AndroidHealthClinic

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
Ik blijf ook maar uitstellen, de 30 staat al voor mn deur :eek:

Ik zei deze morgen nog tegen mn vriendin, ik zal probably pas tegen mn 50ste ofzo beginnen :roflol:

Het voordeel is dat je tegen die tijd waarschijnlijk Testeron op dokters voorschrift kan krijgen :roflol:

Jongens laten we ophouden om met sis in discussie te gaan.
De gozer is een exces.Niet een voorbeeld hoe het moet zijn.

Overgens met alle respect hoor Sis,maar je weet hoe we over dit soort gebruikers denken.

Je hebt gelijk! Hij mag van mij ook doen en laten wat hij zelf wil hoor, ik vraag me alleen af of hij zich zelf geen zorgen maakt over zijn gezondheid? Maar dat heeft natuurlijk niets met dit topic te maken

ik twijfel nog, maar zal zeker niet voor de eerste jaren zijn. Misschien als ik tegen de 30 aan ben

Ik wil absoluut een keer met Androgene Anabole Steroïden op mezelf gaan experimenteren ja. Deze stoffen zijn simpelweg te interessant om te negeren. Ik maak me vrij weinig zorgen om de risico's omdat die er hoogstwaarschijnlijk bijna niet zijn. Ik laat me niet indoctrineren door de hypocriete meningen en ideeën van de conformistische massa. Kennis en wijsheid zijn de baas over mijn leven, niet mijn verkeerd geïnformeerde medemens.

Ik wil absoluut een keer met Androgene Anabole Steroïden op mezelf gaan experimenteren ja. Deze stoffen zijn simpelweg te interessant om te negeren. Ik maak me vrij weinig zorgen om de risico's omdat die er hoogstwaarschijnlijk bijna niet zijn. Ik laat me niet indoctrineren door de hypocriete meningen en ideeën van de conformistische massa. Kennis en wijsheid zijn de baas over mijn leven, niet mijn verkeerd geïnformeerde medemens.

Zegt iemand die nog nooit gebruikt heeft.....wat weet JIJ over risicoos man
Maak jij je maar geen zorgen hoor.

Nope .

optie 1
no offence voor de gebruikers maar persoonlijk vind ik het zever

Niet van plan.

Ooit ja, alleen is de vraag wanneer...
Je leeft maar 1 keer hé.

Zegt iemand die nog nooit gebruikt heeft.....wat weet JIJ over risicoos man
Maak jij je maar geen zorgen hoor.

Interessant hoe je antwoord impliceert dat een gebruiker zonder uitzondering meer verstand heeft van deze stoffen. Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan jij, maar ik heb het nodige gelezen. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, er zijn alleen niet genoeg studies naar gedaan. Als jij mij een studie kan laten zien welke een duidelijk verband bewijst tussen het gebruik van deze middelen en bepaalde aandoeningen zoals hartproblemen, leverproblemen(orale steroïden uitgezonderd uiteraard) beroerte etc. dan hou ik m'n mond verder en neem ik terug wat ik gezegd heb.

Verandering in hdl-ldl cholesterol balans --> hart en vaatziekten?

Neh, zo lang train ik nog niet en er valt naturel nog zoveel uit te halen merk ik. Het idee dat ik door te werken en eten met wat basic sups vooruit ga geeft me ook wel een goed gevoel:cool: Om nu gelijk al te gaan schreeuwen levenslang naturel te blijven vind ik dan weer wat voorbarig. Dat zien we met de tijd allemaal wel.

Als ik een tweeling was zou ik ééntje doen met kuren en ééntje zonder kuren.

Helaas ben ik geen tweeling, dus blijft het zonder gekke kuren voor mij.

Altijd die discussie over de health risks van anabolen,

Kijk de documantiare bigger stronger faster en ga dan nog een keer komen met je health risks, steek ondertussen ook een peuk op en drink een glas bier...die zijn toch legaal dus zal wel sneu zitten.

Interessant hoe je antwoord impliceert dat een gebruiker zonder uitzondering meer verstand heeft van deze stoffen. Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan jij, maar ik heb het nodige gelezen. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, er zijn alleen niet genoeg studies naar gedaan. Als jij mij een studie kan laten zien welke een duidelijk verband bewijst tussen het gebruik van deze middelen en bepaalde aandoeningen zoals hartproblemen, leverproblemen(orale steroïden uitgezonderd uiteraard) beroerte etc. dan hou ik m'n mond verder en neem ik terug wat ik gezegd heb.

Where are the bodies!!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Terug
Naar boven