Fitness Seller

Benieuwd naar jou ervaring met Anavar en Turinabol.

Dankje Rondondo voor je reactie. Kan je me vertellen waarom?

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Triest dat je op iemands naam reageert en niet op de vragen van diegene die hij in zijn post stelt. Kom op man je bent 26.. Die naam is voor de grap bedoeld natuurlijk, niet serieus. En zoals ik aangeef is het me 1e kuur en laat mijn kuurtje dan maar een "(te) laag var kuurtje" zijn. Helaas ben ik nog niet stoer genoeg om aan de test te gaan wat jij waarschijnlijk wel doet. Als je zo wijs bent zou je me ook advies kunnen geven. Bijvoorbeeld: "Ik zou je tbol aanraden als 1e kuur ipv var".

Maarja ieder z'n keuze, I know. Maar typisch triest geval weer :P

Met vriendelijke groet,

TESTO BOY

Och vent toch :huilen:

Probeer je alleen voor een tegenvaller te behoeden, en dan nog niet eens op een dwingende of kwetsende manier.
Ovedrijven is ook een vak natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Wat de mensen hier je proberen duidelijk te maken ,(ieder op zn eigen manier :rolleyes: ) is dat het je gewoon zwaar tegen gaat vallen, zo'n 'kuurtje' . Ik kraak verder geen kuurtjes af, ieder zn eigen keus denk ik altijd maar, alleen uit ervaring van mensen om me heen die ook anavar / tbol / winny kuurtjes deden, kan ik vertellen dat het ze allemaal zwaar tegen gevallen is. Voor hetzelfde geld en zelfs minder start je een test only kuurtje waar je À: serieuze gains maakt. B: 'gezonder' is, en C: je je geld tenminste in niet weggooit door een oral kuurtje waar je waarschijnlijk heel weinig van zult zien en merken.
Dat is ook de reden dat de meeste mensen en vooral beginners vaak de grond in gestampt worden hier met de reacties wat ik trouwens niet nodig vind ook al word dit verhaal in honderdduizend topics verteld . Oral only kuurtjes is gewoon bagger en zonde geld, dat is mijn mening , daarentegen vind ik nog steeds dat ieder dat voor zich moet weten en hoop dat je een gedeelte van je doelen bereikt hiermee, ook al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren. :)
Beste thaibokser2009,

Dankje voor je reactie. Goeie tekst en uitleg.

Ik weet dat orals only slechter zijn voor je lever maar heeft een var only kuur meer side effects dan een test only kuur?
Helaas heb ik de var al besteld dus hoop er inderdaad het beste van.

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Denk erg persoonlijk en dat éénieder voor zichzelf moet uitvinden wat werkt voor hem/haar. Zo werkt jouw methode voor mij echt totaal niet.. Nu ik mijn carbs nagenoeg beperk tot rond 12/13u en de rest v/d dag niet of nauwelijks nog carbs tot me neem, ga ik als een speer..
Ik neem nu ook mijn koolhydraten tot 12 uur. Dan voel ik dat ik energie heb en train ik lekkerder. En voor de rest van de dag probeer ik het zoveel mogelijk te beperken tot bijna niet. En voor mij werkt dit goed. Ga zeker ook MikieB methode proberen. Dan hoef je natuurlijk geen koolhydraten te verbranden eerst en pak je direct je vet aan?

Dank jullie voor jullie reacties :)

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Och vent toch :huilen:

Probeer je alleen voor een tegenvaller te behoeden, en dan nog niet eens op een dwingende of kwetsende manier.
Ovedrijven is ook een vak natuurlijk.
Oke nou bij deze mijn excuses.

Zou het de volgende keer fijn vinden als je weer reageert om tekst en uitleg te geven en niet alleen over mijn naam te beginnen.

---------- Toegevoegd 2 July 2014 om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 July 2014 om 15:27 ----------

Beste mensen. Ik heb is berekend wat ik nou eigenlijk op een dag eet omdat ik bezig ben met wat vet te verliezen maar wil tegelijkertijd ook spieren aankomen. (Kan dit eigenlijk wel?)

Ik kwam hier op uit:

totaal: 1908 kcal - 130,1 eiwitten - 132,5 koolhydraten - 68,03 vetten

Nu moest ik vandaag snel eten dus had ik maar 2 hamburgers bij de mcdonalds gehaald. Geen patat! En voor de rest was alles puur natuur :P zoals: havermout, kwark, plakjes kipfilet, shake, walnoten en 1 beschuit pindakaas.

Volgens mij zijn mijn koolhydraten vandaag veel te hoog geweest maar dit ligt aan die twee hamburgers van de mcdonalds die ik vandaag op heb. Maar hoe zit het met mijn eiwitten en vetten? Heb ik zo een goed schema als ik mijn koolhydraten naar 60 verlaag?

Kijk uit naar jullie reacties :)

Wat proteïne betreft zou ik in jou plaats op min. 2 X je lichaamsgewicht zitten, vetten iets minder dan 1 X je lichaamsgewicht en dan de rest van de overschot aan kcals opvullen met KH. En in België hebben ze bij de MDonald ook salade's....:D

• Topic Starter Topic Starter
Wat proteïne betreft zou ik in jou plaats op min. 2 X je lichaamsgewicht zitten, vetten iets minder dan 1 X je lichaamsgewicht en dan de rest van de overschot aan kcals opvullen met KH. En in België hebben ze bij de MDonald ook salade's....:D
Haha dankje voor je reactie!

Maar op salades kan je niet trainen :P

Terug
Naar boven