Fitness Seller

beste bodybuilder allertijden

Peiling Peiling beste bodybuilder allertijden

• Arnold Schwarzenegger

Stemmen: 209 53,3%
  • Sergio Olivia

Stemmen: 8 2,0%
  • Frank Zane

Stemmen: 20 5,1%
  • Lee Haney

Stemmen: 9 2,3%
  • Dorian Yates

Stemmen: 23 5,9%
  • Ronnie Coleman

Stemmen: 74 18,9%
  • Anders nml...

Stemmen: 49 12,5%

• Totaal stemmers
    392
Wie de beste BBer is? Ronnie Coleman natuurlijk.:)

Ik vind dat niet de mooiste BBer maar dat was natuurlijk ook niet de
vraag.

Arnold op nr 1, gevolgd door Frank zane op nr2 die een prachtige symmetrie en taille had:eek:, op nr 3 Jay cutler:)

alhoewel...Steeve Reeves en Reg Park zagen er ook mooi uit naturel...alhoewel ze nooit ripped to shreds waren:)

voor mij: anders namelijk flex wheeler. geweldige lijnen gecombineerd met massa.

ik vind Schwarzenegger heeft Bodybuilding op de kaart gezet..

maar met de concurentie van nu en elke keer toch weer een stap voor op je concurenten liggen.. is voor mij coleman de man :D

rtodeep zei:
ik vind Schwarzenegger heeft Bodybuilding op de kaart gezet..

maar met de concurentie van nu en elke keer toch weer een stap voor op je concurenten liggen.. is voor mij coleman de man :D

Zo op de kaart staan vind ik bodybuilding niet, heb jij iets vernomen over Mr. O in het nieuws? Ik niet...

Santino88 zei:
Zo op de kaart staan vind ik bodybuilding niet, heb jij iets vernomen over Mr. O in het nieuws? Ik niet...

Ik was verbaasd dat ze hier een keer wat stills van het WK bodybuilding hebben laten zien bij Studio Sport. Arnie heeft zichzelf op de kaart gezet en niet zozeer bodybuilding zelf.

Kan aan mij liggen maar komt ook voornamelijk door z'n film carriere.

Diabolic zei:
Ik ga voor Olivia. Hij komt nog uit de tijd dat er amper anabolen gebruikt werden en was toch zo massief en huge. Zijn bijnaam was niet voor niks "The Myth." Toch vreemd dat hij hier nauwelijks vernoemd wordt.

dat ben ik volledig met je eens. Maar toch hoort Arnold er ook bij:D

Laat ik eens zeggen wat ik de mooiste bodybuilders aller tijden vind:

- Arnold Schwarzenegger
- Sergio Oliva
- Lou Ferrigno
- Serge Nubret

Absoluut Flex, vind dat hij de perfecte bb-fysiek had.

Ik vond Arnold geen mooie BBer eerlijk gezegd. Benen waren wat klein tov het bovenlijf. Kwam misschien ook door z'n lengte, maar vond het zeker niet de mooiste BBer.

Vind zelf Dexter Jackson altijd erg goed. Kevin Levrone vond ik ook een hele mooie en goede Bber.

ik vind arnold echt een legende.. zn borst was zo gruwelijk..
ik ben benieuwd hoe lang we nog ronnie blijven zien, hem vind ik zeer zeker ook goed..

en Mike Mentzer vond ik altijd gewoon een echt mooie fysiek hebben, maar dat is echt puur persoonlijk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omfg wat een helden :bow:

ik ging voor de gein ff kijken voor die flex wheeler.. echt respect voor die man

Bob Paris
Een prachtige anatomie

bij ons voetbal, tennis, wielrennen, motocross...

bodybuilding nee :mad:

Terug
Naar boven