AndroidHealthClinic

Beste serie aller tijden?

Bezoekers in dit topic

The Hills

ik ben ****ing verslaafd aan die serie met die lekkere verwende k*tjes, sinds ik die serie zie wil ik ook naar hollywood.
 
The Hills

ik ben ****ing verslaafd aan die serie met die lekkere verwende k*tjes, sinds ik die serie zie wil ik ook naar hollywood.


hahahaha:p
 
MacGyver :)) jeugdsentiment haha en Nightrider
 
Beste serie verleden: Friends
Beste lopende serie: House MD
 
Smallville seizoen 1 tm 3 zijn erg goed.
Oz
House MD
The 4400
John Doe

Helaas zijn de laatste twee gecancelled. Moet nog steeds een keer beginnen aan de Sopranos.
 
Check dit hahaha zo dom...
[Link niet meer beschikbaar]
 
Dude, gezien je volgens mij wel down bent met HBO series zou ik ook eens The Wire checken. krijg je geen spijt van.

Ja ik heb season 1 van the wire ook binnen. Ik ben zelf wel niet zo van de politie series, maar hier idd veel goede shit over gehoord. Ook maar eens aan beginnen.
 
Ja The Shield moet ik ook nog aan beginnen. Huisgenoot van me is er helemaal lyrisch over.

Als je van harde corrupte politie actie houdt is het een aanrader :D

Ben zelf bezig met de Terminator, the Sarah Connor chronicles S02...
hoewel het soms erg chaotisch is vind ik het een dope serie!
 
ik kijk geen series want ik ben hard aan het werk om links en uitkeringslijders te betalen met mijn gemeenschapsgeld.

zou niet weten waarom elk weldenkend rechtschmens series zou kijken. Kijk het nieuws, lees de Telegraaf, doe iets nuttigs...
 
Kramer.gif
 
A-team
Prison Break
Arrested Development (http://www.imdb.com/title/tt0367279/ 9,7 op imdb :P)

Wil Arrested Development eigenlijk weer een keer helemaal kijken en misschien is aan The Unit beginnen, schijnt ook vet te zijn.
 
fawlty towers en blackadder
 
ik kijk geen series want ik ben hard aan het werk om links en uitkeringslijders te betalen met mijn gemeenschapsgeld.

zou niet weten waarom elk weldenkend rechtschmens series zou kijken. Kijk het nieuws, lees de Telegraaf, doe iets nuttigs...


OFF_TOPIC: Komt er wel eens wat anders uit jouw mond dan deze onzin?


ON-TOPIC: Hard werken= Hard ontspannen. Als het uitkomt serietje kijken.

+1 op Blackadder&Fawlty Tower. House. Transformers. En natuurlijk Knight Rider. Lol.
 

Ook erg goed! Bijna elke dag op Comedy Central

ik kijk geen series want ik ben hard aan het werk om links en uitkeringslijders te betalen met mijn gemeenschapsgeld.

zou niet weten waarom elk weldenkend rechtschmens series zou kijken. Kijk het nieuws, lees de Telegraaf, doe iets nuttigs...

:roflol: de Telegraaf... tokkiekrant bij uitstek
 
Back
Naar boven