Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, blijven mensen met een waardeloze lichaam die advies geven hahaha, like why should I take that serious

Klopt helemaal chef, je kan antwoord geven op mijn vragen of je kan hier weg. Ik bedoel alleen maar, aan jou tekst heb ik ook weer niks aan gehad, dus weer voor niks gelezen, damn
Klopt, blijven mensen met een waardeloze lichaam die advies geven hahaha, like why should I take that serious

Ik zou dan advies gaan aannemen van de grote jongens in de sportscholen. Die gaan het vast wel weten.
Wow, sorry man, wist niet dat ik met een echte Tough Guy te maken heb.
![]()
Ik moet nog steeds lachen om jouw lichaam hahahaha, en dan nog die leeftijd, niks bereikt gewoon.
auch stop man, je hebt me genoeg gepijnigd nuKom op jongens even dat zand uit je vagina schudden en normaal doen![]()
![]()
Ga maar lekker ergens anders bijdehand doen.Klopt, blijven mensen met een waardeloze lichaam die advies geven hahaha, like why should I take that serious