MuscleMeat

Beoordelen van kuur

Ron

Cool Novice
Waardering
0
Na n prohormoonkuur vorig jaar (zie logboek), wil ik aan m'n 1e (echte) kuur gaan denken.
Ik heb 1 van de volgende kuren in gedachte. Aangezien ik nog wat twijfels heb over bijvoorbeeld m'n gevoeligheid voor gyno, m'n vetprecentage (nu 11,5%) en m'n doelstelling (gespierder, maar met mate, dus ik wil/hoef niet in 1 keer vele kilo's massa aan vet erbij), zou ik graag wat opmerkingen, verbeteringen en adviezen van jullie krijgen!
Ik heb totaal geen haast met n kuur, als ik het doe wil ik het goed doen en 100% weten waarmee. De meeste kuren in de winter maar voor mij is dat juist de drukste werk-periode, dus de (na-)zomer is voor mij de beste tijd.

Kuur 1:
wk1 - wk6 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk7 - wk8 - 40 mg Nolva
wk9 - wk10 - 20 mg Nolva

Kuur 2:
wk1 - wk4 - 25 mg Dbol ED + 25 mg Proviron ED
wk1 - wk8 - 200 mg Deca ED + 25 mg Proviron ED
wk9 - wk10 - x
wk11- wk12 - 40 mg Nolva
wk13- wk14 - 20 mg Nolva

Einde van een kuur Mariadistel/NAC (Pro Liver), daarna Z-Bol (ZMA met Tribulus en Avena Sativa).
Proviron als voorzorgsmaatregel voor oestrogeenvorming, vocht vermindering.
Geen Chlomid als voorzorgsmaatregel (? ;) ) voor depressie (tja, gevoelig persoontje).

Wat vinden jullie van deze kuren? Of moet ik toch aan een andere richting gaan denken als bijvoorbeeld Winstrol? (ivm gyno, vet).
Thanx!

Hmm waarom geen test met een paar weken winstrol? Proviron er bij en klaar. Blijf je mooi redelijk droog en de gyno houd zich ook wel stil.

Wk1 test enth 500mg
Wk 2 t/m 10 test enth 250mg
Wk 2 t/m 6 25mg proviron ed
Wk 7 t/m 12 winstrol depot 100mg eod

Wk 13 t/m 15 nolva 40/30/30mg p/d
Wk 14 t/m 16 clomid 100/50/50mg p/d

Zoiets ???

Anders idd deca/dbol aanhouden, maar neem dan test ipv dboll? Wat HCG in de nakuur opnemen. Stel die nakuur dan wel uit tot 2 weken na die laatste deca.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zet het niet zelf (nog niet ;-) ), heb wisselende werktijden en moet het doen met 1x pw de spuit. Daarbij, wil de Chlomid vermijden vooralsnog.
Las trouwens ooit dat de test enanthaat met 1xpw de testspiegels erg onstabiel zijn. Hebben anderen dit ook zo ervaren?
Je voorgestelde kuur zou later misschien eens kunnen...

Ron zei:
Zet het niet zelf (nog niet ;-) ), heb wisselende werktijden en moet het doen met 1x pw de spuit. Daarbij, wil de Chlomid vermijden vooralsnog.
Las trouwens ooit dat de test enanthaat met 1xpw de testspiegels erg onstabiel zijn. Hebben anderen dit ook zo ervaren?
Je voorgestelde kuur zou later misschien eens kunnen...

Verdelen over 2 injecties. Alleen de frontload niet. Waarom clomid vermijden als je het nodig hebt om op te starten ???

testenanthaat: 1 keer per week is ok. sustenon zou ik twee keer per week zetten als je meer dan 1 spuit per week zet.

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Verdelen over 2 injecties. Alleen de frontload niet. Waarom clomid vermijden als je het nodig hebt om op te starten ???

Ik kies voor hogere/langere dosering Nolva, opstarten zal langer duren zonder Chlomid.

Terug
Naar boven