XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik krijg last van m'n buik als ik PWO te kort op m'n ontbijt neem. PWO werkt/voelt het beste op nuchtere maag en anders zeker 1.5 uur na een maaltijd.
In goede PWO zit m.i. geen creatine.
 
Echt lang de dunne of alleen als je hem net hebt genomen dat je jezelf dan ff leeg schijt? want ik heb dat tweede ook wel eens, shit happens. Pun intended
Eerst kon ik er de klok op zetten dat ik na 30 minuten op de pot zat en idd leeg was. Wat ik wel fijn vond ivm het squatten. Maar de laatste week heb ik het dan ook de rest van de dag. Even aankijken of dit zo blijft want dan moet ik echt wisselen.
 
Eerst kon ik er de klok op zetten dat ik na 30 minuten op de pot zat en idd leeg was. Wat ik wel fijn vond ivm het squatten. Maar de laatste week heb ik het dan ook de rest van de dag. Even aankijken of dit zo blijft want dan moet ik echt wisselen.
Kan ook zijn dat er ingredienten in zitten die niet lekker vallen op een lege maag.
 
Kan ook zijn dat er ingredienten in zitten die niet lekker vallen op een lege maag.
Daar heb ik eigenlijk niet overna gedacht. Ik sport altijd nuchter dus heb volgens mij nog nooit geprobeert de pwo bij een maaltijd te nemen.

marina1975 valt er een pwo aan te raden vergelijkbaar met c4 zonder creatine?
 
PWO met caffeine + L-theanine iig. Geen crash en geen opgejaagd nerveus gevoel.
 
20191112_221028.jpg


Deze gister getest en toch wel een van de beste pwo die ik ooit heb gehad...
 
ik ga al lekker op T5 maar merk dat na tijdje niks doet bij mij zelfs als ik 2 weken pauze neem, terwijl ik in t begin keihard ging.

Dat is apart aangezien T5 ja in principe gewoon een ECA stack is en dr van Efidrine wordt gezegd dat er geen gewenning plaatsvindt.
Ik heb zelf ook jarenlang dagelijks een efidrinetabletje als pwo genomen (Caniphidrin tegen incontinentie bij honden uit de apotheek:roflol:)
 
Pump the chaos en bring the chaos van chaos crew zeker aan te raden.
 
Ik krijg last van m'n buik als ik PWO te kort op m'n ontbijt neem. PWO werkt/voelt het beste op nuchtere maag en anders zeker 1.5 uur na een maaltijd.
In goede PWO zit m.i. geen creatine.

Perfecte timing voor een PWO is rond Cup-a-soup.
 
Deze morgen de Xtreme PWO van XXL geprobeerd. Tja, doet dus ook bijzonder weinig. Ik voel me eigenlijk net hetzelfde als wanneer ik 's morgens twee tassen koffie drink. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen PWO gehad van de legale leveranciers waar ik echt een verschil van merkte. Mijn cafeïne resistentie is misschien gewoon te hoog? Is die Xtreme echt één van de "zwaarste" PWO's op de legale markt? 5150 deed me bv ook heel weinig.

Heb nu nog een blikje Venom en zo een PWO shot van XXL staan om te proberen. Verwacht er niet veel van. :)
 
Deze morgen de Xtreme PWO van XXL geprobeerd. Tja, doet dus ook bijzonder weinig. Ik voel me eigenlijk net hetzelfde als wanneer ik 's morgens twee tassen koffie drink. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen PWO gehad van de legale leveranciers waar ik echt een verschil van merkte. Mijn cafeïne resistentie is misschien gewoon te hoog? Is die Xtreme echt één van de "zwaarste" PWO's op de legale markt? 5150 deed me bv ook heel weinig.

Heb nu nog een blikje Venom en zo een PWO shot van XXL staan om te proberen. Verwacht er niet veel van. :)
Nee valt reuze mee, scoop is ook direct 16.5 gram. Gemiddelde pwo op dat aantal gram heeft zeltde doseringen
 
Nee valt reuze mee, scoop is ook direct 16.5 gram. Gemiddelde pwo op dat aantal gram heeft zeltde doseringen

Wat zijn dan de sterkere in dat segment? Of ga ik toch eens de stap moeten zetten naar de minder kosjere dingen :)
 
Kwa legale pwo is 5150 naar mijn gevoel de sterkste
Ik heb em nu staan en heb er weinig van, buiten schijterij xD pwo's zijn echt zo persoonlijk. Zelf ging ik voorlopig het best op fully loaded
 
Back
Naar boven