MuscleMeat

Beste pre workout op dit moment?

Vandaag bestelling van muscle-lab.de binnen gekregen: 2 potjes alpha drive. Besteld op de 30e. Snelle levering als je het mij vraagt!

Wel vreemd dat het ene potje 330 gram weegt en de ander 438 gram???? Behoorlijk verschil. Netto inhoud zou 270gr moeten zijn. Zakje dat de vocht eruit moet houden is 15 gram. Blijft 45 gr. voor het potje over bij de 330 versie, dat lijkt me reeël. Conclusie zou dan zijn dat de 438 gram overdoseerd is. Positief dus. Ga overigens niet de pot zonder inhoud wegen. Die shit stuift me iets te veel tbh.

Dit is dus niet de original versie met DMAA. Die met DMAA kan ik alleen vinden op uk-supps.eu

Overigens kreeg ik er een sample van deze bij:
http://www.muscle-lab.de/hardcore-booster/628/urx-bombshell-pre-workout-300g-complete-destruction

Schijnt ook hard te zijn (aldus gebruikers op verschillende Duitse fora). Zal laten weten hoe die beviel (ook voor alpha drive btw)

Laatst bewerkt:
Ik herinner me dat jij en ik ongeveer in zelfde periode hadden besteld (september/oktober ofzo) en binnen 3-4 dagen had ik (denk jij ook) bestelling binnen.

Maar heb ondertussen ook gelezen dat anderen hier langer moesten wachten op hun levering.

@sexytrunks bestelde er recent ook en hij ontving bestelling uiteindelijk wel :)

Yep ;) 6de dag heb ik het netjes ontvangen!!! met veel samples bijbesteld die kan je ook kopen op de website verschillende samples voor 2-3euro's :)
Ik heb de volle pot van Alpha Drive besteld en ik moet er 2 scheppen van nemen om iets tegoei te voelen, niet te vergelijken met de 1.3dmaa van vroeger hoor ;)
Wel kan ik zeggen dat van al mijn samples "Mesomorph" en "Turnt Up" de beste waren van allemaal!!! gestoorde effect!!! Volgende bestelling word Mesomorph maar Turnt Up doet niet onder maar het gevoel van Mesomorph gaf bij mij een happy feeling en bij turnt up was het overdreven

Animal Rage vind ik ook wel nice :)

5150 van 5% gekocht [emoji106]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

mesomorph en psycho van muscle junky ga je echt lekker op

Laats zo n sample gehad van scitec nutrition, wod fire works. prima spul, goede focus, hoop vitaminen en lekkere smaak.

Zak puur dmaa poeder online bestellen, maakt iedere pwo prima.

Yep ;) 6de dag heb ik het netjes ontvangen!!! met veel samples bijbesteld die kan je ook kopen op de website verschillende samples voor 2-3euro's :)
Ik heb de volle pot van Alpha Drive besteld en ik moet er 2 scheppen van nemen om iets tegoei te voelen, niet te vergelijken met de 1.3dmaa van vroeger hoor ;)
Wel kan ik zeggen dat van al mijn samples "Mesomorph" en "Turnt Up" de beste waren van allemaal!!! gestoorde effect!!! Volgende bestelling word Mesomorph maar Turnt Up doet niet onder maar het gevoel van Mesomorph gaf bij mij een happy feeling en bij turnt up was het overdreven
Ik heb bij Devil's shot aan een halve scoop genoeg...:eek!:

Niemand nog met tren suspension gekomen? bb.nl i am dissapoint.

Niemand nog met tren suspension gekomen? bb.nl i am dissapoint.

image.png

Ik ga wel lekker op chocomel

En anders stel je gewoon zelf je pre workout samen of als je al een pre workout hebt die een beetje tegenvalt, kan je deze ook gewoon versterken met wat dmaa of wat misschien ook wel handig is: http://www.sportpoeders.nl/webshop/stim-pack/

Laat je weten hoe het bevalt?
Ik heb hem getest! Ik ben er echt positief over. Ik haat het als een pré workout zo tintelingen geeft, deze heeft dit niet.. Hij geeft me gewoon een gezonde flow van energie. Ik kan langer trainen en hij geeft me geen crash na de training. De smaak is ook echt aangenaam, maar dat wisten we al van de 5% pré wokouts [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik gebruik alleen Get Pumped van M Double You. Ik heb in het verleden verschillende oppeppende pre's genomen, zoals Jack3D en noxi-pro, maar dit is eigenlijk gewoon pure bende. Get Pumped doet wat het moet doen, je spieren de nodige extra energie geven zonder je hele lichaam uit te putten.

En anders stel je gewoon zelf je pre workout samen of als je al een pre workout hebt die een beetje tegenvalt, kan je deze ook gewoon versterken met wat dmaa of wat misschien ook wel handig is: http://www.sportpoeders.nl/webshop/stim-pack/

Zo doe ik het tegenwoordig ook ja gezien alle pwo's tegenwoordig standaard sowieso tegenvallen. Ik gooi er alleen niks van sportpoeders bij want daar hebben ze helaas geen amp citraat meer en dat is wat voor mij het beste werkt. Standaard pwo'tje van tussen de 10 a 20 euro max en dan een zak van 50gr amp en ik kan weer even vooruit :)

gezien alle pwo's tegenwoordig standaard sowieso tegenvallen
Dit, voor mij geven ze vooral een placebo effect. Het punt is een beetje dat ik pre-workouts met dmaa goed vind, en nu zonder valt elke tegen.
Heb ze van xxl, jack3d, no-xplode 3.0, 5150 van 5%, crack, en nog wat van testers. Geen 1 heeft mij eem gevoel gegeven dat ik met dmaa wel had, als deze op is haal ik niks meer.

Terug
Naar boven