Fitness Seller

Beoordeling

Asi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Wat vinden jullie van de stats van deze Friese bodybuilder?

15 jaar
190cm
83kg
15% lichaamsvet

Bicep rechts: 36cm
Bicep links : 37cm

Quad links: 62cm
Quad rechts: 62cm

Kuit rechts: 39cm
Kuit links: 38cm

Borstomvang: 100cm
Schouderomvang: 125

De groeten van een Friese bodybuilder

Wat vinden jullie van de stats van deze Friese bodybuilder?

15 jaar
190cm
83kg
15% lichaamsvet

Bicep rechts: 36cm
Bicep links : 37cm

Quad links: 62cm
Quad rechts: 62cm

Kuit rechts: 39cm
Kuit links: 38cm

Borstomvang: 100cm
Schouderomvang: 125

De groeten van een Friese bodybuilder

Zijn nette stats, trainingstijd?

Prima voor een Friese bodybuilder van 15 jaar!

Alleen omdat je Fries bent!

groetjes uit gelderland

• Topic Starter Topic Starter
Zijn nette stats, trainingstijd?

Mijn trainingstijd is 7 maanden en 23 dagen. Dankjewel overigens!

---------- Toegevoegd om 04:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:43 ----------

Racist!

---------- Toegevoegd om 04:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:45 ----------

Prima voor een Friese bodybuilder van 15 jaar!

Dankjewel! Na alle toewijding en tijd die ik erin gestoken heb is het leuk om dit te horen :)

---------- Toegevoegd om 04:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:46 ----------

Groetjes uit Friesland terug!

Beetje lastig te zeggen.. ik weet immers niet waar je vanaf komt.

Als ik kijk naar je armomtrek vs je lengte dan is het zeker niet impressive. Maar als je een half jaar geleden op 30 cm stond dan vind ik dat je het heel goed doet.

Als ik kijk naar je armomtrek vs je lengte dan is het zeker niet impressive. Maar als je een half jaar geleden op 30 cm stond dan vind ik dat je het heel goed doet.

Ok

goede stats groetjes uit limburg

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

fryslan da stiet er tochacah

Prima stats, alleen bf wat hoog.

15 jaar en 190cm lang, daymn son.. masterrace incoming!

goede stats groetjes uit limburg ---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ---------- fryslan da stiet er tochacah

bisse krank jung

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Plaats anders een before en after pic, zegt iets meer.. Wat puur op je stats vind ik het niet bijzonder. Je weegt immers maar 83 kg op 190.. is niet erg veel. No offense he, je vraagt immers om iemands mening en dat kan dus niet altijd hetgeen zijn wat je graag wilt horen.

Maar nogmaals, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.. dus ja..

bisse krank jung

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Plaats anders een before en after pic, zegt iets meer.. Wat puur op je stats vind ik het niet bijzonder. Je weegt immers maar 83 kg op 190.. is niet erg veel. No offense he, je vraagt immers om iemands mening en dat kan dus niet altijd hetgeen zijn wat je graag wilt horen.

Maar nogmaals, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.. dus ja..

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik train nu 3x in de week alleen de grote 3 5 setjes per oefening. Ik kom echter van 65 kilo bij 190cm.

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Iedereen bedankt

Dat bedoel ik, dan is dat toch een mooie vooruitgang :) Niet vastklampen aan hetgeen want anderen denken over je stats. Het zijn maar stats, een momentopname. Dit zegt niet over je progressie. Lekker door blijven gaan en voor je 18de sta je er beter bij dan 90% van je leeftijd. Als je op jouw lengte massa hebt ziet dat wel echt bruut uit, maar bouwen op een lang lijf (en nog in de groei) is niet makkelijk daar je onderhoud hoog ligt. Schrokken, vreten, proppen en duwen :) Good luck!

Terug
Naar boven