Fitness Seller

Beste pre workout op dit moment?

Waarom kopen julie niet losse poeders waarna je het kan mixen naar eigen behoefte ? Er zijn maar een aantal ingredienten in een pwo die echt iets doen en die zijn los te kopen. De echte stimjunks kopen dan ergens dmba of dmaa oid erbij en dan kun je zelf echt een flinke knaller maken.

Voordeel is dan ook dat je zelf doserigen kan uppen of downen, als ik 's avonds laat train laat ik bv cafeine lekker weg.

Waarom kopen julie niet losse poeders waarna je het kan mixen naar eigen behoefte ? Er zijn maar een aantal ingredienten in een pwo die echt iets doen en die zijn los te kopen. De echte stimjunks kopen dan ergens dmba of dmaa oid erbij en dan kun je zelf echt een flinke knaller maken.

Voordeel is dan ook dat je zelf doserigen kan uppen of downen, als ik 's avonds laat train laat ik bv cafeine lekker weg.

Als ik dat doe krijg ik de smaak nooit echt goed.
Helemaal niet met caffeine. Hou ik een misselijk gevoel aan over en heb dat met de blends niet.

Helemaal niet met caffeine. Hou ik een misselijk gevoel aan over en heb dat met de blends niet.

Moet ik je helaas gelijk in geven, smaak is echt vies idd.. Drink het zelf met een sapje, dan valt het wel mee. Een pwo neem je niet voor de smaak imo, 3 slokken en het is weg haha

Moet ik je helaas gelijk in geven, smaak is echt vies idd.. Drink het zelf met een sapje, dan valt het wel mee. Een pwo neem je niet voor de smaak imo, 3 slokken en het is weg haha

True en hoe extremer de smaak hoe meer ik denk dat het gaat helpen maar misselijkheid is bij mij echt killing voor trainingen dus hou het gewoon bij de PWO mixes.
Als mijn pot Jack3D op is ga ik misschien DMAA bestellen om dat toe te voegen aan standaard PWO mixes.
Dat zou ik dan weer wel doen.

Ik vind die citrulline malaat idd goed vies smaakje haha. Maar ik heb nu ook bij myprotein paar losse poeder gekocht, beta-alinine, citrulline malaat. Maar wanneer ik deze gebruik merk er geen drol van qua pomp enz. Twee minuten beetje tintelingen meer niet. Als ik 's ochtends train dan neem ik ze een half uur voor m'n ontbijt. Train ik 's middags dan eet ik een uur voor ik deze stack. Beta(6gr.) citrulline(8gr.) caffeine(200mg) en creatine(5gr.). Dus om te zeggen dat ik onder doseer lijkt me sterk... Enige wat ik merk is de energie van de caffeine maar ik heb hardere pomp op 80gr. carbs pre work out.

Dit...en in goed blends lijkt er soms wel het 1 en ander zo afgestemd te zijn dat het erg goed werkt..terwijl als je zelf mengt het soms minder lij
Ik vind die citrulline malaat idd goed vies smaakje haha. Maar ik heb nu ook bij myprotein paar losse poeder gekocht, beta-alinine, citrulline malaat. Maar wanneer ik deze gebruik merk er geen drol van qua pomp enz. Twee minuten beetje tintelingen meer niet. Als ik 's ochtends train dan neem ik ze een half uur voor m'n ontbijt. Train ik 's middags dan eet ik een uur voor ik deze stack. Beta(6gr.) citrulline(8gr.) caffeine(200mg) en creatine(5gr.). Dus om te zeggen dat ik onder doseer lijkt me sterk... Enige wat ik merk is de energie van de caffeine maar ik heb hardere pomp op 80gr. carbs pre work out.
Precies dit is de reden dat ik goede pre-mixen bestel.

Wat ik persoonlijk ook weleens doe is een matige preworkout bestellen en daar AMP/dmaa aantoevoegen..

Iemand de nieuwe assault Black edition geprobeerd?

Heb goede verhalen gehoord over noxivol van CTD, iemand een betrouwbare site voor een goede prijs?

Dit...en in goed blends lijkt er soms wel het 1 en ander zo afgestemd te zijn dat het erg goed werkt..terwijl als je zelf mengt het soms minder lij

Precies dit is de reden dat ik goede pre-mixen bestel.

Wat ik persoonlijk ook weleens doe is een matige preworkout bestellen en daar AMP/dmaa aantoevoegen..

Ja goed idee. Ga dat binnenkort ook maar even proberen. Het is niet heel duur om het zelf te mixen maarjah het profijt wat ik ervan heb is dan ook minimaal.

Fully loaded is een aanrader! Je gaat er niet zo van stuiteren en het geeft je geen crash:alien:.

Net mijn devils shot binnengekregen, ga hem zaterdagochtend uitproberen met borst triceps, ben erg benieuwd. Had trouwens ook nog een zakje jack3d dragonberry erbij gekregen goed voor 2 doserigen

Naar mijn idee zijn pre-workouts enorm persoonsgebonden. Ik ga bijvoorbeeld keihard op Shatter, maar van Assault moet ik overgeven.

Ik heb mij no xplode van bsn gekocht als eerste pre workout maar heb niet echt het gevoel dat dit me een duwtje in de rug heeft. Ook niet bij twee schepjes... Volgende keer waarschijnlijk blast van xxl proberen, vond die sample wel sterk!

Net mijn devils shot binnengekregen, ga hem zaterdagochtend uitproberen met borst triceps, ben erg benieuwd. Had trouwens ook nog een zakje jack3d dragonberry erbij gekregen goed voor 2 doserigen
Laat maar weten hoe die bevalt. Ben van plan Devils shot te bestellen voor als ik eind mei klaar ben met afstuderen.

Laat maar weten hoe die bevalt. Ben van plan Devils shot te bestellen voor als ik eind mei klaar ben met afstuderen.
3/4 scoop op en echt een zieke energie en focus, zit zoals bij unstoppable echt ff in je eigen wereld lijkt het wel. volgende keer toch ff iets meer dan 1 scoop proberen

Waar halen mensen uberhaupt nog los (of in een pre gemixt) dmaa/amp hcl vandaan?

Daar had ik toen 2 scoops van genomen raakte wel snel buitenadem maar verder goeie pre pump en focus, kon wel uren staren naar de muur.

de beste pre is ( your mind )

Ik ben sinds 2 jaar ook alleen nog maar zelf mijn pre workouts aan het maken. Ik heb hier juist weer meer resultaat van omdat ik nu zelf de dosis kan bepalen van de ingrediënten.

Tuurlijk is de smaak altijd minder, maar je krijgt nu tenminste geen bak suiker binnen en weet ik veel wat voor ellende nog meer. Ik gooi er wel een klein beetje smaakstof bij zodat het gewoon te doen is.

Terug
Naar boven