Fitness Seller

beste middel voor spiermassa bij komen?

itsa me mario

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
hallo,
Ik wou graag weten van welk supplement wat niet TE duur is waarvan je heel snel droge spier massa bij komt, en wat is in het algemeen goed voor spiermassa bij te komen? bv pre workout, eiwitten enzovoort, ik heb nu mass perfection en heb creatine besteld, en ja ik weet het goed op de voeding letten dan kom je snel bij maar is er niks echt goed voor snel bij te komen in spieren? Ik verwacht ook geen wondermiddel, alvast bedankt!

Je laatste zin is al je antwoord..

Verwacht geen wondermiddel want dit is er niet..
Snel aankomen in Spiermassa kan nu eenmaal niet. Dit heeft tijd nodig. Zoals je zelf aan aangeeft heel snel droge spier massa... Dit kan gewoonweg niet.

Je moet inderdaad op je voeding letten en gewoon hard trainen.
Hoelang train je al..?
Zou gewoon eens zonder Supps beginnen. Als je goed eet heb je geen sups nodig. Whey kan je gebruiken als aanvulling op je dagelijkse behoefte.

Creatine kun je gebruiken maar als je net begint heb je dit echt nog niet nodig.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 13:34 ----------

Daarbij is mass perfection een weight gainer.. Dus hier zul je inderdaad van aankomen.. Maar niet alleen spiermassa hier zal ook vet bij gaan komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat doe ik ook en ik weet dit ook maar ik heb bv al gehoord van pre workouts die zo goed zijn en energy boost maar krijg je er meer spiermassa van omdat je beter kunt trainen, en is dit de moeite? En een klein half jaar, maar ik was er al eerder mee bezig op internet etc..

Ja dat doe ik ook en ik weet dit ook maar ik heb bv al gehoord van pre workouts die zo goed zijn en energy boost maar krijg je er meer spiermassa van omdat je beter kunt trainen, en is dit de moeite? En een klein half jaar, maar ik was er al eerder mee bezig op internet etc..

He ik heb je al eens eerder geholpen ;) Ben je er toch nog niet helemaal uit?

deadlifts

voor de prijs van 2 pwo's heb je al een vialtje test :trollface:

Er is geen wondermiddel , klopt...
Goed trainen en eten als een mong**l.......

creatine

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's, en ja ik geraak er maar niet uit !

Tjah...ik zou je vertellen, maar jij bent nog geen 18 ;)

Goede voeding...
Daarbij kun je supplementen als whey en creatine overwegen inderdaad.
Je bent 16, zou voorlopig nog even van de pre-workouts en van het andere spul afblijven ;)
Nogmaals, goede voeding met eventueel een whey proteine en eventueel nog creatine (laatste zou ik ook gewoon nog even mee wachten).
Er bestaan geen wondermiddelen, zelfs bij AAS zul je hard moeten trainen en goed moeten eten!

Hahahahah ^ zie het al voor me haha

celltech

srs

Ok ok! Ik geef een klein hint: pindakaas.......................buik......................
Heb al te veel verteld!

Het is verleidelijk om supplementen te zoeken om je te helpen, maar zorg gewoon dat je voeding goed zit. Iedereen zegt dat ie op z'n voeding let, maar het overgrote deel doet het niet goed, of doet het eigelijk helemaal niet. Hou t bij whey en creatine en ga knallen.

Je kan ook pindakaas op je buik smeren voordat je gaat slapen

Terug
Naar boven