Fitness Seller

Beste beginners kuur?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Future1111

Novice
Lid geworden
29 sep 2017
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Ik vroeg me af wat de beste beginnerskuur is, veelal om te bulken, maar niet echt om groot 'groot' te worden. Gewoon lekker 7 kg pakken, als dat mogelijk is.

Ik wil met name winstrol met iets combineren, omdat ik er goeie verhalen over hoor.

Ik heb in ieder geval nooit anabolen gebruikt, dus geen ervaring er mee, maar de tijd is nu gekomen, als ik een goede beginnerskuur van jullie krijg te horen, dan zoek ik het verder uit!
 
In eerste instantie is de beste beginners kuur... voedingsschema - trainingsschema perfect op orde... in combinatie met voldoende rust. ;)

Maar hoe lang train je al?
Heb je een goed voedings en trainingschema?
Heb je voldoende rust?
Wat heb je zoal geprobeerd om zonder kuur nog verder te komen?

Daarna als je dat echt zeker weet zullen er vast wel genoeg mensen zijn die je tips kunnen geven over een kuur. Dat kan ik in ieder geval niet :o
 
omdat je winstrol wil gebruiken:

1-6 40-50mg winstrol
1-10/12 500mg test-e
 
Aan je post te zien heb je echt 0 ervaring of verstand van aas. Zou me eerst maar eens goed in gaan lezen.
 
En weer 1 die denkt , ik ram er “ ff “ wat AAS in , zonder gedegen kennis van AAS , voeding en trainingen ..
 
Waarom pak je die 7kg niet zonder AAS?

Als je training en voeding niet op orde is dan ben je nadien toch alles weer kwijt. En dan heb je liggen kloten met je eigen hormonen huishouding voor niets.
 
Beste leden,

Ik vroeg me af wat de beste beginnerskuur is, veelal om te bulken, maar niet echt om groot 'groot' te worden. Gewoon lekker 7 kg pakken, als dat mogelijk is.

Ik wil met name winstrol met iets combineren, omdat ik er goeie verhalen over hoor.

Ik heb in ieder geval nooit anabolen gebruikt, dus geen ervaring er mee, maar de tijd is nu gekomen, als ik een goede beginnerskuur van jullie krijg te horen, dan zoek ik het verder uit!

"Niet grootgroot worden, maar gewoon ff lekker 7 kilo pakken"

All these fucking people die denken dat als ze met schijt voeding en schijt trainen zonder gear goed bezig zijn en als ze schijt blijven eten en trainen + gear ze met 1 run mr O kunnen meedoen. :roflol:

On topic: gebruik de zoekfunctie. Er zijn al minstens 100 topics waarin gasten als jij wordt afgeraden een kuur te starten. Hoef je zelf geen topic voor te openen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens zijn profiel is die 1,92 en weegt 92 kilo op 14%

Hij stelt misschien zijn vraag wel op een achterlijke manier maar wilt niet perse zeggen dat die een beginner is kijkend naar die stats (als correct zijn).

Moest je toch willen kuren zou eerst cutten naar 8-10% en dan clean bulken op 500 mg test ew voor 10 weken.

Dus aan ts: hoe lang train je en wat zijn je stats op de ‘grote 3’?

En lees je gewoon even in, aas moet een weloverwogen keuze zijn en zoals je het nu brengt komt het over alsof het meer een yolo beslissing is.
 
Volgens zijn profiel is die 1,92 en weegt 92 kilo op 14%

Hij stelt misschien zijn vraag wel op een achterlijke manier maar wilt niet perse zeggen dat die een beginner is kijkend naar die stats (als correct zijn).


Moest je toch willen kuren zou eerst cutten naar 8-10% en dan clean bulken op 500 mg test ew voor 10 weken.


Dus aan ts: hoe lang train je en wat zijn je stats op de ‘grote 3’?

En lees je gewoon even in, aas moet een weloverwogen keuze zijn en zoals je het nu brengt komt het over alsof het meer een yolo beslissing is.

Haha perfecte antwoord. Misschien doe ik me wel dom voor ;)
Maarjaa, ik weet wel zeker dat ik een betere lichaam heb dan de meeste hier...
Stats op dit moment, heb me vanmiddag nog laten wegen, en vetpercentage laten meten met de huidplooimeter;
Lengte; 1.92
Gewicht: 93,6 kg
Vetpercentage: 13 ~ 14 %
Ik train nu zo'n 4 jaar
 
Waarom pak je die 7kg niet zonder AAS?

Als je training en voeding niet op orde is dan ben je nadien toch alles weer kwijt. En dan heb je liggen kloten met je eigen hormonen huishouding voor niets.

Haha dus jij verwacht dat je met AAS 7kg pakt zonder correcte voeding, of in ieder geval dat meen jij over mij, omdat jij meent dat ik alles kwijt raak omdat ik dan toch 'slecht' eet. Waarom zou ik dat doen als ik tijdens het kuren al goed eet xD
En tips van jou neem ik echt niet serieus, haha ik bedoel kijk dat :)
 
Laatst bewerkt:
Haha perfecte antwoord. Misschien doe ik me wel dom voor ;)
Maarjaa, ik weet wel zeker dat ik een betere lichaam heb dan de meeste hier...
Stats op dit moment, heb me vanmiddag nog laten wegen, en vetpercentage laten meten met de huidplooimeter;
Lengte; 1.92
Gewicht: 93,6 kg
Vetpercentage: 13 ~ 14 %
Ik train nu zo'n 4 jaar

Cutten naar 8-10% dus en dan clean bulken op 500mg test voor 10 weken.
 
Haha dus jij verwacht dat je met AAS 7kg pakt zonder correcte voeding, of in ieder geval dat meen jij over mij, omdat jij meent dat ik alles kwijt raak omdat ik dan toch 'slecht' eet. Waarom zou ik dat doen als ik tijdens het kuren al goed eet xD
En tips van jou neem ik echt niet serieus, haha ik bedoel kijk dat :)

Wow, wow wat een toon tegen een meneer die volgens mij al heel wat jaartjes ouder is als jou.
Volgens "normale gedragspatronen" vraag je even aan iemand wat hij bedoeld alvorens zo uit te varen.

Deze meneer heeft al heel wat meer ervaring als jij dat hebt mister.

Daarnaast val je in huis met een post over AAS terwijl je je nog niet eens even voorgesteld hebt, dat is overigens jou goed recht hoor, maar sjiek is anders.
Je komt op mij een beetje over als een piepeltje dat eens even een bijdehante toon aan komt slaan.................
Klopt dit ? Enlighten me please......

Benieuwd hoe het zit met je zelfreflectie.........
 
"Niet grootgroot worden, maar gewoon ff lekker 7 kilo pakken"

All these fucking people die denken dat als ze met schijt voeding en schijt trainen zonder gear goed bezig zijn en als ze schijt blijven eten en trainen + gear ze met 1 run mr O kunnen meedoen. :roflol:

On topic: gebruik de zoekfunctie. Er zijn al minstens 100 topics waarin gasten als jij wordt afgeraden een kuur te starten. Hoef je zelf geen topic voor te openen.
echt he, precies dit.
 
Haha perfecte antwoord. Misschien doe ik me wel dom voor ;)
Maarjaa, ik weet wel zeker dat ik een betere lichaam heb dan de meeste hier...
Stats op dit moment, heb me vanmiddag nog laten wegen, en vetpercentage laten meten met de huidplooimeter;
Lengte; 1.92
Gewicht: 93,6 kg
Vetpercentage: 13 ~ 14 %
Ik train nu zo'n 4 jaar

Waardeloze stats, ga eerst maar naturel wat meer massa pakken.
 
Haha dus jij verwacht dat je met AAS 7kg pakt zonder correcte voeding, of in ieder geval dat meen jij over mij, omdat jij meent dat ik alles kwijt raak omdat ik dan toch 'slecht' eet. Waarom zou ik dat doen als ik tijdens het kuren al goed eet xD
En tips van jou neem ik echt niet serieus, haha ik bedoel kijk dat :)


Begin maar lekker met je beginnerskuur met middeltjes waarvan je goede verhalen hebt gehoord hahahaha.
 
Begin maar lekker met je beginnerskuur met middeltjes waarvan je goede verhalen hebt gehoord hahahaha.

Ik heb mensen al meer zien pakken met AAS en macdonalds.

En jij succes met nog vele jaren trainen en eten, damn wat een kutlichaam om mee te trainen x.x
 
Wow, wow wat een toon tegen een meneer die volgens mij al heel wat jaartjes ouder is als jou.
Volgens "normale gedragspatronen" vraag je even aan iemand wat hij bedoeld alvorens zo uit te varen.

Deze meneer heeft al heel wat meer ervaring als jij dat hebt mister.

Daarnaast val je in huis met een post over AAS terwijl je je nog niet eens even voorgesteld hebt, dat is overigens jou goed recht hoor, maar sjiek is anders.
Je komt op mij een beetje over als een piepeltje dat eens even een bijdehante toon aan komt slaan.................
Klopt dit ? Enlighten me please......

Benieuwd hoe het zit met je zelfreflectie.........

Klopt helemaal chef, je kan antwoord geven op mijn vragen of je kan hier weg. Ik bedoel alleen maar, aan jou tekst heb ik ook weer niks aan gehad, dus weer voor niks gelezen, damn
 
Klopt helemaal chef, je kan antwoord geven op mijn vragen of je kan hier weg. Ik bedoel alleen maar, aan jou tekst heb ik ook weer niks aan gehad, dus weer voor niks gelezen, damn

Denk niet dat dat gaat gebeuren hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven