M V P
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant hoe je antwoord impliceert dat een gebruiker zonder uitzondering meer verstand heeft van deze stoffen. Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan jij, maar ik heb het nodige gelezen. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, er zijn alleen niet genoeg studies naar gedaan. Als jij mij een studie kan laten zien welke een duidelijk verband bewijst tussen het gebruik van deze middelen en bepaalde aandoeningen zoals hartproblemen, leverproblemen(orale steroïden uitgezonderd uiteraard) beroerte etc. dan hou ik m'n mond verder en neem ik terug wat ik gezegd heb.

Inderdaad
Kan ik misschien eindelijk mijn vriendin de baas.vind ik verstandig van je, coach, en de commentaar van die andere persoon vind ik maar flauw en off-topic.Ik weet het uit zeer goede bron, anabolen, en andere vormen van doping ook, kunnen heel nefaste gevolgen voor het nageslacht hebben, meer zeg ik niet uitgezonderd in pm, je krijgt hier toch vaak verkeerde kritiek

Nee, ik wil natural blijven________________49stemmen____29,88%
Ja, ik wil ooit gaan kuren________________43stemmen____26,22%
Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur_____37stemmen____22,56%
Ik twijfel nog_________________________35stemmen____21,34% --> (/50%)
________________________________________________=59.45% Van de mensen wil ooit AAS gaat gebruiken.
Dat vind ik toch een hoop!! Hoeveel zouden er echt van overblijven??