XXL Nutrition

ben jij een homootje ?

Peiling Peiling ben jij een homeu ?

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Edit, fout gezien.

Ja

H3LLRAIS3R, haaii, MennoNMGN, P8rb, Snoezepoes, xROCKx

Ach vrouwen die parasiteren, ik ben daar niet altijd even serieus over. Wel denk ik dat het voor bijna elk bedrijf beter is als er een man bovenaan staat. Vrouwen zijn optisch gewoon inferieur en beschikken daardoor niet over de juiste uitstraling, tenminste als het over geld gaat. Ook hebben ze vaak een totaal andere denkwijze, een denkwijze die mij niet aanstaat. Uiteraard zijn er ook succesvolle vrouwen die hun werk wel goed doen, maar die zijn wel zeldzaam heb ik het gevoel.

Nogmaals: je hebt ook vrouwen die niet parasiteren schat. Knoop dat goed in je oren, komt goed,.. je komt vast een leuk vrouwtje tegen die jou leuk vindt om wie jij bent!

Er zijn zeker succesvolle vrouwen die erg handig, intelligent, sociaal, ruimdenkend en ondernemend zijn.. en door middel van die eigenschappen een geweldige bedrijf opzetten en ja ik ben het met je eens, dat dat uitzonderingen zijn. Want ik vind persoonlijk ook dat mannen daar beter in zijn (over het algeméén dan he). Mannen zijn vaak 'harder', stabieler: zakelijker.. vandaar. Vrouwen kunnen zo af en toe iets te emotioneel reageren en denken, dat kan een groot beletsel / obstakel zijn. Maarja, zoals ik gisteren al zei: uitzonderingen zijn er áltijd en overal Kaasje!

ehmm wat is erger, homootje of old dutch??

Ik ben Olddutch , voor vrienden bekend als vader van joranr en sniperx :angstig:

ik ben Angelus.

Terug
Naar boven