MuscleMeat

Beste pre workout op dit moment?

Bezoekers in dit topic

Ik vind die citrulline malaat idd goed vies smaakje haha. Maar ik heb nu ook bij myprotein paar losse poeder gekocht, beta-alinine, citrulline malaat. Maar wanneer ik deze gebruik merk er geen drol van qua pomp enz. Twee minuten beetje tintelingen meer niet. Als ik 's ochtends train dan neem ik ze een half uur voor m'n ontbijt. Train ik 's middags dan eet ik een uur voor ik deze stack. Beta(6gr.) citrulline(8gr.) caffeine(200mg) en creatine(5gr.). Dus om te zeggen dat ik onder doseer lijkt me sterk... Enige wat ik merk is de energie van de caffeine maar ik heb hardere pomp op 80gr. carbs pre work out.

Deze doseringen gebruiken en geen sterk effect?? :eek:

Misschien toch maar eens ergens anders je producten vandaan halen. Ik haal zelf ook onder andere deze producten voor mijn mix, maar heb echt niet deze doseringen nodig. Als ik je een tip mag geven voor bijvoorbeeld een goede pomp.. combineer 2 N.O boosters met elkaar. Ik gebruik als basis Agmatine en doseer dit op 800/900 mg. en combineer dat de ene keer met Citrulline en de andere keer met L-AAKG. Deze doseer ik niet hoger dan 4 gram.
Beta Alanine gebruik ik ook standaard en neem niet meer als 3 gram en dit geeft me minimaal 30 minuten tintelingen en jeuk.
 
Fury van het merk Nemesis laatst op. Iemand heeft een grote voorraad ingekocht van dat spul.

Beste die ik tot nu toe op heb. Geef hem een dikke 9,5

$_35.jpg


Ga er binnenkort wat van in kopen. Gebruik nu zelf Musclepharm's Assault. Ook leuk en lekker spul!
 
Mesomorph van aps vind ik wel de beste die ik heb uitgeprobeerd. Geen opgefokt gevoel, veel meer pomp als normaal. Kreeg er wel tintelingen van in mijn haar.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De echte stimjunks kopen dan ergens dmba of dmaa oid erbij en dan kun je zelf echt een flinke knaller maken.

Of je kiest een pre workout die je zelf goed vind en maakt er dan een echte knaller van door 3 á 5 dmaa tabletten erbij te nemen, dat is wat ik doe.
 
Of je kiest een pre workout die je zelf goed vind en maakt er dan een echte knaller van door 3 á 5 dmaa tabletten erbij te nemen, dat is wat ik doe.
3 á5 :roflol:
Hoeveel Mg is dat wel niet?
 
Zijn juist perfect gedoseerd en nee dit is een nieuwe batch. Niet uit de winkel uiteraard.
 
Deze doseringen gebruiken en geen sterk effect?? :eek:

Misschien toch maar eens ergens anders je producten vandaan halen. Ik haal zelf ook onder andere deze producten voor mijn mix, maar heb echt niet deze doseringen nodig. Als ik je een tip mag geven voor bijvoorbeeld een goede pomp.. combineer 2 N.O boosters met elkaar. Ik gebruik als basis Agmatine en doseer dit op 800/900 mg. en combineer dat de ene keer met Citrulline en de andere keer met L-AAKG. Deze doseer ik niet hoger dan 4 gram.
Beta Alanine gebruik ik ook standaard en neem niet meer als 3 gram en dit geeft me minimaal 30 minuten tintelingen en jeuk.

Heb de spullen bij myprotein gekocht. Kan best dat het onder gedoseerd is. Durf het je niet te zeggen. Maar ik ben idd van plan nog klein zakje agmatine op de kop te tikken bij sportpoeders.nl. Maar verwacht er niet bijster veel van. Waar koop jij je supps?
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
toevallig koop ik het dus bij sportpoeders. Agmatine staat bovenaan me lijstje als het gaat om N.O boosters. Dus als je er niet veel van verwacht zal het je toch verassen denk ik. Maar zoals ik al eerder zij.. ik combineer het wel meestal, maar als los product vind ik agmatine ook een sterkere werking hebben als de andere N.O boosters.

Het kan natuurlijk zo zijn dat jou lichaam gewoon wat meer nodig hebt van dit soort producten. Zoals ook altijd met pre workouts het geval is.. elk persoon reageert toch weer heel verschillend erop.
 
Oke top! Ik zal je wel even een update geven zodra ik het geprobeerd heb. Kijken of het wat is..
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Een halve capsule T5 in combinatie met 1 scoop ripped van bodyenfitshop en 3 gram l-arginine van bodyenfitshop.
Is te vergelijken met meerdere scoops Noxipro (oude formule!!)

Iemand die me kan vertellen hoe je een halve cap kunt nemen van t5/t6? 1 is iets te heftig
 
1 al te heftig?
 
Iemand die me kan vertellen hoe je een halve cap kunt nemen van t5/t6? 1 is iets te heftig
Je hebt vast nog wel capsules waar een supplement inzit waar je niks mee doet. Gooi dat poeder eruit, breek de t5 capsule open en stop circa de helft erin. Simpeler kan niet
 
Ik heb de goede zion labs. Is wel wat meer dan eca denk ik. Andere zijn niet te vergelijken.
 
maar jij hebt waarschijnlijk al van de andere poeders gesnoept :D
 
Back
Naar boven