Fitness Seller

Best Back ever..

D. zei:
Wel respect, als piloot heb je bepaald geen regelmatig leven wat je als bodybuilder toch wel nodig hebt. En overal naartoe vliegen met een tasje roids, is ook niet even makkelijk.
Nee mannen, deze n*ger is natural en heeft ook geen eiwit nodig.

En wat een beestachtige rug! woaahah!

hehe tuurlijk, toen ik dat plaatje zag dacht ik als eerste: hoeveel spuiten hebben daar al ingezeten :P

ik zou die rug van coleman er wel naast willen zien

• Topic Starter Topic Starter
In de nieuwe Amerikaanse Flex staat een heel artikel over hem.

Het is absoluut geen fotoshop, het is zn eigen rug.

Denk eerlijk gezegd dat Coleman niet tegen deze rug is opgewassen, helaas voor Ronnie..

RubenSossa zei:
In de nieuwe Amerikaanse Flex staat een heel artikel over hem.

Het is absoluut geen fotoshop, het is zn eigen rug.

Denk eerlijk gezegd dat Coleman niet tegen deze rug is opgewassen, helaas voor Ronnie..

denk het juist wel, zijn rug is alleen maar woest groot. Mist symmetrie en detail, er is niks esthetisch aan. Eigenlijk is zijn rug juist super lelijk en buiten proportioneel, wat er voor zal zorgen dat hij niet zo snel hoog geplaats zal worden. Opvallend genoeg heeft ronnie wel symmetrie en diepe seperatie, zelfs met de massiefheid van zijn rug. Bij deze bodybuilder is daar niks van te zien.

:eek: WTF wat een rug heeft die vent! Vind dat woeste grote wel mooi! Maar of het de beste rug is ? Dat weet ik zo net nog niet!

Goedie zei:
denk het juist wel, zijn rug is alleen maar woest groot. Mist symmetrie en detail, er is niks esthetisch aan. Eigenlijk is zijn rug juist super lelijk en buiten proportioneel, wat er voor zal zorgen dat hij niet zo snel hoog geplaats zal worden. Opvallend genoeg heeft ronnie wel symmetrie en diepe seperatie, zelfs met de massiefheid van zijn rug. Bij deze bodybuilder is daar niks van te zien.

ben het niet met je eens. Zijn rug is niet alleen maar woest en groot, maar heeft juist zeer veel detail en symmetrie. Rechts is exact hetzelfde als links.

Vind Ronnie zn rug dus echt niet beter dan die van hem.

RubenSossa zei:
ben het niet met je eens. Zijn rug is niet alleen maar woest en groot, maar heeft juist zeer veel detail en symmetrie. Rechts is exact hetzelfde als links.

Vind Ronnie zn rug dus echt niet beter dan die van hem.

Precies. Veel mensen lijken de rare opvatting te hebben dat groter minder esthetisch/gedetaileerd is. Zeg dan gewoon dat je een wat lichtere bb. bijv. Frank Zane, mooier vind. Dat kan!:D

Maar idd deze kerel heeft heeeele diepe groeven tussen zijn rugspieren en ik zie niet wat er a-symmetrisch aan is???

Die rug is gewoon geweldig!!

schitterend ! :D

een rug van 1,20 als hij de lat spread pose doet:p :cool:

geloof toch niet dat die kerel natural is...no way...of hij kuurt enkel met lange esthers en traint elke minuut dat ie vrijheeft...btw...als ie z'n automatische piloot aanzet kan ie rustig z'n kip en pasta opschrokken...en z'n vitamine doosje bovehalen met d-boll ofzo...hij kan zeggen dat het pillen zijn tege hoogtevrees :p:p

Hmm vind het raar er uit zien, net als zijn abnormale schouders? Synthol, siliconen??

RichardV zei:
Hmm vind het raar er uit zien, net als zijn abnormale schouders? Synthol, siliconen??

Denk dat het pure massa is hoor.

Zal allicht heel wat kuurtjes en GH achter de rug hebben.

In de Flex staat ie ook en zijn de foto's wat groter. Lijkt toch echt zn eigen spiermassa.

Terug
Naar boven