XXL Nutrition

Beste serie aller tijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

X-files , prachtige reeks met david duchovny,echt spijtig dat ze die niet meer draaien
 
Friend
70s show
Wayans Bros
Fresh prince
Boondocks
A-team
Sanford and son

Nog een paar
 
:eek!:
X-files , prachtige reeks met david duchovny,echt spijtig dat ze die niet meer draaien


sh*t skull & mulder vergeten.

laatst was er een marathon op sci-fi channel ofzo

geniaal.... and the truth is out there :eek!:
 
Martin(met martin lawrence)
Fresh prince of bel air
Wayans brothers
Fresh prince of bel air
Jamie foxx show
70s show
Las vegas
The inside
Eigenlijk te veel om op te noemen:roflol:
Helaas zijn veel seizoenen van martin moeilijk te krijgen via torrents, binnenkort ga ik maar is een paar dvd boxjes aanschaffen:P
Wel jammer dat de meeste goeie series niet meer vertoond worden.
 
ja je houd erg veel van fresh prince hea?
 
wayans brothers kijk ik nu :D
 
twin peaks seizoen 1 en begin van 2.

daarna kakt het in maar uiteindelijk wordt het wel weer vet.

is ook een film van maar die moet je maar links laten liggen, doet afbreuk aan de serie imo
 
Komt eigenlijk maar een serie voor deze titel in aanmerking:

Soprano's
 
De Simpsons natuurlijk. Veel beter kan je het niet krijgen
 
Zag gisteren nog een leuke serie op tv. Freddie, heb er niet veel afleveringen van gezien maar best vermakelijk geloof ik. Iemand die het kijkt?
 
Even een topic kickje. Ondertussen wat series gezien, even wat respect tonen:

Op nummer 1 staat toch echt Sopranos, wat een uber geniale serie was dat zeg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Season 1 en 2 vond ik toch wel net een tandje sterker dan 3 t/m 5, maar overall was alles heel sterk.




Ook erg goed was Six Feet Under. Wordt maar weinig genoemt in dit topic valt me op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al zater er wat wat mindere perioden in deze serie imo. Af en toe kon ik me wat ergeren aan het self desctructive gedrag van wat personages. Maar toch erg genoten van deze zit (vooral season 1 en 4 waren geniaal).


Natuurlijk verder Californication. Verplichte kost deze serie, iig Season 1, geniaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Volgens velen een hype, maar ik vind LOST toch echt wel erg vet. Season 5 was weer helemaal vet, en als ik zo terug kijk op alle seizoenen vind ik het toch een super vette serie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Ik denk dat ik dadelijk aan Entourage ga beginnen, goede dingen over gehoord en season 1 binnen gehaald. Ben nu ook Twin Peaks aan het downloaden, lijkt me ook cool.
 
ik ben nu aan het 6e seizoen van the shield bezig (laatste ep), moet zeggen, dit is 1 van de betere series die ik de laatste jaren heb gezien.. nog 1 seizoen te gaan deze week :p
 
Ja The Shield moet ik ook nog aan beginnen. Huisgenoot van me is er helemaal lyrisch over.
 
Martin, Fresh prince of bel air en Las Vegas. Vind ze alle 3 top series:D
 
Even een topic kickje. Ondertussen wat series gezien, even wat respect tonen:

Op nummer 1 staat toch echt Sopranos, wat een uber geniale serie was dat zeg!

http://www.hbo.com/sopranos/img/homepage/sopranos_seas6_poster.jpg

Season 1 en 2 vond ik toch wel net een tandje sterker dan 3 t/m 5, maar overall was alles heel sterk.




Ook erg goed was Six Feet Under. Wordt maar weinig genoemt in dit topic valt me op.

http://www.moviewallpaper.net/wpp/Frances_Conroy_in_Six_Feet_Under_TV_Wallpaper_1_800.jpg

Al zater er wat wat mindere perioden in deze serie imo. Af en toe kon ik me wat ergeren aan het self desctructive gedrag van wat personages. Maar toch erg genoten van deze zit (vooral season 1 en 4 waren geniaal).


Natuurlijk verder Californication. Verplichte kost deze serie, iig Season 1, geniaal!

http://rmur.files.wordpress.com/2007/12/californication.jpg



Volgens velen een hype, maar ik vind LOST toch echt wel erg vet. Season 5 was weer helemaal vet, en als ik zo terug kijk op alle seizoenen vind ik het toch een super vette serie.

http://www.loogic.com/wp-content/Lost_DVD.jpg



Ik denk dat ik dadelijk aan Entourage ga beginnen, goede dingen over gehoord en season 1 binnen gehaald. Ben nu ook Twin Peaks aan het downloaden, lijkt me ook cool.

Dude, gezien je volgens mij wel down bent met HBO series zou ik ook eens The Wire checken. krijg je geen spijt van.
 
Back
Naar boven