AndroidHealthClinic

Benieuwd naar de verschillende voedingswaarde whey perfection smaken!

Hakunamatata

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
Beste members,

Ik heb begrepen dat er verschillen zijn in de voedingswaarden van de smaken van whey perfection.
Is er ergens een lijst van de verschillende voedingswaarden van deze shakes?
Zoals bij straciatella zitten stukjes chocolade in. Lijkt me dat het de voedingswaarde wel degelijk veranderd ???. Of zou dit de enige uitzondering zijn.

Groet,

Hakuna

beetje meer carbs ga je niet dood van...

• Topic Starter Topic Starter
Zover was ik ook wel.
Wat zijn de verschillen dan?
ben er gewoon benieuwd naar ;)

Spreek je hooguit over een koolhydraat meer of minder niks noemenswaardigs, in je voedingsschema weeg je ook niet tot de calorie exact af

Heeft iemand de verschillen hiervan dan? of een lijst? ???
Krijg nog niet echt een antwoord..

Anders stuur je B&F ff een pb? Ik heb geen idee of er überhaupt een lijstje bestaat.. Meestal 'schone' versie Whey Perfection is 'Naturel'. Van de rest staat de voedingswaarde gewoon op hun website. Het enige is verschil waarschijnlijk de smaakaroma's en die mini chocolade snippers zijn verwaarloosbaar..

Konden ze helaas niet geven.

Heeft iemand toevallig de voedingswaarde op de pot staan van straciatella, chocolade en cookies & cream?
Ik zoek voornamelijk die van straciatella...

Cookies n cream per 100g:

Kcal 393
E 78.0
K 9.0
V 5

Stracciatella per 100 gram:

kcal : 394
Vetten: 5 gram waarvan 1.6 grm verzadigde vetzuren
Koolhydraten: 9 gram waarvan 8.8 suiker
Eiwitten: 78 gram
Zout: 0,16 gram

Edit: die komen dus nagenoeg overeen.

Thanks!

Vind het overigens maar een vreemd verhaal dat b&f de verschillende voedingswaardes niet voor je opzoekt. Tis idd verwaarloosbaar, begrijp me niet verkeerd, boeit mij ook geen ruk, maar veel moeite is het niet voor ze.

Het was ook meer uit nieuwschierig, wist wel dat het geen wereld verschillen zouden zijn. Was alleen benieuwd naar 'DE verschillen. Maar iniedergeval bedankt :)

Vind het overigens maar een vreemd verhaal dat b&f de verschillende voedingswaardes niet voor je opzoekt. Tis idd verwaarloosbaar, begrijp me niet verkeerd, boeit mij ook geen ruk, maar veel moeite is het niet voor ze.

Sommige mensen nemen dat hele eiwitten/koolhydraten/vetten verhaal veel te serieus, een calorie is een calorie.

Terug
Naar boven