M'n vriendin ookDit kan wel degelijk. Ik heb ook een zwart gat en daar verdwijnt ook vanalles in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n vriendin ookDit kan wel degelijk. Ik heb ook een zwart gat en daar verdwijnt ook vanalles in.
Hardgainer op de markt brengen, een shake waarvan iedereen wel aankomt. Veel te duur verkopen en uiteindelijk is het een liter ongeklopte room.
Hardgainer op de markt brengen, een shake waarvan iedereen wel aankomt. Veel te duur verkopen en uiteindelijk is het een liter ongeklopte room.

Bestaat al, zie onze Whey perfection.Hardgainer op de markt brengen, een shake waarvan iedereen wel aankomt. Veel te duur verkopen en uiteindelijk is het een liter ongeklopte room.
Als meer eten moeilijk is, is het toch wel handig die mass gainers. Ik kies wel voor ééntje met zo weinig mogelijk suiker, ben super tevreden van de Gainer Oats van Musculi.com. Is een gainer op basis van havermout en maltodextrine.