MuscleMeat

Beste pre workout op dit moment?

Ik heb me altijd meer geconcentreerd op de stims in PWO's... :P Dus wat allemaal een pomp versterkt weet ik niet uit m'n hoofd haha

Nou halve scoop doet niet hee veel. Wel meer energie en voelde goed aan. Morgen maar eens hele erin trappen! Lekker smaakje wel. Laatste van xxl was te goor voor woorden haha!

@GruX je bedoelt ook Methyldrene, of een andere?

Edit: Je had het denk over Devil's Shot. Ik kreeg een paar bestelling terug een sample Devil's Shot erbij van 1 serving/scoop en die beviel me goed! :)

Nou halve scoop doet niet hee veel. Wel meer energie en voelde goed aan. Morgen maar eens hele erin trappen! Lekker smaakje wel. Laatste van xxl was te goor voor woorden haha!
Pff...jullie zijn echt stim-resistent of wat:eek!:

• Like
Waarderingen: GruX
@GruX je bedoelt ook Methyldrene, of een andere?

Edit: Je had het denk over Devil's Shot. Ik kreeg een paar bestelling terug een sample Devil's Shot erbij van 1 serving/scoop en die beviel me goed! :)
Ja, haha die halve scoop gaf me we beetje energie. Maar na twee weken stil gezeten en door medische behandeling niet hebben kunnen trainen had ik meer verwacht. Morgen hele scoop :-)

Kheb devil shot & alpha drive besteld op muscle lab.
Wegens beperkte kennis van Duits heb ik niets qua betaalmogelijkheden
zien staan. Ik ging er vanuit dat het via kredietkaart moest gebeuren, maar kreeg
gewoon mail met iban nummer etc dus vanuit België gaat het blijkbaar met overschrijving.

Kheb devil shot & alpha drive besteld op muscle lab.
Wegens beperkte kennis van Duits heb ik niets qua betaalmogelijkheden
zien staan. Ik ging er vanuit dat het via kredietkaart moest gebeuren, maar kreeg
gewoon mail met iban nummer etc dus vanuit België gaat het blijkbaar met overschrijving.
Word opgestuurd zodra ze het hebben ontvangen ik had het binnen een week.

Goed spul devils shot zal wel een halve scoop maar nemen

Word opgestuurd zodra ze het hebben ontvangen ik had het binnen een week.

Goed spul devils shot zal wel een halve scoop maar nemen
Zegt iedereen... Maar bij 1 scoop had ik er pas gemak van, maar nog niet geweldige effect van de wat oudere bekende pwo...

De nieuwe unstoppable van Dedicated komt er toch ook aan binnenkort? Ik heb gehoord dat deze weer goed is!

Ik ook. Als ze met een adviesprijs komen van <30 komen koop ik direct 2 potten!

Wat er in zit maakt niet uit joh, gewoon kopennnnnn!!!!! :wl:

Terug
Naar boven