Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd!Marky zei:Antwerpen, is dat niet gelinkt met een bekende O o m van dit forum?![]()
en Kemphaan klinkt verschrikkelijk zoals Garehaan 
Kemphaan zei:huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig
ja kan niet andersrobocop zei:

kan wel hoor, ik heb onlangs ook iemand meegedaan naar de gym, had nog nooit getraind, en heeft ook 70 netjes kunnen dubbelenMarky zei:Dan nog,. 170 lbs = toch zo'n 77 kilo. Ik vindt als je dat ongetraind drukt met een normaal postuur dat je dan absoluut potentieel hebt.

Kemphaan zei:huh kun je op die gewichten al wedstrijden doen? Vorig jaar deed ik met bench press 170kg, zonder er voor te trainen. Was gewoon in de krachthonk als aanvulling op mijn tennistrainnig
haha nice gedaan man, wat heb je nu allemaal geconsumeerd? een "paar" blikken red bull?johndope zei:en voor de record:
CLUBRECORD OP JOHNDOPE ZN NAAM 212,50 KGGGGGG
ik post later een filmpje

niet op letten, is waarschijnlijk een troll memberjohndope zei:pff wat een trieste opmerking jij bent een stoere knul zeg, houd het lekker bij tennis ipv bijdehandte opmerkingen

respect!johndope zei:en voor de record:
Gefeliciteerd ! En nu maar eens aan je squat werkenjohndope zei:en voor de record:
Lijkt me aardig uit proportie als je zoveel benched.yeah, yeah... wacht maar. Over een paar maanden hoop ik weer terug bij de 160 te zijn en dan zie ik wel verder. Kijken of ik komend jaar nog de 180-185 kan halen.Wakaera zei:
Ericr zei:Gefeliciteerd ! En nu maar eens aan je squat werkenLijkt me aardig uit proportie als je zoveel benched.

erg vet!johndope zei:giede voornemens 2005
het filmpje:
[Link niet meer beschikbaar]
Wakaera zei:
maar dat soort dingen zie je vaker onder de sportschoolbroeders