MuscleMeat

Benchpress Op naar de 200

Antwerpen, is dat niet gelinkt met een bekende O o m van dit forum? :D

Kemphaan zei:
huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig

hij zal kilogram wel hebben verwisseld voor lbs

Dan nog,. 170 lbs = toch zo'n 77 kilo. Ik vindt als je dat ongetraind drukt met een normaal postuur dat je dan absoluut potentieel hebt.

Marky zei:
Dan nog,. 170 lbs = toch zo'n 77 kilo. Ik vindt als je dat ongetraind drukt met een normaal postuur dat je dan absoluut potentieel hebt.
kan wel hoor, ik heb onlangs ook iemand meegedaan naar de gym, had nog nooit getraind, en heeft ook 70 netjes kunnen dubbelen :)

• Topic Starter Topic Starter
Kemphaan zei:
huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig

pff wat een trieste opmerking jij bent een stoere knul zeg, houd het lekker bij tennis ipv bijdehandte opmerkingen

en voor de record:

CLUBRECORD OP JOHNDOPE ZN NAAM 212,50 KGGGGGG

ik post later een filmpje

johndope zei:
en voor de record:

haha nice gedaan man, wat heb je nu allemaal geconsumeerd? een "paar" blikken red bull? :D

johndope zei:
pff wat een trieste opmerking jij bent een stoere knul zeg, houd het lekker bij tennis ipv bijdehandte opmerkingen
niet op letten, is waarschijnlijk een troll member ;)

johndope zei:
en voor de record:

Gefeliciteerd ! En nu maar eens aan je squat werken ;) Lijkt me aardig uit proportie als je zoveel benched.

Wakaera zei:
ja doe jij hem niet na hé ouwe :D
yeah, yeah... wacht maar. Over een paar maanden hoop ik weer terug bij de 160 te zijn en dan zie ik wel verder. Kijken of ik komend jaar nog de 180-185 kan halen.

*pakt looprek en schuifelt naar huis*

Massive man, lijkt alsof het geen moeite kost.

haha wrijft die homo over je kale kop :D

Dude dat zonder benchshirt? GODDAMN!!! STRONG MOFO

Wat zijn je verdere stats( op de grote 3 en je lichaams maten/ lengte/ gewicht)?

TELL MEEEEEE!!!! :D

damn, gaat inderdaad makkelijk! Vooral snel vanaf je borst. Dus veel aan je lock out werken en je doet zo nog 20 kilo meer.

Wakaera zei:
haha wrijft die homo over je kale kop :D

dat is mn benen maatje 450 op de legpress doet ie en 250 squat het zag er wel gayish uit :p maar dat soort dingen zie je vaker onder de sportschoolbroeders

Terug
Naar boven