Hi DBB-ers,
Als vervolg op eerdere topics over pijn na het injecteren.
Ik heb er zelf nu ook last van. Ben begonnen met 500mg TE van GG. Ik kreeg een grote rode plek. Voelt warm en heel stijf aan. De pijn werd iedere dag erger. Het is niet echt een bult, maar wel iets verdikt. De 4e dag na de injectie was het zo erg dat ik amper normaal kon zitten, autorijden en zelfs lopen. Had het flink gehad toen. Die dag daarna gewoon wel gesquat en gedeadlift ondanks dat het flink k*t voelde. En nu 6 dagen is de pijn er nog wel maar gelukkig veel minder dan dat het was.
Ik was deze week aan het rondvragen (en op dit forum lezen) wat het nou precies allemaal kan zijn en wat ik hiertegen kan doen. Ik las dus ook van die benzyl alcohol.
Morgen gaat de tweede injectie erin. Ik had al bedacht om dan in ieder geval aan de andere kant te injecteren, niet in te masseren (wat ik de 1e keer wel gedaan had) en na het zetten te gaan slapen. Nu hoorde ik ook het volgende: Iemand vertelde mij dat je het benzyl alcohol gehalte verlagen kunt door een naald door de vial te steken en deze op de verwarming te leggen (met de naald erin) zodat de BA 'vervliegt'. Nou wil ik graag van jullie weten of dat zo is en ik dit dus eventueel ook kan doen, of dat dit bullshit / onverstandig is...