AndroidHealthClinic

benzyl alcohol

• Topic Starter Topic Starter
Koort is idd reactie van het lichaam om een ontsteking (in dit geval)
Ook kan het zijn dat je een abces hebt en die hebt doorboort, gevolg is dat vuil in je bloed komt waardoor je je ff flink ziek kan voelen!
Gaat vanzelf weg, dat betekend niet dat het probleem weg gaat, alleen de syptomen.

Ik zou de 50mm gebruiken in je been en je ass ff laten rusten.
En wel masseren. ook niet voor het slapen gaan doen, anders heb je kans dat je er de hele nacht op ligt waardoor het verder gaat irriteren of de doorbloeding verminderd!
spuiten. en werken met je luie fl**ker.. of je hond uitlaten.. lekker bewegen met de spieren

Hmm.
Ik kan het niet doorboort hebben, want heb pas 2 keer gezet (links en rechts)

Denk toch dat ik zondag die 50 mm in mn rechterbil zet. Daar heb ik geen last meer van.

Vanochtend voelde ik me prima, die koorts kwam vanmiddag ineens weer opzetten. Kreeg een soort koortsaanval, heel koud, hevig rillen enzo, ik werd maar niet warm.

De pijn aan de linkerkant is volgens mij vandaag wel weer minder.

Ik lees hier af en toe wel eens wat,maar waar jullie jullie raad weghalen:eek: Als je tot 2 keer een flinke ontsteking opgelopen hebt. Iemand dan adviseren om het zelfde spul dan maar met een 0.8 x 50mm in zijn been te laten zetten??? Ik zou zo iemand adviseren om ander spul te gebruiken.....

Ik lees hier af en toe wel eens wat,maar waar jullie jullie raad weghalen:eek: Als je tot 2 keer een flinke ontsteking opgelopen hebt. Iemand dan adviseren om het zelfde spul dan maar met een 0.8 x 50mm in zijn been te laten zetten??? Ik zou zo iemand adviseren om ander spul te gebruiken.....

Ja, die gast zegt 50mm in de been maar de topicstarter snapt ook wel dat je 50mm niet in je been gaat zetten. Die 50mm kan rustig in je bil. Met 40mm komt hij waarschijnlijk niet diep genoeg dus proberen maar hé! Heb je dan echter nog dezelfde pijn ga dan een andere spot zoeken en als dat niet helpt andere gear.

Ben benieuwd naar zondag...:D

Ja, die gast zegt 50mm in de been maar de topicstarter snapt ook wel dat je 50mm niet in je been gaat zetten. Die 50mm kan rustig in je bil. Met 40mm komt hij waarschijnlijk niet diep genoeg dus proberen maar hé! Heb je dan echter nog dezelfde pijn ga dan een andere spot zoeken en als dat niet helpt andere gear.

Ben benieuwd naar zondag...:D

Ja ik ook.

Ik zal aanstaande zondag in de ochtend zetten i.p.v. in de avond om meer te bewegen en meer activiteit van de spier te hebben --> betere absorptie

Daarnaast vond ik het volgende interesante stuk over injecteren:
[Link niet meer beschikbaar])

Ik ga denk ik de hiergenoemde z-track methode van injecteren te gebruiken. (het blokkeren van het pad van de naald na het injecteren)

En eventueel staand zetten ipv liggend.

Ja en krijg je het weer, dan kan je altijd nog op de kop gaan staan,en injecteren.Mischien dat dat helpt:D Trouwens heb je nog wel tijd om te trainen zo:hello:

Ja en krijg je het weer, dan kan je altijd nog op de kop gaan staan,en injecteren.Mischien dat dat helpt:D Trouwens heb je nog wel tijd om te trainen zo:hello:

Ja dan kan ik ook Test E van 5 verschillende merken in huis halen en 1 voor 1 proberen. :hello:

Tuurlijk is het altijd een mogelijkheid dat het aan mijn gear ligt. Daar ga ik echter nu nog niet van uit.

Ja ik ga evengoed trainen.

Kan je het niet mixen met deca ofzo werkt bij mij altijd lekker...

Vanochtend voelde ik me prima, die koorts kwam vanmiddag ineens weer opzetten. Kreeg een soort koortsaanval, heel koud, hevig rillen enzo, ik werd maar niet warm.

ik heb dat ook een keer gehad, hele heftige plots opzettende koortsaanvallen.

als je denkt dat je het slecht hebt, lees dit maar eens door, ik dacht dat ik dood ging;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/advies-gevraagd-56721/

beetje koorts de eerste paar weken hoort erbij en dat zie ik ook regelmatig, je zou het inderdaad als teken kunnen zien dat het goede gear is.

maar wat ik had was eeen beetje te veel van het goeie.

Ja Lickety, dat ziet er leuk uit maar jij injecteert toch bij jezelf? Gaat erg moeilijk om dat zo bij jezelf te doen. Misschien voor jou niet zo maar voor mij wel in ieder geval. Ik heb nu al moeite om mijn reet goed af te vegen sinds ik begonnen ben met de kuur. Ik zelf laat de naald altijd een minuutje zitten en als ik hem er dan uit haal dan komt er ook geen vloeistof meer uit en heb je hetzelfde effect.

Dan kan je hem ook nog snel eruit trekken en dan de huid opzij trekken en vasthouden maar dat ging bij mij weer iets minder...

@Loo: Kwam dat nou door de primo of de test en had je een allergische reactie?

Ja Lickety, dat ziet er leuk uit maar jij injecteert toch bij jezelf? Gaat erg moeilijk om dat zo bij jezelf te doen. Misschien voor jou niet zo maar voor mij wel in ieder geval. Ik heb nu al moeite om mijn reet goed af te vegen sinds ik begonnen ben met de kuur. Ik zelf laat de naald altijd een minuutje zitten en als ik hem er dan uit haal dan komt er ook geen vloeistof meer uit en heb je hetzelfde effect.

Dan kan je hem ook nog snel eruit trekken en dan de huid opzij trekken en vasthouden maar dat ging bij mij weer iets minder...

@Loo: Kwam dat nou door de primo of de test en had je een allergische reactie?

Nee ik laat hem zetten.

Zit ie er al in ondertussen??

Zit ie er al in ondertussen??

Vanochtend heeft mn maat bij mij met die 50mm aan de pijnloze rechterkant gezet. Dit keer staand. En uit de vial van mn maat. Dit mag niet weer hetzelfde verhaal worden want ik heb nog steeds aan de linkerkant last. En dan wordt het allemaal wel erg k*t.

Maar vandaag vooralsnog aan de rechterkant niks aan het handje...

Alleen dus nog steeds pijn aan de linker kant. Het vreemde is dat ik totaal geen pijn heb op de plek waar de naald gezet was vorige week. De pijn zit hoger tot aan mn onderrug zeg maar. Dat gedeelte is lichtrood en er zit ook een klein bultje. Pijn lijkt wel iets minder geworden. Zit ook de laatste paar dagen aan 6x 400mg ibuprofen op een dag.

Niemand kan oordelen hier vanaf zijn eigen p.c.tje dat het aan de gear ligt kan dus niemand...

wat bij jou t geval is als je nog kuurmaagd bent dat je gewoon gevoelig voor t hormoon bent, dit word na mate je vaker kuurt minder i can tell you...

1e kuur had ik enorm veel pijn stijve benen helemaal niet kunnen lopen noem maar op nog niet eens normaal kunnen zitten van de pijn..

maar kevin die ging toch trainen groeide als kool en wist uiteindelijk toch dat ie een goei labje te pakken had...

2e kuur ging al makkelijker weinig of helemaal geen last... zelfde liedje..

3e kuur verliep vlekkeloos en kon steeds meer mltjes zetten op de zelfde plek..

En steeds de zelfde Gear gehad...

ligt meestal aan de gevoelig heid van je spierweefsel. en verschilt ook per hormoon olie en BA....

Echt een abces heb je niet zo snel.. en mocht t zo zijn dan is zoon UG lab toch verkeerd bezig om zijn gear niet goed te filteren... dus zou den ze niet goed filteren dan word de shizzle niet zo vaak verkocht heel simpel en uiteindelijk niet eens meer verkocht...

ik zou zeggen neem wat onstekingremmers zoals ibuprofen... en ga lekker trainen dan over je pijnlijke ASS te miepen..

succes met je kuur man!!

Niemand kan oordelen hier vanaf zijn eigen p.c.tje dat het aan de gear ligt kan dus niemand...

wat bij jou t geval is als je nog kuurmaagd bent dat je gewoon gevoelig voor t hormoon bent, dit word na mate je vaker kuurt minder i can tell you...

1e kuur had ik enorm veel pijn stijve benen helemaal niet kunnen lopen noem maar op nog niet eens normaal kunnen zitten van de pijn..

maar kevin die ging toch trainen groeide als kool en wist uiteindelijk toch dat ie een goei labje te pakken had...

2e kuur ging al makkelijker weinig of helemaal geen last... zelfde liedje..

3e kuur verliep vlekkeloos en kon steeds meer mltjes zetten op de zelfde plek..

En steeds de zelfde Gear gehad...

ligt meestal aan de gevoelig heid van je spierweefsel. en verschilt ook per hormoon olie en BA....

Echt een abces heb je niet zo snel.. en mocht t zo zijn dan is zoon UG lab toch verkeerd bezig om zijn gear niet goed te filteren... dus zou den ze niet goed filteren dan word de shizzle niet zo vaak verkocht heel simpel en uiteindelijk niet eens meer verkocht...

ik zou zeggen neem wat onstekingremmers zoals ibuprofen... en ga lekker trainen dan over je pijnlijke ASS te miepen..

succes met je kuur man!!

Ja ik weet het, niet zeiken, no pain nog gain, :hedbang: hardcore!
En daar ga ik ook 100% voor! Trainen vijf keer in de week alles geven ook ondanks deze shit. Goed eten. Geen alcohol :p and so on...

Maar jah het is mijn eerste kuur dus met dit soort shit wil ik graag weten hoe het allemaal zit, wat ik het beste kan doen en hoe er geen nare dingen gebeuren die niet hadden gehoeven.

Dus inderdaad zo weer 2 ibu's in me mik, mn bakje tonijn, mn acht uurtjes slaap en morgen gewoon weer trainen als een woeste neanderthaler!

Ja ik weet het, niet zeiken, no pain nog gain, :hedbang: hardcore!
En daar ga ik ook 100% voor! Trainen vijf keer in de week alles geven ook ondanks deze shit. Goed eten. Geen alcohol :p and so on...

Maar jah het is mijn eerste kuur dus met dit soort shit wil ik graag weten hoe het allemaal zit, wat ik het beste kan doen en hoe er geen nare dingen gebeuren die niet hadden gehoeven.

Dus inderdaad zo weer 2 ibu's in me mik, mn bakje tonijn, mn acht uurtjes slaap en morgen gewoon weer trainen als een woeste neanderthaler!
Precies!!...

Wat mij dus ook heel goed helpt, op de plaats van ontsteking een Coldpack er tegenaan houden dan slinkt de ontsteking een beetje en word t draagzamer je been/bil soepel in gebruik te houden en is het eerder weg... eeen koel-elementje uit je koelbox kan ook heel goed!
Er schijnt ook creme te zijn die je op de injectie plaats kan smeren en het de spier beschermt tegen beschadiging van exogene middelen.. volgens mij had Klaas hier ervaring mee.. heb t ergens gelezen.
Succes!

Volgens mij ligt het toch zeker aan de langere naald die je nu gebruikt en echt niet aan je gear danwel de BA fractie.

Pijn door injecteren kan altijd in de vorm van stijfheid en spierpijn e.d.

Bulten ontstaan 3 van de 4 gevallen door een niet voldoende diepe IM injectie.

Ben benieuwd of je er nog wat van gaat voelen maar denk geen bulten in ieder geval.

Hoe gaat het met je reet, ouwe?

Ik heb nog een vraag hierover.
Zondag heb ik voor het eerst een injectie in mijn been laten zetten met 0,6x30 ongeveer 16:00uur, maandag avond om ong 20:30 uur had ik ineens last ervan, mn been werd stijf en het voelde pijnlijk aan met bewegen, later werd het nog erger en kon ik er niet door slapen, toen heb ik een paracetamol genomen en trok de pijn weg.

Ik heb geen bulten, het is niet rood of gezwollen. En de pijn zit ook niet direct onder de injectieplek, ik heb geinjecteerd in het bovenste gedeelte van mijn bovenbeen, maar de pijn trekt naar mijn knie toe.

Omdat ik nog kuurmaagd ben zal dit normaal zijn toch? Of is er niet diep genoeg geinjecteerd?

kuurmaagd! het is natuurlijk een vreemde stof voor je lichaam dat kan in het begin nogal gevoelig zijn... wordt naarmate de kuur vordert vanzelf beter!

succes en knallen!

Terug
Naar boven