bramophyte
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.084
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk je veel verschil qua training? Ik heb namelijk wel echt op dagen dat ik geen pre workout pak dat ik echt gesloopt ben op het eind vd training terwijl ik met pwo nog zo kan doorbeukenDeze stimjunk is blij dat die stimvrij is. Beste pre workout is geen pre workout
Het is gewoon even wennen in het begin omdat je dat stim gevoel gewend bent maar heb prima trainingen nu. Neemt niet weg dat ik wel extreem van stims hou en dat is ook eigenlijk de reden dat ik ze niet neem.Merk je veel verschil qua training? Ik heb namelijk wel echt op dagen dat ik geen pre workout pak dat ik echt gesloopt ben op het eind vd training terwijl ik met pwo nog zo kan doorbeuken
Ja en nee.Ik gebruik sporadisch een PWO. Mijn potje is nu over de datum. Kan dat kwaad?
Fixed.2 maanden maar er zit nog vrij veel in. Ik denk dat ik ‘m aan Skatermarvin geef en het voortaan bij een vers bakje koffie hou.
Better!

Better!
Ik maak mijn preworkout nog op wanneer het 1 vaste plakkerige substantie is geworden. Het is werkelijk niet meer te zuipen dan..maar het werkt nog wel.
En ik leef nog![]()
Wonder der natuur!
Ik heb zoveel preworkout gebruikt dat ik inmiddels meer chemicalie ben dan mens

Better!
Ik maak mijn preworkout nog op wanneer het 1 vaste plakkerige substantie is geworden. Het is werkelijk niet meer te zuipen dan..maar het werkt nog wel.
En ik leef nog![]()

Gewoon in brokken in je mond steken en doorspoelen. Opzuigen kan ook, als je daarvan houdtSame here.... Heb tegenwoordig een staafmixer nodig om het opgelost te krijgen![]()

Klinkt goedIk had trouwens beloofd om een review te plaatsen van Shred ENGN. Uit Amerika laten komen.
Bij deze de review:
Misselijk na 30min
hoofdpijn
Koude rillingen
Slapeloosheid
Kortom een echte aanrader.
Heb het een vriend laten proberen die ik na 30min zen handje moest vasthouden en moest geruststellen dat de misselijkheid en hart kloppingen vanzelf overgaan. (dacht namelijk dat het aan mij lag)
Heb dit gelijk gedeeld met evolution nutrition op ebay, en gelijk mijn geld terug gekregen. Best netjes...
Ben blijkbaar niet de enige:
Amazon.com
www.amazon.com

Op een kwart scoop voel je je al niet best denk. Maar dan zijn alle andere stoffen zo laag dat je er geen reet aan hebt.