Fitness Seller

ben zo juist aan men kuur begonne ma weet niet cker of het een goeie is..

the persian

Novice
Waardering
0
k ben zojuist aan een kuur begonne van 10 weken en het is men 1e kuur en k weet niet cker of het wel zo een goeie kuur is kan iemand me miss helpen.

de kuur wat k heb gepakt is: sustanon 250 + winstron depot

1x in de week een injectie van 250 mg sustanon en 250 mg winstron

is dat te zwaar of te weining?

k ben zelf 1.92 m
en k weeg 113kg
met een vetpercentage van ongeveer 16%

en houden deze veel vocht of juist weining? want wil men vetpercentage eigelijk naar de 12% brenge als het gaat.

en als iemand een goed voedings schema heeft zou k et op prijs stelle als die gene et ff kon duursture
maja alvast bedankt.

nakuur?

Anders is het niet de moeite om hier nog iets van te proberen maken.

En je bent nog maar 18, doe maar op kerel

Waarom begin je in godsnaam aan een kuur als jer nog over twijfelt dat het wel goed is wat je pakt???

Sustanon is te weinig, moet je vaker zetten en niet 1 maal per week
Wnstrol moet je om de dag zetten, 50 mg per keer, niet 1 maal per week en dan ineens 250 mg..

Ik zou als ik jou was eerst een wat info zoeken of desnoods aan iemand vragen voor je ermee verder gaat!

winstrol zal je wel bedoelen, die moet je eod zetten, niet 1 keer per week

Waarom begin je in godsnaam aan een kuur als ej er nog over twijfeelt dat het wel goed is wat je pakt???

Wnstrol moet je om de dag zetten, 50 mg per keer, niet 1 maal per week en dan ineens 250 mg..

Ik zou als ik jou was eerst een wat info zoeken of desnoods aan iemand vragen voor je ermee verder gaat

je was me voor :D

waarom begin je er aan als je nog twijfelt of het wel goed is of niet.
en daarbij het feit dat je 18 bent is al reden genoeg om niet te kuren.

Ik zou me eerst even inlezen in de materie hier in deaas sectie mtje 250 mg winstrol in een maal:eek:
Dat heeft geen enkele zin je moet dat eod zetten of elke dag
dat wil dan zeggen dat jij 5 ml ineen keer zet
de sust ook eod of toch 2x in de week

• Topic Starter Topic Starter
jh k heb die kuur gepakt omdat vrienden van mij die kuur ook hadde gepakt en er goeie resultaat mee hadde behaald daarom.

maar hoeveel mg moet k dan pakke volgens jullie?
geef aub advies
tnx

jh k heb die kuur gepakt omdat vrienden van mij die kuur ook hadde gepakt en er goeie resultaat mee hadde behaald daarom.

maar hoeveel mg moet k dan pakke volgens jullie?
geef aub advies
tnx

2 keer per week 250mg sustanon en dat 10 weken lang, verder niks gebruiken

na je laatste inject 2 weken wachten en dan 2 weken 40mg nolvadex en dan nog 2 weken 20mg nolvadex slikken.

Suc6!

113kg @ 16% @ 18yrs, jammer dat potentie zo om zeep geholpen wordt.

Kunnen we niet gaan poolen om het aantal vergelijkbare 'summer is coming' threads? :D

gast bereid je eens wat beter voor man.. het is echt te triest voor woorden vind ik...
Kun je zelf wel een voedings schema opstellen etc?

maten van mij zijn bezig met synthol en halen er goede resultaten mee, ik wil het ook gaan doen:D

• Topic Starter Topic Starter
113kg @ 16% @ 18yrs, jammer dat potentie zo om zeep geholpen wordt.

Kunnen we niet gaan poolen om het aantal vergelijkbare 'summer is coming' threads? :D

hoezo help k men potentie om zeep?
als je bedoelt dat men groei dan stopt?
k hoef echt niet meer te groeien ben al 2x zo groot als andere 18jarige
et eniste wat k met deze kuur wil bereiken is mooi afgetraind lichaam krijgen.

ik zou de kuur afbreken. je weet er te weinig van af . ik wilde zelf ook veels te snel beginnen en heb dit ook uitgesteld. lees je eerst goed in , en kijk niet naar wat je maten doen maar kijk wat wijsheid is

succes!

Als je een afgetrained lichaam wilt moet je cardio gaan doen en niet kuren. Dit klinkt alsof we jou afzeiken maar is niet zo. Je bent og te jong om te gaan kuren. Zoals hierboven al is vermeld help je jou potentie om de zeep.Zonde zou ik denken toch?!?!

Maar als je toch egt wilt kuren zou ik dit waar je nu mee bezig bent afbreken en mezelf verdiepen in het materie zodat je een beetje weet waar je mee bezig bent. Als je dan het idee hebt dat je het denkt te weten hier een schema voorstellen. En dan pas te werk gaan.
Maar als ik jou was zou ik er gewoon helemaal mee stoppen en over een goede 2 dan wel 3 jaar later miss een kuur nemen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

greets

stop ermee voor je eigen gezondheid vriend

Waarom begin je in godsnaam aan een kuur als jer nog over twijfelt dat het wel goed is wat je pakt???

Ik zou als ik jou was eerst een wat info zoeken of desnoods aan iemand vragen voor je ermee verder gaat!

Ik zal Winstrol 100mg eod zetten....

En oh ja topic is kansloos omdat je te jong bent om te kuren en zal snel een slotje op komen....

En oh ja topic is kansloos omdat je te jong bent om te kuren en zal snel een slotje op komen....

waarom dan eerst advies geven over hoe de winstrol te zetten? wat jij zou doen is in zijn geval totaal niet relevant. over kansloos gesproken :D

maargoed, ik denk dat het ondertussen zelfs bij de TS duidelijk is dat hij totaal clueloos is... man man, hij weet niet eens wat potentie is. OMFG! :eek:

ignorence is bliss...

Korte zinnen aanhouden, dan begrijpt ie nog wat ie leest jongens.

-Je bent 18 jaar, niet goed dus om hiermee te beginnen!
-Je natuurlijke testosterone aanmaak piekt nu, en nu ga jij die piek terugdringen door chemische testosteron (Susta) te gebruiken
-Dikke kans dus dat je eigen aanmaak0gehalte voor ALTIJD lager zal uitvallen

-Je bent de zoveelste al die klakkeloos nadoet wat vrienden doen
-De sportschool is de slechtste informatiebron voor kuren
-Vrijwel alle dramagevallen die posten op DBB hebben hun shitkuurtje te danken aan sportschool sprookjes en gym-verhalen

-1 maal Winstrol in de week zetten helpt niks omdat het kortwerkend is; moet dus vaker per week met midner hoeveelheid gebruikt
-Sustanon 1 keer per week zetten is om dezelfde reden niet erg handig

En nu antwoord op je laatste vraag waarschijnlijk: Waarom hebben mijn vrienden succes met hun boutkuurtje:

-Hormonen zijn sterke geneesmiddelen. Iedere Jan Lul die een spuit in z'n reet zet met olie gemengd met wat opgeloste hormonen, zal daar wat van merken.
Het verschil tussen succesvol kuren en als een aap uit je kuur komen en na 5 weken alles verliezen is: LEZEN. INFORMEREN. Van tevoren dus WETEN wat je doet in plaats van je vriendjes na-apen.

Kort samengevat:

-Je bent te jong om te kuren
-Je bent te lui om zelf eerst aan de slag te gaan met goede voeding en sterke supps zioals creatine en basiskennis te verkrijgen van proteine-suppletie
-Je denkt zoals wel meer mensen van jouw leeftijd dat 'snel Arnold worden' in deze pillen-tijd wel lukt.

We helpen je uit de droom en we helpen je verder op dit forum maar alleen als jij luistert naar mensen die er meer van weten dan je vriendjes in de gym.

Groetjes,

Opa

Terug
Naar boven