AndroidHealthClinic

Beste pre workout op dit moment?

Zo doe ik het tegenwoordig ook ja gezien alle pwo's tegenwoordig standaard sowieso tegenvallen. Ik gooi er alleen niks van sportpoeders bij want daar hebben ze helaas geen amp citraat meer en dat is wat voor mij het beste werkt. Standaard pwo'tje van tussen de 10 a 20 euro max en dan een zak van 50gr amp en ik kan weer even vooruit :)

Ja het is inderdaad klote dat de amp er niet meer verkocht wordt, maarja was te verwachten dat dit van korte duur zou zijn. DMAA heeft het toch wat langer volgehouden wat dat betreft.
Heb je de combo weleens geprobeerd van Hordenine en Phenylethylamine? Dit is ook een vast onderdeel geworden van mijn pre

Ja het is inderdaad klote dat de amp er niet meer verkocht wordt, maarja was te verwachten dat dit van korte duur zou zijn. DMAA heeft het toch wat langer volgehouden wat dat betreft.
Heb je de combo weleens geprobeerd van Hordenine en Phenylethylamine? Dit is ook een vast onderdeel geworden van mijn pre

Nope nog niet, zolang ik nog makkelijk aan amp citraat kan komen hou ik het daar voorlopig bij. Maar ook die bron zal vast wel een keer uitdrogen, dan gaan we de alternatieven eens proberen.

• Like
Waarderingen: ROVA
Ik ga Turnt Up bestellen :yes:

Mesomorph ziet er goed uit, maar weinig doseringen per potje.

Oeps:
Toch stiekem Cloma Pharma - Methyldrene erbij besteld, lol.

Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie altijd een pre-workout?

Eigenlijk wel ja. Totdat m'n potje op is dan neem ik 2 weken even geen cafeïne en pwo meer. Ooit gelezen dat je erg snel tollerantie voor cafeïne op én afbouwt

heb al stuk of 5 pre workouts geprobeerd voel er geen fl**ker van ik hou het maar bij koffie :P
krijg ook altijd koppijn van de pre snap er niks van.
@Brison assault serieus? werk voor geen fl**ker hier

de enigste pre workout die bij mij heeft geholpen is nu uit het schap gehaald die had blijkbaar verboden middelen erin zitten >>Jack Bomb <<
was gewoon de hele dag stoned alsof je 2 joints hebt gehad je kon er wel lekker op trainen :roflol:
moeder stiekem half schepje genomen was er niet bij ze wou ff checken wat ik in nam 2 dagen ziek geweest:hahaha:

heb al stuk of 5 pre workouts geprobeerd voel er geen fl**ker van ik hou het maar bij koffie :P
krijg ook altijd koppijn van de pre snap er niks van.
@Brison assault serieus? werk voor geen fl**ker hier

de enigste pre workout die bij mij heeft geholpen is nu uit het schap gehaald die had blijkbaar verboden middelen erin zitten >>Jack Bomb <<
was gewoon de hele dag stoned alsof je 2 joints hebt gehad je kon er wel lekker op trainen :roflol:
moeder stiekem half schepje genomen was er niet bij ze wou ff checken wat ik in nam 2 dagen ziek geweest:hahaha:
assault anderhalve schep doet t wel goed voor mij. Als je ieder weekend aan de pep ziet moet je niet verwachten dat een legale pwo hetzelfde gevoel kan geven :p

Krijg wel een enorme jeuk aan m'n bek van assault, als ik m'n mond erna niet met water spoel :o

Krijg wel een enorme jeuk aan m'n bek van assault, als ik m'n mond erna niet met water spoel :o
ik zie dat in assault 1071% Vit B6 zit ik zou zeggen probeer het nog een tijdje ik weet hoe een teveel aan B6 voelt das nie leuk :)
hoop dat jou lichaam zoveel vitamine B6 kan verwerken.
ik ben op zoek naar ik pre zonder b6 om te proberen.
dingen zijn ook t*ring duur 30 euro 30 servings t*ring man

ik zie dat in assault 1071% Vit B6 zit ik zou zeggen probeer het nog een tijdje ik weet hoe een teveel aan B6 voelt das nie leuk :)

eurotje per training joh :P maar ik zoek ook ff een goede pwo voor de laatste 8 weken van me prep gebruik al sind juli geen meer 1keer blast geprobeerd van xxl maar werkte niet echt terwijl ik er vorig jaar lekker op ging

vind dat ook duur :)

En al zeker als je niet weet of die pre workout gaat werken.

Laatst bewerkt:
ben ik de enigste die na workout hei harde koppijn krijgt door de pre ?

Terug
Naar boven