XXL Nutrition

(Benchmarc slechts kruimeldief): '.wmf-lek grootste lek allertijden'

• Topic Starter Topic Starter
Met dank aan Brabant bestáát Marc, denk je eens in wat ik zou moeten doen zonder iemand die es een béétje tegengas geeft! :D

Vraag anders of bench met je samen komt trainen D. dan kun je gelijk je PC late zien en betalen met een half litertje GHB.

DBC01 zei:
Met dank aan Brabant bestáát Marc, denk je eens in wat ik zou moeten doen zonder iemand die es een béétje tegengas geeft! :D

Vraag anders of bench met je samen komt trainen D. dan kun je gelijk je PC late zien en betalen met een half litertje GHB.
Heyhey, geen drugs hier he.

DBC01 zei:

Wat!? Door hem zelf betaalde schade repareren, met mij MOGEN trainen en dan moet IK HEM betalen!?

Hij betaalt mij maar voor zo'n training, JIJ, dbc, zou moeten weten hoe zulke dingen werken!!

Weet ik ook. Maar voor jou gelden andere regels ;)

zit er een lek in windows? :eek:

Ja en wordt als het goed is 10 januari a.s. verholpen met een patch die door MS wordt uitgebracht.

Mijn windows heeft nog nooit gelekt, hoe kan dat nou :eek: hoax imo

Terug
Naar boven