- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15 Weken is wel wat lang niet? Nakuur? .....Deze kuur raad ik aan 300test 400-500 bold voor 15 weken
Word diana niet altijd als kickstart gebruikt ( de eerste 3 of 4 weken?) ipv de gehele kuur ?Laat die Boldenone maar achterwege.
week 1 t/m 7 Dianabol 30 mg per dag
week 1 t/m 7 Sustanon ma - do 250 mg, dus 500 mg per week
week 8 t/m 9 HCG achteraf week na je laatste as inject
5 dagen na laatst genomen HCG,
Clomid 10 dagen 50 mg en daarna 10 dagen 25 mg
ps zou wel eerst cutten naar 10/12%
Word diana niet altijd als kickstart gebruikt ( de eerste 3 of 4 weken?) ipv de gehele kuur ?
Lijkt me niet dat je lever er blij van word
Lijkt mij niet dat ie blij word, maar als je lever gezond kan het goed die 7 weken, helemaal op 30 mg. No probs
10 kilo vocht bedoel je.
Okee misschien niet helemaal volledig.
Okee misschien niet helemaal volledig.
Einde kuur +10 kilo.
7 kilo na 2 maanden overhouden.
Dit is zeker haalbaar op 500 mg test als je nog nooit gekuurd hebt.
Vond m wel leuk hahaAls moderator had ik wel een volwassen reactie verwacht heb echt niks aan deze reactie aangezien ik aangeef dat ik er geen ervaring mee heb en dit aangeraden kreeg van iemand waarvan ik dacht dat die dat wel had wat aan jullie leuke reacties te merken is van niet hoopte dat iemand me gewoon een goed advies zou geven maar ze vinden het op dit forum blijkbaar leuker om iemand die geen ervaring heeft op dit vlak aftezeiken erg jammer vind ik dit
Waarschijnlijk omdat je die 7 kilo er ook aangegeten moet hebben. Het is niet zo dat je zomaar magischerwijs even 7 kilo massa aankomt in die 2 a 3 maanden. Daarvoor zal je flink moeten bunkeren.Het kan,jammer genoeg heb ik er weinigen in zien slagen om 2 of 4 maand na de kuur nog 7 kg over te houden.