Fitness Seller

Beresteyn - the place were animals are made!

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Mooie topictitel, met dank aan Matthieu.

De opkomst algelopen zaterdag was overweldigend, maar ik heb nog steeds van veel mensen geen idee wie de jongens van dit forum nu allemaal zijn. Dus misschien toch eens wat vaker voorstellen aan elkaar. Ik heb van JP gehoord dat de "pot" goed gevuld was na afloop. Hulde. We hebben in ieder geval weer een reparatie te laten verrichten aan de boom! Oja, en een deur :)

Ik wil binnenkort t-shirts laten maken (ben ik al jaren van plan).

Ik was van plan om onderstaande afbeelding erop te laten drukken (op de voorzijde):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afbeelding © copyright realdutchpower (dat komt natuurlijk niet op het t-shirt)

BTW, of moet het Strongman Team zijn?

Zou hier belangstelling voor zijn? Worden dan zwarte t-shirts met tekst en afbeelding in het wit. Kunnen ook een aantal witte t-shirts komen met alles in het zwart erop.

Zijn er onder de Beresteyn jongens soms nog die een mooi plaatje, afbeelding o.i.d. hebben voor evt. andere shirts?

Groeten Jan "Real Dutch Power" Haaring

Ik wil zeker wel een paar van die shirtjes.

Idd een mooi ontwerp Jan en ik heb zeker interesse. Het lijkt mij dat de rest van de jongens ook wel interesse heeft.

Ik las gisteren pas over de strongmen training en de grote opkomst. Mijn trainingsmaat en ik willen dit ook een keer gaan proberen (en we wonen vrij dichtbij, Capelle aan den IJssel). Interesse in zo'n shirt en zeker ook de "strongmen vereniging" waarover gesproken is spreekt ons zeker aan! Goede initiatieven mensen!

lijkt me een vet shirt!!!

maar wat is beresteyn?
en een strongmen vereniging?

lijkt alsof ik iets gemist heb :(

leg eens uit wat t allemaal inhoud :D

lijkt me een vet shirt!!!

maar wat is beresteyn?
en een strongmen vereniging?

lijkt alsof ik iets gemist heb :(

leg eens uit wat t allemaal inhoud :D

Ja Hans, je hebt heel wat gemist jongen.

Beresteyn is de naam van de trainingslocatie in Voorschoten die JP huurt en waar met een klein groepje getraind werd.
Een tijdje terug heeft JP hier op het forum bekend gemaakt dat een ieder die interesse heeft daar kan komen trainen en dat leverde al direct wat nieuwe mensen op maar nu is het zo dat er elke training meer en meer mensen bij blijven komen.
De opkomst is nu zo groot dat er overwogen wordt om een strongmanvereniging op te richten zodat we sterker staan als we op zoek moeten naar een nieuwe trainingsruimte (Beresteyn word gesloopt in 2009).

Erg gaaf Jan... Ik vind die afbeelding super..
Ja ik zie dat wel zitten.. Een paar van die shirts!

Als je er een flink aantal laat drukken, vallen de kosten ook wel mee.

Vwb het voorstellen: Dat ben ik met je eens. Ik weet van een aantal ook niet wie het nu waren.

ps: als ik het niet vergeet neem ik volgende keer ook wat handzeep mee. Ik heb een iets fijnere (kwa korrel) misschien werkt dat nog beter...

mooi initiatief!! Ik zal zeker een shirtje bestellen dan!! ;)

Top! Ik wil ook wel zo'n shirtje :cool:

Misschien nog aan de voorkant 'Real Dutch Power' in het klein ?

@ruben en sanca: Dat betekent wel dat jullie een keer komen trainen in voorschoten ;)

Misschien nog aan de voorkant 'Real Dutch Power' in het klein ?

@ruben en sanca: Dat betekent wel dat jullie een keer komen trainen in voorschoten ;)

Ik ben er al eens geweest trainen. ;)

Maar ik zal zeker nog een keer langskomen. Is wat ver weg, dus elke week zal er zeker niet inzitten.

Zo'n shirtje is vet inderdaad, en jan als je niet weet wie ik ben..
ik heb die boom gesloopt..

mooi shirtje en goed initiatief;)..

• Topic Starter Topic Starter
De bedoeling was om de opdruk op de voorkant te doen.

Dan misschien alleen 'Strong man Team' op de achterkant ?

Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n shirt.

Terug
Naar boven