Fitness Seller

Benchpress Op naar de 200

johndope

Cool Novice
Waardering
0
Mannen

komende zondag heb ik een wedstrijdje powerliften waaronder bankdrukken

mijn record ligt op 190 kg wedstrijdvorm en ik zou zondag graag willen gaan voor de 200.

iemand nog een tip om de vorm van de dag "op te krikken"

ps ik ben geen powerlifter maar zie mijzelf meer als bodybuilder

geef jezelf een mep of twee in't gezicht net voor je eraan begint

• Topic Starter Topic Starter
en nog andere bruikbare tips om net even extra kracht te produceren

ammonia capsules ... the key to succes :D

goed focusen, lees het artikel van mentale kracht op [Link niet meer beschikbaar] , bij archieven.

ik ga het nu lezen :)

Laat ons je resultaat weten!

Als je nooit koffie of andere cafeine houdende dranken drinkt, kan je flink scoren met een zooi cafeine..
En verder gewoon erin geloven. 200kg is een grens die in je hoofd zit!

Champ zei:
Als je nooit koffie of andere cafeine houdende dranken drinkt, kan je flink scoren met een zooi cafeine..

ik ben geen koffie drinker maar een grote mok stond al klaar :D ik houd jullie op de hoogte

Champ zei:

ey is koffie krachtbevorderend? Dus een blikje redbull voor de training zou goed kunnen werken. ga 't maar eens proberen.

marcos zei:
ey is koffie krachtbevorderend? Dus een blikje redbull voor de training zou goed kunnen werken. ga 't maar eens proberen.
niet sterker door de drank zelf, maar je bent allerter, geconcentreerder, aggresiever ... dus op zich kun je er flink op knallen!!!!

dries, die op zijn vorige meet 8 red bulls heeft gezopen in 2 uur :D

(ik heb gehoord dat caf van de doping lijst is gehaald, kan iemand dat bevestigen?)

ja da is zo

maar ge kon sowiezo ni gepakt worden op doping op caffeïne, of ge zou echt stoem moeten zijn, want na een bepaalde dosis gaat het ni méér werken. stel dat ge die dosis bereikt na 4 red bulls, gaat da ni méér werken als ge derachter nog 2 derop zuipt

8 red bulls, da's ook voor niks nodig

blikje redbull is niet genoeg. ik neem 3-4 blikjes 30 min van te voren.. ik ben het gaan doen na dat artikel van Olaf dacht ik ;)

En heeft het je ook echt geholpen? :)

laat ik het zo zeggen.. als ik depri ben dan mis ik het doorzettings vermogen om verder te gaan dan ik comforabel vind.. voel ik me goed dan ga ik verder.. voel ik me heel goed dat ga ik maximaal..

ik wordt het dus niet direct sterker van, maar indirect door de manier hoe ik me voel durf ik meer en ga ik harder..

antwoord : JA :p

Champ is the man ... we are the pep boys :D

johndope zei:
Mannen

mijn record ligt op 190 kg wedstrijdvorm en ik zou zondag graag willen gaan voor de 200.

huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig

...

een tennisser die deca gebruikt, doch 95kg weegt met 20% en voor de eerste keer bankdrukken onmiddellijk 170kg drukt... en dan nog pimp wezen ook...

tuurlijk jongen, tuurlijk :D

jezus toch...

Amfetamine. :D

Champ zei:
blikje redbull is niet genoeg. ik neem 3-4 blikjes 30 min van te voren.. ik ben het gaan doen na dat artikel van Olaf dacht ik ;)

Geloof me, als je nooit koffie of caffeine houdende dranken drinkt en je gooit gelijk vier blikjes achter de kiezen dan krijg je zèker een goede pep!

Kemphaan zei:
huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig
kerel je geloofd jezelf toch niet? als dit waar is verwacht ik je op het BK bench-press! in het powerlifting gedeelte geen woorden, maar daden!

Deejay_Spike zei:
...

een tennisser die deca gebruikt, doch 95kg weegt met 20% en voor de eerste keer bankdrukken onmiddellijk 170kg drukt... en dan nog pimp wezen ook...

tuurlijk jongen, tuurlijk :D

jezus toch...
een echte player hé, zoveel mogelijk onzin verkopen :D

Terug
Naar boven