AndroidHealthClinic

Bestaan er kant en klaar maaltijden voor bodybuilders?

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Mijn vraag is of er kant en klaar maaltijden bestaan voor BB heb nu nog wel is te weinig tijd om uren in keuken te staan? Hoor graag jullie hierover? Gr.

Ehm, rijst+kip klaar in 15min?

Je hebt toch wel 1 dag in de week even 2-3 uur de tijd om genoeg voor een week te maken.
Als iets kant en klaar is, is het verwerkt. Hoe meer eten verwerkt is, hoe minder goede voedingsstoffen er overblijven.

Je kan altijd nog een maaltijdvervanger nemen zoals complex carbgainer van xxl. Maar een shake kan natuurlijk nooit vast voedsel vervangen.

1) spaghetti

2) mijn rijst met makreelfilet in tomatensaus recept.

Als verzadigd vet, een hoop conserveringsmiddelen en veel zout je niet uitmaken is er genoeg keus natuurlijk.
Het is wel allemaal aan de dure kant en ik neem aan dat het meeste niet perfect in je macro's past..

Beter 1-2 keer per week koken, overtollige in bakjes in de koel/vries kast en dat opwarmen

Een bakje met ingevroren rijst/kip uit de diepvries halen en opwarmen in de ping is net zo veel werk als een kant-en-klaar bakje opwarmen in de ping alleen deze bevatten belachelijk veel zout, en conserveringsmiddelen.

En nee, die bestaan niet want daar is geen animo voor. Het merendeel van de bevolking interesseert zich niet zo veel in gezond eten zoals 'wij' dat doen.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 12:24 ----------

Als verzadigd vet, een hoop conserveringsmiddelen en veel zout je niet uitmaken is er genoeg keus natuurlijk.
Het is wel allemaal aan de dure kant en ik neem aan dat het meeste niet perfect in je macro's past..

Beter 1-2 keer per week koken, overtollige in bakjes in de koel/vries kast en dat opwarmen

Je vergeet de transvetten.

Langs de chinees een bak nasi halen met een kipgerecht erbij en je bent klaar.

Terug
Naar boven