Fitness Seller

benen en biceps ?

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo heb in de map wetenschap een topic zien staan van dat als je je benen traint en daarna je biceps ze meer aangesproken zouden worden om te groeien ? wat denken jullie ?

nog nooit van gehoord, mss link?
ik zelf ben meer van het "just train". train 2 verschillende spiergroepen per dag met een 3 day split bijvoorbeeld, grote en kleine spiergroep.

Ik denk dat ze bedoelen dat de hormonale respons van je lichaam in de vorm van HGH en op lange termijn test en IGF natuurlijk een systematisch effect hebben (een effect op je hele lichaam en niet alleen je benen)

Door je benen te trainen genereer je een grote hormoonrespons want grote spiergroep. Indirect profiteert een andere spiergroep daar van mee, zeker als je die ook traint.

Bedoel je dit? Geef eens een link want je brengt het onduidelijk.

• Like
Waarderingen: Fex
Da's inderdaad wetenschappelijk getest en de resultaten waren positief (biceps groeide harder in de groep die biceps trainde na een benentraining). De experimentele setup was niet helemaal netjes maar best in orde. De auteurs dachten inderdaad aan groeihormoon e.d.
Ik moet nu weg en heb de referentie niet bij de hand, maar als 'ie er morgen nog niet bij staat zal ik even zoeken.

Dat klopt inderdaad, dat is ook een van de redenen waarom squats en deadlifts zo belangrijk zijn bij je training. Puur doordat je meer testosteron (verbeter me als ik fout zit) aanmaakt.

en wat als je triceps na je been training doet?

Terug
Naar boven