MuscleMeat

Beste pre workout op dit moment?

Vond vroeger noxi pro nog beter, ook qua pomp.

Kan ze nog wel vinden maar voor 76 euro haha ex verzending

Dat is het mij niet waard denk ik... ben voor die jack3d een paar tientjes kwijt dat past nog wel in mijn studentenbudget

heb jij trouwens met Jack3d na de tijd ook zo'n sterke focus?

Dat is het mij niet waard denk ik... ben voor die jack3d een paar tientjes kwijt dat past nog wel in mijn studentenbudget

heb jij trouwens met Jack3d na de tijd ook zo'n sterke focus?

Kan ik me eigenlijk niet meer herinneren!

Enige wat ik nog weet is de crash van noxi..
Was echt in 1x boem. Over en kapot

Heb afgelopen week de C4, Unleash en Fully loaded getest. Alle 3 gaven ze me zin om te trainen, C4 was begin van de training goed trainen daarna zwakte die wat af, Unleash was alleen meer zin om te trainen verder weinig van gemerkt, Fully loaded iets meer dan Unleash en na de training ook nog genoeg energie. Heb btw van alles een schep extra gepakt.
Volgende keer denk ik de devils shot bestellen van die duitse :rolleyes:

Ik dacht eerst; misschien krijg je zo een hoge energiekick van de suikers tot dat ik dit las:

Kenmerken Perfect Pre-Workout:

- Beste dosering in de markt: ongekende prijs - kwaliteit
- Misschien wel de ultieme pre-workout?
- Waanzinnige trainingen
- 0 suiker: suikervrije formule
- 0 fillers
- Niet de lekkerste. Niet de goedkoopste. Wel de krachtigste pre-workout verkrijgbaar

:roflol::roflol::roflol:

Ik dacht eerst; misschien krijg je zo een hoge energiekick van de suikers tot dat ik dit las:

Kenmerken Perfect Pre-Workout:

- Beste dosering in de markt: ongekende prijs - kwaliteit
- Misschien wel de ultieme pre-workout?
- Waanzinnige trainingen
- 0 suiker: suikervrije formule
- 0 fillers
- Niet de lekkerste. Niet de goedkoopste. Wel de krachtigste pre-workout verkrijgbaar

:roflol::roflol::roflol:
Waarschijnlijk rekenen ze de 10g fructose per serving niet mee als suikers?

Als het minder dan 20% suiker telt het niet mee

Die labelmaker kan er ook niks aan doen dat die dyslectisch is. Een foutje met cijfers is zo gemaakt.
0,1 gram of 10 gram

Na al die verhalen ook maar eens devils shot besteld, kan ik het beste beginnen met halve scoop of wat? ik voel van de meeste 'legale' pre workouts niet meer veel

Na al die verhalen ook maar eens devils shot besteld, kan ik het beste beginnen met halve scoop of wat? ik voel van de meeste 'legale' pre workouts niet meer veel
Je gaat niet dood aan een hele, maar ik zou inderdaad beginnen met iets van 6-7g ;)

Oke bedankt. Heb hem net besteld bij muscle lab, wanneer zou die binnen zijn? Woensdag of donderdag pas denk ik?

Eerste keer gaat het malst dus ik zou zeggen anderhalve scoop

Terug
Naar boven