Fitness Seller

beste bodybuilder allertijden

Peiling Peiling beste bodybuilder allertijden

• Arnold Schwarzenegger

Stemmen: 209 53,3%
  • Sergio Olivia

Stemmen: 8 2,0%
  • Frank Zane

Stemmen: 20 5,1%
  • Lee Haney

Stemmen: 9 2,3%
  • Dorian Yates

Stemmen: 23 5,9%
  • Ronnie Coleman

Stemmen: 74 18,9%
  • Anders nml...

Stemmen: 49 12,5%

• Totaal stemmers
    392
Geen idee wie de beste is. Vindt ahnuld de mooiste.

flex wheeler in zn topjaren

De vraag die gesteld wordt, is de beste bodybuilder niet de mooiste. De beste is in mijn ogen Ronnie. Als ik ga kijken naar fysieken die in mijn ogen mooier zijn kom ik eerder uit bij een shawn ray, wheeler of dexter.

ik verdeel 'beste' maar in 3 categorien

beste physique: : Flex Wheeler :thumb:
beste invloed op sport: Arnold :thumb:
beste dedication : Ronnie Coleman :thumb:

- Mike Mentzer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Arnold Schwarzenegger
- Kevin Levrone

Dave Draper en Arnold...... Die heerlijke ouderwetse massa!!!

na lang twijfelen toch voor arnold gekozen. heeft namelijk het meeste betekend in onze sport. verder ook fan van flex en levrone.grts

Flex Wheeler..any day..

ik heb gestemd op arnold maar ik vind Don Howorth ook altijd erg mooi! (sportfood Howorth ken jij toch wel ?:p )

arnold gekozen, mijn idool. Een goede tweede shawn Ray, super symmetrie.

• Topic Starter Topic Starter
Arnold begint duidelijk voorsprong te nemen, niet zo verwonderlijk natuurlijk. Behalve zijn fysiek is hij mede de oorzaak van veel van ons ooit aan het trainen zijn gegaan.
Blijf het verrassend vinden dat Haney, die meer Olympia's heeft gewonnen dan Arnold zelfs, helemaal niet vernoemd wordt.
Talk about under rated!

Arnold. Heeft BB bij het grote publiek geintroduceerd

Sportfood.nl zei:
Arnold begint duidelijk voorsprong te nemen, niet zo verwonderlijk natuurlijk. Behalve zijn fysiek is hij mede de oorzaak van veel van ons ooit aan het trainen zijn gegaan.
Blijf het verrassend vinden dat Haney, die meer Olympia's heeft gewonnen dan Arnold zelfs, helemaal niet vernoemd wordt.
Talk about under rated!

Vind ook dat Haney zwaar tekort word gedaan in deze pol tot nu toe...
Heeft denk ik te maken met het feit dat Ronnie zijn record heeft geevenaard laatste Olympia, anders had ie wel wat meer stemmen gekregen.

Voor mij is het een gelijkspel tussen Arnold en Franco Columbo, maar aangezien die laatste niet als optie gegeven wordt ga ik dus voor Arnold.

Columbo was een midget man kom op.

Sportfood.nl zei:
Talk about under rated!

Zal wel deels komen omdat de meeste jongens weinig (video)beelden van hem gezien hebben. Als ik naar Haney kijk vind ik alles er wel goed uitzien, maar niks wat ik echt spectaculair vind.

Arnold, zonder twijfel.

Mars zei:
Dan kom je toch wel van een koude kermis thuis als je er als Zane uitziet na jaren lang natural trainen, what a waste.

Whaha, jah Zane is niet zo'n schredded beast als jij ''Mars'' :roflol:

mike mentzer

Terug
Naar boven