AndroidHealthClinic

ben zo juist aan men kuur begonne ma weet niet cker of het een goeie is..

go go DBC! ;)

2 opmerkingen:

1) niet iedereen merkt wat van exogeen toegebrachte hormonen.
2) niet iedereen in de AAS sectie is geschikt om advies te geven naar mijn mening, zeker gezien doseringen worden hier vaak extreme adviezen gegeven IMHO.

Ja, wat moet ik nu nog aan toevoegen. :hamer:

go go DBC! ;)

2 opmerkingen:

1) niet iedereen merkt wat van exogeen toegebrachte hormonen.
2) niet iedereen in de AAS sectie is geschikt om advies te geven naar mijn mening, zeker gezien doseringen worden hier vaak extreme adviezen gegeven IMHO.

Zal ik jou es een exogeen hormoontje toedienen uit opa's homebrew potje? :D

rustig maar jongens, ik heb the persian via een PM al uitgenodigd in de PLsectie. Just trying to save a soul from innerpecs, upperbiceps & pink dumbbells :D
Ik denk oprecht dat ie gewoon achter z'n vrienden is aan gehobbbeld, in de waan dat het wel allemaal mee zou vallen.

trek je conclusies persian! Tijd om de nakuur er in te knallen? (correct me if I'm wrong :D)

Waarom begin je in godsnaam aan een kuur als jer nog over twijfelt dat het wel goed is wat je pakt???

Sustanon is te weinig, moet je vaker zetten en niet 1 maal per week
Wnstrol moet je om de dag zetten, 50 mg per keer, niet 1 maal per week en dan ineens 250 mg..

Ik zou als ik jou was eerst een wat info zoeken of desnoods aan iemand vragen voor je ermee verder gaat!
\

Sustanon kun je rustig ook één keer per week zetten, ben je je korte esther even kwijt, maar ik heb het vroeger ook gedaan en kwam 14 kilo aan, en hield 9 kilo spiermassa over.
Wat betreft je vetpercentage, je kunt zelfs op weg naar een wedstrijd sustanon gebruiken en droog blijven, ligt geheel aan je dieet. Schoon houden die zooi, minder koolhydraten.
Spiegel kijken: bevalt het niet: dieet aanpassen.

Met alle respect...
Maar je weet niet waar je mee bezig bent....

en als conclusie...

Go DBC.....
Sta helemaal achter je....

Terug
Naar boven