan nodig heeft dan ben je hoekkie om, geloof mij maar.
Dat is inderdaad belachelijk. Doe het nu dan:
https://www.donorregister.nl/uwregistratie/
Je hebt alleen maar je DigiD nodig.

Nee, na het zien van de statistieken wat er gebeurd met de donor organen vind ik het zinloos. Het overgrote deel word niet gebruikt voor het doel wat voorgehouden word.
Omdat ik de gang van zaken en het standpunt dat de regering hierbij inneemt werkelijk DEBIEL vind. De meest effectieve manier is om iedereen gewoon automatisch donor te maken.
Hekelpunten die ik anders zou willen zien:
- Mensen die donor zijn voorrang geven op donorlijst tov niet-donoren
- Automatisch donor, als je bezwaar hebt, dan kan je schriftelijk bezwaar aantekenen middels een langdradige procedure (het moet niet zo zijn van, goh, vandaag heb ik er ff geen zin in dus ik "meld me ff af")
- Nierdonatie voor geld (dit is in een aantal landen gelegaliseerd en goed gereguleerd!)
Wat mensen vergeten is dat er elke dag mensen zoals jij en ik die niks verkeerd hebben gedaan DOOD gaan door een donortekort.
Gezegd word dat 1 op de 5 donororganen niet gebruikt word voor transplantatie.
dan ben ik nu bij deze donor, werd ook wel een keer tijd![]()
Ofwel, als ik jou moet geloven heb je 80% kans dat je organen gebruikt worden door iemand die ze hard nodig hebben. Wat is exact je punt dan?
. Van jouw waardeloze lichaam kunnen ze niks gebruiken. mong*len bloed stroomt door jouw aderen.**** that, mensen rommelen niet in mijn lichaam als ik dood bent. Ook al sterven er anderen. So be it, survival of the fittest.
Hou jij je mond nou maar. Van jouw waardeloze lichaam kunnen ze niks gebruiken. mong*len bloed stroomt door jouw aderen.
Jij snapt helemaal geen reet van wat Darwin exact bedoelde met zijn van Spencer's geleende term Survival of the Fittest. Darwin's theorie gaat over soorten, de overleving van soorten t.o.v. van andere soorten. Niet tussen individuele eenheden binnen een soort. Jouw overtuigingen lijken zo op het eerste gezicht nog idioter dan het sociaal-Darwinisme van dat stelletje malloten die aan de haal zijn gegaan met Darwin.