Na n prohormoonkuur vorig jaar (zie logboek), wil ik aan m'n 1e (echte) kuur gaan denken.
Ik heb 1 van de volgende kuren in gedachte. Aangezien ik nog wat twijfels heb over bijvoorbeeld m'n gevoeligheid voor gyno, m'n vetprecentage (nu 11,5%) en m'n doelstelling (gespierder, maar met mate, dus ik wil/hoef niet in 1 keer vele kilo's massa aan vet erbij), zou ik graag wat opmerkingen, verbeteringen en adviezen van jullie krijgen!
Ik heb totaal geen haast met n kuur, als ik het doe wil ik het goed doen en 100% weten waarmee. De meeste kuren in de winter maar voor mij is dat juist de drukste werk-periode, dus de (na-)zomer is voor mij de beste tijd.
Kuur 1:
wk1 - wk6 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk7 - wk8 - 40 mg Nolva
wk9 - wk10 - 20 mg Nolva
Kuur 2:
wk1 - wk4 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk1 - wk8 - 200 mg Deca ED + 25 mg Proviron ED
wk9 - wk10 - x
wk11- wk12 - 40 mg Nolva
wk13- wk14 - 20 mg Nolva
Einde van een kuur Mariadistel/NAC (Pro Liver), daarna Z-Bol (ZMA met Tribulus en Avena Sativa).
Proviron als voorzorgsmaatregel voor oestrogeenvorming, vocht vermindering.
Geen Chlomid als voorzorgsmaatregel (?
) voor depressie (tja, gevoelig persoontje).
Wat vinden jullie van deze kuren? Of moet ik toch aan een andere richting gaan denken als bijvoorbeeld Winstrol? (ivm gyno, vet).
Thanx!
Ik heb 1 van de volgende kuren in gedachte. Aangezien ik nog wat twijfels heb over bijvoorbeeld m'n gevoeligheid voor gyno, m'n vetprecentage (nu 11,5%) en m'n doelstelling (gespierder, maar met mate, dus ik wil/hoef niet in 1 keer vele kilo's massa aan vet erbij), zou ik graag wat opmerkingen, verbeteringen en adviezen van jullie krijgen!
Ik heb totaal geen haast met n kuur, als ik het doe wil ik het goed doen en 100% weten waarmee. De meeste kuren in de winter maar voor mij is dat juist de drukste werk-periode, dus de (na-)zomer is voor mij de beste tijd.
Kuur 1:
wk1 - wk6 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk7 - wk8 - 40 mg Nolva
wk9 - wk10 - 20 mg Nolva
Kuur 2:
wk1 - wk4 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk1 - wk8 - 200 mg Deca ED + 25 mg Proviron ED
wk9 - wk10 - x
wk11- wk12 - 40 mg Nolva
wk13- wk14 - 20 mg Nolva
Einde van een kuur Mariadistel/NAC (Pro Liver), daarna Z-Bol (ZMA met Tribulus en Avena Sativa).
Proviron als voorzorgsmaatregel voor oestrogeenvorming, vocht vermindering.
Geen Chlomid als voorzorgsmaatregel (?
) voor depressie (tja, gevoelig persoontje).Wat vinden jullie van deze kuren? Of moet ik toch aan een andere richting gaan denken als bijvoorbeeld Winstrol? (ivm gyno, vet).
Thanx!