Fitness Seller

Beste pre workout op dit moment?

BB18

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik wil na een tijd weer beginnen met bodybuilding. Nu wil ik was supplementen gaan kopen online, maar wat is op het moment de beste pre workout volgens jullie?

Ik mix het sowieso met een schepje Agmatine.

Gr

Moeilijk te zeggen, heb er een hoop geprobeerd zonder dmaa, en heb nog geen 1 keer dezelfde voor de tweede keer gekocht. Heb nu van 5%nutrition maar nog niet gebruikt.

Heb er het laatste half jaar ook een paar geprobeerd en geen enkele vond ik goed.

De vroegere 1m.r. en N.O explode vond ik zeer goed maar of die van nu even goed zijn weet ik niet.

Maar preworkouts zijn zeer persoonlijk denk ik.Maat van mij vond N.O. shotgun heel goed en ik merkte er niks van en hij vond N.O.explode die ik zo goed vond maar niks.

Ik vond zelf C4 van Cellucor wel goed werken. Verder verschilt het echt per persoon, dus vooral een kwestie van proberen en zelf ervaren...

Heel erg persoonsgebonden.

Ik ga zelf goed op Animal Rage, SAW van Trec Nutrition, 5% Kill it.
De oude versies van Psycho en Jack3D zijn het fijnste voor energie. Fully Loaded van XXL voor goede pomp. Hoor ook goede reacties over Gameday MAN, zit AMP citraat in. (Ikzelf viel ervan in slaap)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, duidelijk. Agmatine zorgt bij mij al voor een goede pomp, dus gaat puur om energie en focus.

Als iemand nog tips heeft voor een goede PWO, hoor ik het graag. Vanavond maar is wat bestellen en proberen dan. Thnx.

The Force van xxl ! toppppppper

Ik vind Assault erg goed.

No explode 3.0 en potje Vinpocetine online kopen dan heb je bij de juiste dosis Vinpocetine de oude no explode...
Tot nu toe de beste pre work voor mij dan.

Fully Loaded vind ik persoonlijk echt veruit de beste.
Het is alleen wel aan de prijzige kant.

The Ritual van ANS is niet heel bekend maar is een heel goede en als je de prijs per serving bekijkt niet zo duur.

PWO's met DMAA kan je ook nog kopen, prijs valt mee, en werken natuurlijk een stuk beter dan de andere ;-)

5150 van 5%nutrition net getest...Niks gemerkt.
Van de hoeveelheid kleurstof zal je aI 10kg en 5 reps extra verwachten.
Misschien tweede keer beter maar vrees hrt ergste.

Speed

The Ritual van ANS is niet heel bekend maar is een heel goede en als je de prijs per serving bekijkt niet zo duur.

PWO's met DMAA kan je ook nog kopen, prijs valt mee, en werken natuurlijk een stuk beter dan de andere ;-)
Meerdere supps van ANS zijn niet slecht. Ritual heeft hordenine en higenamine volgens mij, valt onder doping toch? Zelfde geldt voor de fatburners van ANS.

Levert Muscle-Lab nog?? Ik las aantal weken terug van iemand die erggggggg langs moest wachten op z'n bestelling. Weet eigenlijk niet eens of diegene het ontvangen heeft, want weet niet meer wie het was :P

Levert Muscle-Lab nog?? Ik las aantal weken terug van iemand die erggggggg langs moest wachten op z'n bestelling. Weet eigenlijk niet eens of diegene het ontvangen heeft, want weet niet meer wie het was :P

Ik herinner me dat jij en ik ongeveer in zelfde periode hadden besteld (september/oktober ofzo) en binnen 3-4 dagen had ik (denk jij ook) bestelling binnen.

Maar heb ondertussen ook gelezen dat anderen hier langer moesten wachten op hun levering.

@sexytrunks bestelde er recent ook en hij ontving bestelling uiteindelijk wel :)

Laatst bewerkt:
Toch maar weer even proberen binnenkort :P Alpha Drive was master.

Terug
Naar boven