AndroidHealthClinic

Benchpress Op naar de 200

johndope zei:
en vertel mij jouw beenschema :D
AAARGGGGHHHHHHH somebody kill this guy!!! Ik heb geen "beenschema", maar een "onderlichaam schema" ;)

Ik gebruik een aangepaste versie van de westside barbell methode, met goeie resultaten, zowel voor kracht als massa.

johndope zei:
je bent een monster!!!! :eek: :eek: djeez maar goed jij bent dan echt een powerlifter hoe lang doe je dat al
van juni 2003, 18 maand dus ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Wakaera zei:
AAARGGGGHHHHHHH somebody kill this guy!!! Ik heb geen "beenschema", maar een "onderlichaam schema" ;)

Ik gebruik een aangepaste versie van de westside barbell methode, met goeie resultaten, zowel voor kracht als massa.

van juni 2003, 18 maand dus ofzo?

jezus en dan al zo snel zulke resultaten... ik heb voor die benchpress 9 jaar moeten knokken

Zeer netjes 190 kg BP.....ik hang nog tegen de 130 kg aan :(

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Zeer netjes 190 kg BP.....ik hang nog tegen de 130 kg aan :(

210 he geen 190 :mad:

en het gaat mij om het lichaam en niet de hoeveelheid kracht.. maar ben een massa man en massa gaat velal gepaard met kracht :D

selltech did me good realy bust me up by 6 or 8 kilo,s
buts its judt the idea

johndope zei:
210 he geen 190 :mad:

en het gaat mij om het lichaam en niet de hoeveelheid kracht.. maar ben een massa man en massa gaat velal gepaard met kracht :D

Heb je ook foto's? Zo ja plaats ze :D . Ben wel benieuwd

Ik heb me laten wijsmaken dat het niet het gewicht is dat telt maar de punten dat je behaald. Dus ist nie zo ipv van al die gewichten te zeggen er ook bij te vermelden hoeveel je weegt?

Kabouter zei:
Ik heb me laten wijsmaken dat het niet het gewicht is dat telt maar de punten dat je behaald. Dus ist nie zo ipv van al die gewichten te zeggen er ook bij te vermelden hoeveel je weegt?

het gewicht telt wel degelijk, om te kijken wie de sterkste is in welke gewichts-categorie, de punten dienen enkel om verschillende categoriën met elkaar te vergelijken om de beste lifter van de ganse wedstrijd bekend te kunnen maken. punten schelen overigens van federatie tot federatie, je hebt de schartz, de wilks, de reshel, ....

hahaha, shartz...

doet me denken aan die film, "Spaceballs" en die magnifieke zin :

"May the Shwartz be with you!"

lol !!

ja homo ik bedoelde Schwartz, :mier:!!!

Terug
Naar boven