Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Beste Pre-workout is mn eigen Pwo. Geen crash en lekkere focus. Ik train altijd intensiever als ik pwo neem.

Deze stimjunk is blij dat die stimvrij is. Beste pre workout is geen pre workout
Merk je veel verschil qua training? Ik heb namelijk wel echt op dagen dat ik geen pre workout pak dat ik echt gesloopt ben op het eind vd training terwijl ik met pwo nog zo kan doorbeuken

Merk je veel verschil qua training? Ik heb namelijk wel echt op dagen dat ik geen pre workout pak dat ik echt gesloopt ben op het eind vd training terwijl ik met pwo nog zo kan doorbeuken
Het is gewoon even wennen in het begin omdat je dat stim gevoel gewend bent maar heb prima trainingen nu. Neemt niet weg dat ik wel extreem van stims hou en dat is ook eigenlijk de reden dat ik ze niet neem.

Ik gebruik sporadisch een PWO. Mijn potje is nu over de datum. Kan dat kwaad?

Ik gebruik sporadisch een PWO. Mijn potje is nu over de datum. Kan dat kwaad?
Ja en nee.
Ja, er staat niet voor niets een houdbaarheids datum op.
Nee, die is dikwijls sterk ingekort.

Hoe lang over datum? Paar maanden zou ik nog wel aandurven. Anders lekker weg mieteren en nieuwe halen.

• Like
Waarderingen: GO02
2 maanden maar er zit nog vrij veel in. Ik denk dat ik ‘m in de container gooi en het voortaan bij een vers bakje koffie hou.

2 maanden zou ik niet zoveel moeite mee hebben. Als ie gewoon nog goed qua structuur is...

Ff in de blender knallen?

Ik had trouwens beloofd om een review te plaatsen van Shred ENGN. Uit Amerika laten komen.

Bij deze de review:

Misselijk na 30min
hoofdpijn
Koude rillingen
Slapeloosheid

Kortom een echte aanrader.
Heb het een vriend laten proberen die ik na 30min zen handje moest vasthouden en moest geruststellen dat de misselijkheid en hart kloppingen vanzelf overgaan. (dacht namelijk dat het aan mij lag)

Heb dit gelijk gedeeld met evolution nutrition op ebay, en gelijk mijn geld terug gekregen. Best netjes...
Ben blijkbaar niet de enige:

Kreeg wel de tip om voordat je een product gebruikt het te bespreken met je ''Local Physician''
Dat was ik natuurlijk straal vergeten!

Heb morgen een afspraak staan met men huisarts om te bespreken welke pre-workouts allemaal geschikt voor mij zijn.

Ik had trouwens beloofd om een review te plaatsen van Shred ENGN. Uit Amerika laten komen.

Bij deze de review:

Misselijk na 30min
hoofdpijn
Koude rillingen
Slapeloosheid

Kortom een echte aanrader.
Heb het een vriend laten proberen die ik na 30min zen handje moest vasthouden en moest geruststellen dat de misselijkheid en hart kloppingen vanzelf overgaan. (dacht namelijk dat het aan mij lag)

Heb dit gelijk gedeeld met evolution nutrition op ebay, en gelijk mijn geld terug gekregen. Best netjes...
Ben blijkbaar niet de enige:

Klinkt goed:roflol:

Wat wil je..bijna 40mg yohimbine per serving!:eek!: Op een kwart scoop voel je je al niet best denk. Maar dan zijn alle andere stoffen zo laag dat je er geen reet aan hebt.

Dit is meer een fatburner, dan een preworkout. Of een preworkout om aan een flut preworkout toe tevoegen (~1a2g)

71CLg%2BApSKL._AC_SL1000_.jpg

Pre-workouts are like a box of chocolates, you never know what youre gonna get! :roflol:

PWO's zijn als vrouwen. Je kunt er lekker op gaan, maar zonder boek je betere gainz.

Terug
Naar boven