XXL Nutrition

Beste pre workout op dit moment?

ik zie dat in assault 1071% Vit B6 zit ik zou zeggen probeer het nog een tijdje ik weet hoe een teveel aan B6 voelt das nie leuk :)
hoop dat jou lichaam zoveel vitamine B6 kan verwerken.
ik ben op zoek naar ik pre zonder b6 om te proberen.
dingen zijn ook t*ring duur 30 euro 30 servings t*ring man
16 eu bij xxl, als ze nog op voorraad zijn ;)

eurotje per training joh :P maar ik zoek ook ff een goede pwo voor de laatste 8 weken van me prep gebruik al sind juli geen meer 1keer blast geprobeerd van xxl maar werkte niet echt terwijl ik er vorig jaar lekker op ging
Jij kan zeker geen pwo met illegale ingrediënten gebruiken ivm prep? Anders kan je wat uit Duitsland of UK bestellen met ingrediënten waar je zeker wat van gaat merken :p

545.jpg

voor als je hard wilt gaan :roflol:
zag er nog laatst paar op marktplaats staan hehe

waarom verkopen ze
Dedicated Unstoppable
niet meer ?

Ik zelf gebruik nu BSN no-xplode v3 , geeft een lekkere boost twee scoops is bij mij (110 kg) voldoende.

Gebruik momenteel The Force van XXL... Prima Spul

zat te kijken naar Mr.Hyde blijkt ook een hardcore pre te zijn en zit geen vit B6 in

als die lui nou van die samples maken had er er wel paar gekocht ga geen 30 euro besteden wat misschien gewoon troep is :P
400mg cafeïne is dat te veel?

Laatst bewerkt:
als die lui nou van die samples maken had er er wel paar gekocht ga geen 30 euro besteden wat misschien gewoon troep is :P
400mg cafeïne is dat te veel?

Samples zouden idd goed zijn....als ze hun samples dan niet hoger gaan liggen doseren zodat je denkt amai deze werkt goed :)

Terug
Naar boven