- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal mee eens.
Ik heb assault genomen. Eerste 2-3 dagen merkte ik het wel. Daarna moest ik 2 scoops nemen. Weer 2-3 dagen goed gegaan. Daarna voelde ik er weer niks van..Ik heb nu NO-xplode 3.0 van BSN, merk er niet heel veel van. Neem nu ong anderhalve scoop en voel klein beetje tintelingen, wel echt een goede pomp, maar geen enorme krachtstoename, heb de kleine verpakking en denk dat ik hierna een andere ga proberen. Iemand ervaring met bijv Assault of C4? Op internet worden deze twee samen met NO-xplode veel gezien als de drie beste. Aangezien er wat mij betreft eentje afvalt ben ik wel benieuwd naar de andere twee. Ik heb overigens een proef verpakking van de preworkout van Bodylab gehad en merkte daar aanzienlijk meer van dan van NO-xplode (maar die proefverpakking was ook een grotere hoeveelheid dus dat kan het ook verklaren). Iemand daar ervaring mee?
Iemand tips voor een goede pre-workout? Wat mij betreft moet deze bovengemiddeld zijn qua krachtstoename en hoeft niet perse heel veel energie af te geven (geen bovengemiddelde hoeveelheid caffeine enzo).
Dus kortom mijn vragen:
- is er iemand die zijn ervaringen met assault, c4 of preworkout van bodylab wilt delen?
- zijn er tips voor preworkout waarbij de focus meer op krachttoename dan op energie ligt?
Assault = aan de dunne!Assault werkt bij mij nog een beetje .. Van de rest voel ik weinig
Vannochted voor het eerst 1 capsule van een mattie gebruikt, voelde me een klein beetje dizzy in het begin. Later merkte ik dat het wel echt hongerstillend is, droge mond kreeg en me benen een klein beetje begonnen met trillen.. Ohja en kleinbeetje kleffe handen. Maar had niet echt het gevoel dat ik aan het springen was..Een halve capsule T5 in combinatie met 1 scoop ripped van bodyenfitshop en 3 gram l-arginine van bodyenfitshop.
Is te vergelijken met meerdere scoops Noxipro (oude formule!!)

Hmm ik krijg in het begin een gevoel alsof ik bijna aangereden ben. Later word dit minder en heb ik eenzelfde focus als dmaa. De eerste keer nam ik ook 1 hele, maar omdat je het niet gewend bent en het gewoon hoog gedoseerd is heeft het een veel intenser effect, wat niet perse positief is.Vannochted voor het eerst 1 capsule van een mattie gebruikt, voelde me een klein beetje dizzy in het begin. Later merkte ik dat het wel echt hongerstillend is, droge mond kreeg en me benen een klein beetje begonnen met trillen.. Ohja en kleinbeetje kleffe handen. Maar had niet echt het gevoel dat ik aan het springen was..![]()