XXL Nutrition

Beresteyn - the place were animals are made!

Ja Hans, je hebt heel wat gemist jongen.

Beresteyn is de naam van de trainingslocatie in Voorschoten die JP huurt en waar met een klein groepje getraind werd.
Een tijdje terug heeft JP hier op het forum bekend gemaakt dat een ieder die interesse heeft daar kan komen trainen en dat leverde al direct wat nieuwe mensen op maar nu is het zo dat er elke training meer en meer mensen bij blijven komen.
De opkomst is nu zo groot dat er overwogen wordt om een strongmanvereniging op te richten zodat we sterker staan als we op zoek moeten naar een nieuwe trainingsruimte (Beresteyn word gesloopt in 2009).

aha thx voor de info jacco ;)
ik ben idd een tijd afwezig geweest dus daar zal het aan liggen!
zo een vereniging is een goed initiatief ik zit er namelijk ook al een tijd over na te denken om zoiets op te zetten omdat in amsterdam e.o. ook maar weining is om goed te trainen!
als er nu verspreid over het land zulke verenigingen worden opgezet brengt dat misschien weer mooie wedstrijden met zich mee ;)

Goed idee Jan!
Ik wil ook zeker zo´n ´t shirt....

Ik ben diegene met nagellak op :D

Edit: Logo + Real Dutch Power op de voorkant en Strongman op de achterkant over de schouderbladen zeg maar.
Lijkt mij wat leuker dan dat alles op de voorkant staat....

Goed initiatief :) en zeker zal ik een shirtje of 2 overnemen!
Weet iedereen nou wie ik ben? Hoop het inmiddels wel :P

je kan er misschien ook de DBB nickname op zetten? dan weet je meteen wie hier wie is opt forum he jan ;)

De opkomst algelopen zaterdag was overweldigend, maar ik heb nog steeds van veel mensen geen idee wie de jongens van dit forum nu allemaal zijn. Dus misschien toch eens wat vaker voorstellen aan elkaar.

na het voorstel rondje was ik ook al bijna gelijk weer van iedereen kwijt wie het was :o

leuk idee van dat shirt!

je kan er misschien ook de DBB nickname op zetten? dan weet je meteen wie hier wie is opt forum he jan ;)

dan ga ik eerst men nickname veranderen

• Topic Starter Topic Starter
De afbeelding heb ik wat bijge"tuned", even kijken op de eerste post!

Voor- en achterzijde bedrukken kan natuurlijk, maar wordt wel weer meteen een stuk duurder. Ik zou ook graag Real Dutch Power in rood-wit-blauw willen, net zoals op mijn site, maar meerkleurendruk is ook weer een stuk duurder.

Maar misschien kan iemand een poll maken? Ik weet nl. zelf niet hoed dat moet. En dan de vragen:
- bedrukking voorzijde
- bedrukking achterzijde
- bedrukking voorzijde klein
- bedrukking achterzijde groot
- anders

als jullie het al niet eerder gesloopt hebben natuurlijk :D

Nou, de vloer in de ene ruimte heeft het al begeven vanwege het trainen met de stones, we zijn nu uitgeweken naar de "bijkeuken" en Fouad heeft het op de deuren voorzien, die gaan we de volgende keer maar weghalen.

Nieuwe bijnaam voor Fouad "Animal" (en dan denken aan Animal uit The Muppet Show) :)

Is ook een goed idee, heb ik ook wel eens aan gedacht.

DBB forum name: RealDutchPower

Laatst bewerkt:
Zoals die nu in de eerste post staat vind ik hem vet en dan op de borst/deel buik.
Rood wit blauw lijkt mij persoonlijk niet zo mooi.....

Wat :eek: Ben je nu al weer vergeten wie ik was ???

whehehe nee van jou niet, op dat moment stelde ik me alleen jou voor. daarna hadden we bij de yoke een soort voorstelrondje, toen zei iets van 8-10 man zen naam :o

maar in de loop van de dag kwam ik er van de meeste wel achter wie nou iedereen was

Zwart T-shirt met witte opdruk lijkt mij wel heel mooi!

*Real Dutch Power
*Logo
*Strongman Team

De meesten weten onderhand wel wie ik ben, maar zal volgende week op mn tshirt mijn nickname schrijven met merkstift ;)

echt te vet logo, zo shirt zou ik echt wel willen hebben :P

ik wil er ook een paar
zelf vind ik zwart wit mooier, maar dat is persoonlijk

Jan, is er al meer bekend?

Ik hoorde gisteren dat er in Leiden een bedrijfje zit die voor ik meen 20 euro shirts kan bedrukken (inclusief shirt) Dat is dan wel een enkele opdruk, maar echt duur is het niet. Een kleine extra opdruk op voor of achterzijde zal het niet veel duurder maken denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Jan, is er al meer bekend?

Ik hoorde gisteren dat er in Leiden een bedrijfje zit die voor ik meen 20 euro shirts kan bedrukken (inclusief shirt) Dat is dan wel een enkele opdruk, maar echt duur is het niet. Een kleine extra opdruk op voor of achterzijde zal het niet veel duurder maken denk ik.

Bedoel je per shirt? Dat is wel erg duur dan!

Ik wil de shirts eigenlijk laten maken zodat ik ze met de Sterkste Man van NL beschikbaar heb. Ik ga toch maar voor de kleine bedrukking op de borst en grotere bedrukking op achterzijde. De shirst komen dan op 15 euro verkoopprijs.

Nou, ik had dus een nette bedrukte polo gezien.. (20 euro dus) en ik vond het voor de kwaliteit niet erg veel geld.

15 euro is al helemaal niet duur Jan. Maar e.e.a zal ook wel afhankelijk zijn van hoeveelheid afname.
Ik ben benieuwd, en ik heb nog steeds interesse er in ;)

ik wil er zeker ook een paar

ik ook :D

Ben benieuwd, zolang het maar zwart is :D

Ik wil er een een! Wat een vet shirt zeg.

Heb je de shirts voor zaterdag klaar?

Terug
Naar boven