Fitness Seller

benche buik en krachttraining

mettes

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben van plan een trainingsbank te kopen. Graag had ik een zo multifunctioneel mogelijk.
Ik dacht aan een Decathlon omdat ik las dat het prijs/kwaliteit in orde is en een winkel niet zo ver af.

De <a href="http://www.decathlon.be/NL/bi-460-10971220/">BI 460</a> leek me wel een goede voor zowel incline, decline en buikspieren.

Heeft iemand hiermee ervaring of een beter voorstel?

lijkt me zeker een goeie bank zeker voor die prijs maar beetje onduidelijk wat hij aan kan? 110kg gebruikers gewicht en 250kg totaal? en die rol aan de voor kant is voor als je een losse pulley heb staan ofzo zodat je blijft zitten?
Laat even weten als je hem hebt hoe hij bevalt;)

lijkt me zeker een goeie bank zeker voor die prijs maar beetje onduidelijk wat hij aan kan? 110kg gebruikers gewicht en 250kg totaal? en die rol aan de voor kant is voor als je een losse pulley heb staan ofzo zodat je blijft zitten?
Laat even weten als je hem hebt hoe hij bevalt;)

staat toch bij totaalgewicht. dus eigen gewicht + belasting. samen max. 250 kg.

• Topic Starter Topic Starter
staat toch bij totaalgewicht. dus eigen gewicht + belasting. samen max. 250 kg.

Idd het is 250kg totaal gewicht zeker genoeg voor mij (met mijn eigen gewichtje van 66kg).

Ik heb ze gisteren gaan halen en vind het wel goed precies.

De rugsteun kan maar een beetje naar beneden (-10°) maar is toch wel voldoende. Als het zwaarder zou moeten kan je altijd gewichten bij nemen he.

Voor ik het kocht had ik de <a href="http://www.domyos.com/EN/files/assets/19152220-notice-bi460/notice-bi460.pdf">handleiding</a> opgezocht waar 23 oefeningen instaan die je kan doen maar je kent ze natuurlijk zelf al en kan er dus meer mee doen (bv reverse flyes staat er al niet bij).

Denk zeker een aanrader en in de winkel stonden er nog vanalle toestellen bij voor bench press etc dus zeker nog uit te breiden tot een schoon bij elkaar passend geheel.

mooi, veel plezier drmee.

wat me wel opviel wat er bijstaat:
''max. toegelaten gewicht gebruiker 110 kg''
terwijl max belastbaar gewicht 250 is ???

mja dat weeg je toch nog lang niet.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt

En ja het is idd beetje raar van die gewichten maar maakt niet veel uit

Terug
Naar boven