AndroidHealthClinic

Beste pre workout op dit moment?

Ben benieuwd heb nog steeds de oude staan, die werkt prima.

Jezus devil shot 45 euro vin ik wel duur voor een pwo.

About Devils Shot, Normaal heb ik geen last van beta alanine, buiten de gekende kriebels.
Maar bij 1 + 1/5 scoop had ik het gevoel dat ik m'n gezicht boven een braadpan
met een spattende chipolata hield. Toen ik in de spiegel keek had ik effectief rode
vlekken (allergische reactie?) op het voorhoofd. Lang heeft dat ongemak wel niet
geduurd.
Verder doen Devils Shot & Alpha Drive hun ding, maar toch niet zo potent als Jack3d of Noxipro. M'n stimtolerantie ligt momenteel wat te hoog dus halve scoops don't do the trick.
Overigens zijn die pina colada & tiger blood of whatever smaken beter geschikt als geurboompje in de wagen ipv pre workout smaak.

Alleen de naam doet het al voor mij kwa smaak! Dragon punch :-)

Idd moet minstens een scoop hebben :p

Enige waar ik last van heb is zweten en lijk een beetje suiker te kort op einde van de training te hebben. Alpha drive volgende keer is proberen!

Dacht dat het aan me prep dus lag heb ook einde van de training dat ik gesloopt bent meer rust moet nemen. Rode plekken had ik vorige week ook op chestday maar dan op borst en schouders dacht dat het bloed was die er gepompt werd moet nu wel steeds wat meer nemen wil ik de werking nog voelen zit nu op 4/5e scoop

Overigens zijn die pina colada & tiger blood of whatever smaken beter geschikt als geurboompje in de wagen ipv pre workout smaak.
:roflol: Die omschrijving!

Ik vind het wel lekker die smaken! Net als Gameday..

The force..van XXL die is pas smering! Of de oude NOX pump van DY..:eek!:

Dacht dat ik een stim-junk was, maar dat lijkt wel mee te vallen als ik het zo lees!:o

Die van ons is volop in ontwikkeling en komt zeer binnenkort op de markt.
We zijn alvast benieuwd naar jullie reacties!

Voor mij blijft C4 toch wel de winner. Dan vooral de watermelon smaak, want dat is de lekkertje PWO die ik ooit geproefd heb. En los van de smaak, 1 schepje C4 is voor mij altijd ruim voldoende voor een enorme energie boost en focus.

SAW van Trec Nutrition!

Vandaag alpha drive gehad. Heerlijke pre work out en energie voor 3 uur, maar geen opgejaagd gevoel zoals bij Devil's shot!

Iemand bekend met de ''nieuwe'' werkzame stof/ moleculaire aanpassing (2-Aminoisoheptane) zit o.a in de nieuwe preworkout van muscle-lab (Triple X).Heb hem zelf net besteld overigens..

Heb bijna alle preworkouts op de markt al gebruikt behalve die van zon duitse site, maar welke van de nederlandse markt is nou echt een aanrader?

Iemand ervaring met ulift en/of 1 MR Vortex? Zijn nu in de aanbieding op B&F.

Terug
Naar boven