Trenny
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 12%
Dankje Rondondo voor je reactie. Kan je me vertellen waarom?
---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
Triest dat je op iemands naam reageert en niet op de vragen van diegene die hij in zijn post stelt. Kom op man je bent 26.. Die naam is voor de grap bedoeld natuurlijk, niet serieus. En zoals ik aangeef is het me 1e kuur en laat mijn kuurtje dan maar een "(te) laag var kuurtje" zijn. Helaas ben ik nog niet stoer genoeg om aan de test te gaan wat jij waarschijnlijk wel doet. Als je zo wijs bent zou je me ook advies kunnen geven. Bijvoorbeeld: "Ik zou je tbol aanraden als 1e kuur ipv var".
Maarja ieder z'n keuze, I know. Maar typisch triest geval weer
Met vriendelijke groet,
TESTO BOY
Och vent toch

Probeer je alleen voor een tegenvaller te behoeden, en dan nog niet eens op een dwingende of kwetsende manier.
Ovedrijven is ook een vak natuurlijk.

) is dat het je gewoon zwaar tegen gaat vallen, zo'n 'kuurtje' . Ik kraak verder geen kuurtjes af, ieder zn eigen keus denk ik altijd maar, alleen uit ervaring van mensen om me heen die ook anavar / tbol / winny kuurtjes deden, kan ik vertellen dat het ze allemaal zwaar tegen gevallen is. Voor hetzelfde geld en zelfs minder start je een test only kuurtje waar je À: serieuze gains maakt. B: 'gezonder' is, en C: je je geld tenminste in niet weggooit door een oral kuurtje waar je waarschijnlijk heel weinig van zult zien en merken.