AndroidHealthClinic

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Jezus, al die Wilders topics.. Wat is er zo bijzonder aan die gozer? Dat ie debiel is? Echt wanneer dringt het door..

Die is inderdaad niet halal, die kun jij dus perfect gebruiken!

christus jij bent echt gebrainwashed en geïndoctrineerd door deze shit man.
de GROTE wannabee imam van DBB...
je moet niet zo ****ing fanatiek wezen man,sierd je niet bepaald..

Laatst bewerkt:
Want?
Ik ken genoeg moslims, tientallen zelfs die aan de universiteit studeren.
En dan loop jij te bazelen over het verband iq/geloof ?

Ja man, helemaal top
Echt serieus je hebt gelijk helemaal gelijk gewoon.
Je verdient de ****ing nobelprijs, religieuze mensen aan de universiteit?
Bizar gewoon, al die gelovigen die ik ken zijn allemaal eigenlijk gewoon undercover atheisten he?
****ing hell, wat een grootvizier ben je toch

Weer een complete mis-interpetatie van jou kant, kerel. :)

Wat ik hilarisch vond, en nog steeds vind, is dat je van "geestelijke capaciteiten" naar "iq" ging, terwijl het toch duidelijk zou moeten zijn dat de geestelijke capaciteiten van een persoon veel meer is dan door het IQ aangegeven kan worden, en vervolgens de valse veronderstelling dat Klaaswitz IQ koppelt aan religie presenteerde terwijl niets uit zijn tekst erop wees dat dit het geval was.

Je moet toegeven dat het uitzonderlijk veel verbeeldingskracht vereist om een simpele post zo te misinterpeteren. En ja, dan te denken dat je naar de universiteit wilt is iets dat helemaal op de lachspieren werkt. Sorry.

Wat betreft moslims op de universiteit, ik ken er ook genoeg die op de universiteit zitten, en die zullen je eveneens vertellen dat je het met die leesvaardigheid van je op de universiteit niet zal redden. Niet beledigend bedoelt maar gewoon een feit van het leven.

Eveneens, je komt over als nogal snel opgefokt - misschien een goed idee om wat meer relaxed door het leven te gaan en niet alles zo persoonlijk op te nemen? Zal je zeker geen windeieren leggen.

Weer een complete mis-interpetatie van jou kant, kerel. :)

Wat ik hilarisch vond, en nog steeds vind, is dat je van "geestelijke capaciteiten" naar "iq" ging, terwijl het toch duidelijk zou moeten zijn dat de geestelijke capaciteiten van een persoon veel meer is dan door het IQ aangegeven kan worden, en vervolgens de valse veronderstelling dat Klaaswitz IQ koppelt aan religie presenteerde terwijl niets uit zijn tekst erop wees dat dit het geval was.

Je moet toegeven dat het uitzonderlijk veel verbeeldingskracht vereist om een simpele post zo te misinterpeteren. En ja, dan te denken dat je naar de universiteit wilt is iets dat helemaal op de lachspieren werkt. Sorry.

Wat betreft moslims op de universiteit, ik ken er ook genoeg die op de universiteit zitten, en die zullen je eveneens vertellen dat je het met die leesvaardigheid van je op de universiteit niet zal redden. Niet beledigend bedoelt maar gewoon een feit van het leven.

Eveneens, je komt over als nogal snel opgefokt - misschien een goed idee om wat meer relaxed door het leven te gaan en niet alles zo persoonlijk op te nemen? Zal je zeker geen windeieren leggen.
:roflol:
Ja man, dat zeg ik ook altijd als iemand iets mis interpreert
Weet je wat, waarom maak je er niet van je bent niet menswaardig als je alle post via internet niet goed interpreteert. Of nog beter, gooi iedereen het land uit als hij iemand zn post op een forum fout interpreteert
Ja jij gaat ook nog ver komen!

Fitna: Koranverzen koppelen aan radicalisme en meest extreme vormen van terreur en dan vervolgens impliceren dat iedere moslim een potentieele terrorist is.

Sja, wat nu. Zoals ik al eerder aangaf; het wordt tijd dat stemrecht gekoppeld gaat worden aan geestelijke capaciteiten. Ohja, en het recht op voortplanten ook.

volgens de AIVD is 0,7 % van de Nederlandse moslims potentieël terrorist...
ga jij ff lkkr uitrekenen hoeveel moslims dat in NL zijn?

Weet je wat, waarom maak je er niet van je bent niet menswaardig als je alle post via internet niet goed interpreteert. Of nog beter, gooi iedereen het land uit als hij iemand zn post op een forum fout interpreteert

neej, jij wel met je fijne handtekening...doe toch eens normaal man, ik heb van al je posts nog nooit eentje gezien met iets zinvols erin...
train jij uberhaupt wel, of kom je hier alleen maar om te lopen zeiken over 'je heilige religie' ?

Moronicus doet gewoon normaal tegen je.. sterker nog, hij neemt het zelfs voor je op, in de post eronder.

dus jij kunt ook gewoon normaal tegen hem doen.

ow nee, jij kunt dat niet.. oops my bad :rolleyes:

volgens de AIVD is 0,7 % van de Nederlandse moslims potentieël terrorist...
ga jij ff lkkr uitrekenen hoeveel moslims dat in NL zijn?

Mischien kan jij ook gelijk uitrekenen hoeveel welwillenden of gematigden dan over één kam gescheerd worden aan de hand van een filmpje als Fitna en sommige halve zolen hier op DBB en elders.

snl.jpg

Moronicus doet gewoon normaal tegen je.. sterker nog, hij neemt het zelfs voor je op, in de post eronder.

dus jij kunt ook gewoon normaal tegen hem doen.

ow nee, jij kunt dat niet.. oops my bad :rolleyes:

Als hij normaal deed, zou hij geen assumpties maken op een fout
En niet een of andere semi psychologische bullshit assesment maken, maar hey op het internet is iedereen psycholoog

Terug
Naar boven