Fitness Seller

Ben jij van plan om ooit te kuren?

Peiling Peiling Ben jij van plan om ooit te kuren?

• Nee, ik wil natural blijven

Stemmen: 72 28,0%
  • Ja, ik wil ooit gaan kuren

Stemmen: 67 26,1%
  • Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur

Stemmen: 51 19,8%
  • Ik twijfel nog

Stemmen: 67 26,1%

• Totaal stemmers
    257
Denk van wel.. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan:cool:

Injects lijkt me wel eng de eerste keer.. Miss beginnen met een Oral kuurtje volgend jaar ofzo:rolleyes:

Interessant hoe je antwoord impliceert dat een gebruiker zonder uitzondering meer verstand heeft van deze stoffen. Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan jij, maar ik heb het nodige gelezen. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, er zijn alleen niet genoeg studies naar gedaan. Als jij mij een studie kan laten zien welke een duidelijk verband bewijst tussen het gebruik van deze middelen en bepaalde aandoeningen zoals hartproblemen, leverproblemen(orale steroïden uitgezonderd uiteraard) beroerte etc. dan hou ik m'n mond verder en neem ik terug wat ik gezegd heb.

Gaaaaap ga maar eens lezen man

idd, die eindeloze discussies over gebruik zijn afgezaagd geworden.
ik ben er heel eerlijk in, ik laat het om te gebruiken vanwege mijn vrouw, omdat ze het absoluut niet zou willen hebben, en om in een relatie van 20j het achter haar rug om te doen, vind ik ook maar niks, maar ik zeg het, moest ik de kans hebben, ja ik zou het ook doen, het is gewoon de keuze die je maakt welk doel je hebt en hoe je dat doel wil bereiken, voor tienerjongens ben ik er ook tegen, maar ik vind wie een volwassen leeftijd heeft, is er volledig vrij in

Indien ik kinderen heb wel. Daarvoor niet.

Indien ik kinderen heb wel. Daarvoor niet.
vind ik verstandig van je, coach, en de commentaar van die andere persoon vind ik maar flauw en off-topic.Ik weet het uit zeer goede bron, anabolen, en andere vormen van doping ook, kunnen heel nefaste gevolgen voor het nageslacht hebben, meer zeg ik niet uitgezonderd in pm, je krijgt hier toch vaak verkeerde kritiek

Waar is de optie ik heb gekuurd maar ben van plan ermee te stoppen? :D

:D Lol gfg

Ga nooit kuren, liever natural, wil ook niet übergroot worden dus tja ....
Nooit drugs genomen, dus kan ik een kuurtje ook best missen ;)

Het was wel serieus bedoeld hoor ;)

Nee, ik wil natural blijven________________49stemmen____29,88%
Ja, ik wil ooit gaan kuren________________43stemmen____26,22%
Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur_____37stemmen____22,56%
Ik twijfel nog_________________________35stemmen____21,34% --> (/50%)

________________________________________________=59.45% Van de mensen wil ooit AAS gaat gebruiken.:eek:

Dat vind ik toch een hoop!! Hoeveel zouden er echt van overblijven??

Nee, ik wil natural blijven________________49stemmen____29,88%
Ja, ik wil ooit gaan kuren________________43stemmen____26,22%
Ik heb al eens gekuurd/zit in een kuur_____37stemmen____22,56%
Ik twijfel nog_________________________35stemmen____21,34% --> (/50%)

________________________________________________=59.45% Van de mensen wil ooit AAS gaat gebruiken.:eek:

Dat vind ik toch een hoop!! Hoeveel zouden er echt van overblijven??

Je zit hier ook op een bodybuilding forum. Vrij normaal. Iedereen denkt er toch eens over na.

Op het moment ben ik behoorlijk potent, dik tevreden met m'n massa en shape, en hoef er niets aan te veranderen. Vanuit mezelf uit al een behoorlijk eigenzinnige panter dus als ik on roids zou zijn, zou ik me van niemand meer wat aantrekken. Ik veronderstel dat ik van Test zwaar relax wordt, actief en sociaal, maar ook stront lui en bijv. geen zin heb om te haasten naar m'n werk als m'n eten nog niet klaar is. En niet agressief wordt tegen mensen, maar als iets me niet bevalt ze gewoon negeer om m'n stress levels laag te houden.

Mocht m'n libido ooit eens wat afzakken als oudere man, misschien lekker wat test zetten. Probleem met het kuren is ook dat ik vrees dat het mij teveel gaat bevallen, en bodybuilding op mijn manier gaat dan een flinke zak met duiten kosten.

mischien over 5 jaar (of langer), als ik denk het maximale te hebben bereikt en/of het nog maar zeer langzaam gaat. En mischien wil ik ook wel niet groter worden en doe ik het niet.

Binnenkort! nog 2 tot 3 maand naturel ;) daarna lekker knalle !!

Ik zij vroeger, nooit!
Tot mn trainings maatje zijn eerste kuur zette, ik kon niet meer mee...
Dus...
Zopas terug van medisch onderzoek... 15kg verzwaard in 1jaar tijd:p
Dokter zij: u bmi ligt te hoog;)

heheheeh had ik prc hetzelfde,todat hij mijn taile meten,en dus ff achter zijn oren moest krabben.

Een obesitas met wespetaile komt hij waarschijnlijk niet regelmatig tegen

Hij zij, meneer M.
Neemt u doping, want wij vinden niks van protiene in u bloed in vergelijking met andere...
Ik zij nee, ik werk er wel mee mss kan het daar aan liggen:p

Vorige maand was ik er heilig van overtuigd: na mijn vakantie ga ik eraan beginnen.
Nu weet ik het weer even niet meer en hoeft het voor mij ook even niet.

Ik ben dan ook wel een thuistrainer en denk dat daardoor de stap al minder snel is gezet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven