AndroidHealthClinic

beste bodybuilder allertijden

Peiling Peiling beste bodybuilder allertijden

• Arnold Schwarzenegger

Stemmen: 209 53,3%
  • Sergio Olivia

Stemmen: 8 2,0%
  • Frank Zane

Stemmen: 20 5,1%
  • Lee Haney

Stemmen: 9 2,3%
  • Dorian Yates

Stemmen: 23 5,9%
  • Ronnie Coleman

Stemmen: 74 18,9%
  • Anders nml...

Stemmen: 49 12,5%

• Totaal stemmers
    392
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ik veel respect voor omdat hij voor was op z'n tijd. Maar vind hem niet de mooiste.

Verder ga ik voor mensen als Arnold, Lee, Jay... Nee Ronnie is niet m'n ding.

Laatst bewerkt:
Ronnie Coleman vanwege zn brute fysiek en tomeloze inzet!

Hij is de concurrentie iedere keer een stap voor.
En hij leeft echt voor de sport! Als het aan hem lag stopt ie pas als ie er bij neer valt.... hoe lang dat nog duurt daar heb ik ook zo mn bedenkingen bij, want lijkt me niet echt een gezonde bezigheid, maar ik denk dat ie nog wel een decenia mee kan. :D

Ronnie voor 20 X Mister Olympia!!

1. Joe Weider
2. Eugene Sandow
3. Bill Kazmaier

arghel, coleman natuurlijk

tsjek mn thread: 'the champ is here'

nuff said..

• Topic Starter Topic Starter
Spannende strijd tot nu toe tussen Arnold en Ronnie!

Valt me verder op dat niemand voor Lee Haney gaat terwijl hij toch het grootste deel van de jaren '80 domineerde?

Ik ga voor Olivia. Hij komt nog uit de tijd dat er amper anabolen gebruikt werden en was toch zo massief en huge. Zijn bijnaam was niet voor niks "The Myth." Toch vreemd dat hij hier nauwelijks vernoemd wordt.

flex wheeler, branch warren vind ik ook erg vet maar nog lang niet de beste

Over de beste BBer ga ik me niet uitsprekenn maar ivm de mooiste:

Arnold Schwarzenegger
Dexter Jackson
Larry Scott (natural hopelijk bereikbaar)

3 verschillende namen, maar allemaal een meesterlijke fysiek.

ik heb voor arnold gestemd, maar ik vraag me toch af, zou een fysiek als die van zane bereikbaar zijn zonder gebruik? Misschien iets minder droog maar toch iets in de buurt

• Topic Starter Topic Starter
gallius zei:
ik heb voor arnold gestemd, maar ik vraag me toch af, zou een fysiek als die van zane bereikbaar zijn zonder gebruik? Misschien iets minder droog maar toch iets in de buurt

Met de juiste genen denk ik dat je een heel eind komt.
Zeker met de kennis die er nu is m.b.t voeding/training/ supplementen. Om ook maar naturel in de buurt te kunnen komen van Zane moet het wel je levensdoel nr.1 worden. (vergeet niet Zane is Mr.Olympia geworden dus ik heb het over enigzins in de buurt komen)
Het is wel een lange termijn project, zeker i.v.m. de spierkwaliteit(hardheid/seperatie etc) dat toeneemt met elk jaar dat je traint.

@ Mars- ik denk dat je toch gruwelijk onderschat hoeveel toewijding het vergt om een lichaam als Zane op te bouwen.
Als er van de tienduizenden bezoekers van dit board ooit één bezoeker in de buurt komt, vind ik het al een zéér knappe prestatie

Dan kom je toch wel van een koude kermis thuis als je er als Zane uitziet na jaren lang natural trainen, what a waste.

Levrone en Schwarzenegger

Duidelijk Arnold Schwarzenegger, hij is gewoon een levende legende.

Sportfood.nl zei:
@ Mars- ik denk dat je toch gruwelijk onderschat hoeveel toewijding het vergt om een lichaam als Zane op te bouwen.
Als er van de tienduizenden bezoekers van dit board ooit één bezoeker in de buurt komt, vind ik het al een zéér knappe prestatie

Dat klopt maar ik vind het persoonlijk niet waard om na zoveel jaar trainen een smalle physiek als Zane te hebben opgebouwd.

Voor mij is de mooiste bodybuilder Flex Wheeler. Waarom?
* zijn prachtige symmetrie
* zijn ongelooflijk doorzettingsvermogen
* best overall

ronnie natuurlijk.

zeker nadat hij volgend jaar het nieuwe record neerzet van 9 x mister "O"

Terug
Naar boven