XXL Nutrition

Beste pre-workout sup

Crack! Morgen hopelijk NoxiPro eens testen! :D

JACK3D!!!!! GEEN TOEGEVOEGDE SHIT ER IN

En de Goedkooopste~!

Erg populair in de VS

UNLEASH V2 :D Alleen had ik in het begin iets teveel genomen in 1 keer. Werd helemaal niet goed in de gym toen :p

EDIT: 1000ste post :D

Toppers voor mij zijn Unleash en Jack3D. Die wissel ik ook af om er niet aan te wennen.
Heb ook Crack, Superpump en Superpump Max geprobeerd, die hadden bij mij weinig effect.
Met NO Explode zat ik meer op de wc dan in de gym.

Shock therapy vind ik de fijnste die ik gehad heb tot nu toe en die gebruik ik nog steeds.... Perfect te combineren met storm of crea van Jacked.

muscle marinade&noxipro..iedereen ervaart een pre workout anders. Heb nog geen klachten over maximize v2 gelezen btw.

verschilt per persoon wat de beste pre workout is ..Kwestie van proberen.

Jack3D! :)

Heb nu unleah v3 en nano vapor staan, vind nano vapor momenteel beter, als deze op zijn weer eens een ander proberen =D

Zelf heb ik Unleash, wisselend effect.

Op basis van ingrediënten is Ultima van Omega Sports gewoon met een grote afstand de allerbeste. Enige nadeel is dat er geen caffeine in zit. Het is alleen peperduur en niet in NL te verkrijgen.

Ik zou het verder bij de PreWO houden van de boardsponsors qua prijs kwaliteit (Unleash/PreWorkoutPower), de meeste zijn wel erg duur nl.

muscle marinade

Ik hou ook de laatste tijd erg van Jack3D. Ben nu met een derde potje ervan bezig en kan nou niet zeggen dat ik ooit een andere preworkout er zo lang in heb gehouden.
Verder ben ik een fan van No-Shotgun en Nox pump.

Degene waar ik precies niet tegen kan is No xplode, echt heel raar het enige product waar ik mij gewoon fysiek niet lekker van voel en hartkloppingen krijg.

Maar preworkouts zijn misschien wel de meeste rare producten in dat opzicht, iedereen heeft zeer uiteenlopende reacties op alle verschillende soorten/merken. Er zal dus wel niet een universeel beste preworkout supp zijn.

TMS, Crack of NoxiPro. :)

Niet allemaal tegelijk. :D

-Leon

- Total Muscle Solution
- Pre-workout Power
- NoxiPro

En ja, ze komen allemaal van .... .. ....... :D

Ik heb in mijn kastje staan: Jack3d, Noxipro en LITup
Jack3d en Noxipro zijn speedy, en dan is Noxipro de betere van de twee, LITup is niet speedy, maar wel erg fijn, en je bent er flink sterk op!

Het antwoord dat ik ga geven is erg belangrijk!

NO Shotgun of NOX Pump.

Heb ze allebei geprobeerd en ben momenteel nog aan de NOX pump.

Allebei EXACT dezelfde werking MAAR,,,
bij NO Shotgun voel je de tinteling op je huid en het gejeuk op je voorhoofd en armen enorm..kortom je VOELT het hard werken.

Bij NOX Pump voel je in principe niks alleen qua energy, pump, uithoudingsvermogen en concentratie is het exact hetzelfde als NO shotgun.

Het werkt allebei TE GOED! ..ik ben echt niet snel tevreden maar dit is wel echt DE SHIT!..

Dan is het alleen de keuze of je van de tinteling houd, of niet ..want dat is het enige verschil qua werking!

Gr..

Terug
Naar boven