XXL Nutrition

Beste stackmiddel voor vetverlies

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Mensen,

Wat is nou het beste middel om naast je test te zetten wanneer je vasculairder wilt worden,echt je laatste vetjes eraf wilt hebben?
Dus wanneer je al een laag vetpercentage hebt?

Tren?
Mast?
Bold?
Primo?

Primo lijkt me wel fijn alleen ik heb geen zin om meer dan 2 ml te gaan zetten eigenlijk,en vaak wordt er dan aangegeven door veel mensen dat het dan geen zin heeft.
Alvast bedankt voor de suggesties.

Volgens mij gaat aas je niks helpen om vet te verliezen. Alleen je voeding/verbranding.

Alleen sommige roids zijn geschikter dan andere om te gebruiken tijdens het cutten.

Alles wat (zwaar) androgeen is en niet aromatiseert heeft de voorkeur maar dit gaat natuurlijk gepaard met de bekende bijwerkingen.

Middelen:

Tren
Winstrol
Halotestin
(Masteron)
(Proviron)

T3!!!!!

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 20:33 ----------

Tren
Winstrol
Halotestin
(Masteron)
(Proviron)

Methyltren (ik had injects) en dat ging erg boven verwachting. Gewoon only zonder test zou ik doen of met trt dosis test p van 125mg per week oid.

Tren

Halo geen ervaring mee, moeilijk aan te komen

Sowieso altijd tren aangezien dit de verbranding flink verhoogt en de spiermassa goed spaart.

Wist wel dat je goed kan cutten met tren naar niet dat je echt meer gaat verbranden

Des te meer je zet des te hoger je verbranding. Tis dat ik de sides boven 100mg tren ace om de dag vervelend vind anders had ik elke dag 300mg gezet :D

p*ssy :D

T3 en efedrine lijken me de beste keuze, kan je op lange termijn en lage dosis redelijk veilig gebruiken.
Je kan ook wat DNP proberen, al is er in dat gebied een beetje een klopjacht bezig de laatste paar weken.

Tren is ook altijd aardig voor wat recomp en mast is mooi als je echt al goed lean bent.

Des te meer je zet des te hoger je verbranding. Tis dat ik de sides boven 100mg tren ace om de dag vervelend vind anders had ik elke dag 300mg gezet :D
Snoepert jij he :D

Ik lees hier regelmatig dat men erg enthousiast is over hoe lekker tren is tijdens het cutten, ook voor de vasculariteit. Maarja, het is niet zomaar een middel dus je moet je wel bedenken of je dat wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Okee ik neig dan toch naar tren.
En T3 lijkt me ook wel intressant.
Methyltren,weet niet of ik dat al wil:Ddenk het wel maar misschien beter nog even wachten haha.

clen, T3, ECA, een goed "dieet"

• Topic Starter Topic Starter

Daar heeft Ymir het over?
Ik kan er sowiezo niet eens aankomen volgens mij.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 13:40 ----------

Ja ik snap het niet dat men MT wil gebruiken. Ik had zelf veel meer emo sides op 2mg MT per dag dan toen ik 200mg tren ace om de dag nam, maar met tren ace veel beter resultaat.
Dan laat ik dit helemaal maar even voor wat het is;)dank u.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 13:41 ----------

Clen en ECA afwisselen, maar T3 neem je de hele kuur door.
Uiteraard AAS naast tenzij je graag massa wil inleveren.

Dus dan wordt het zoiets als test,tren en t3?

Daar heeft Ymir het over?
Ik kan er sowiezo niet eens aankomen volgens mij.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 13:40 ----------

Dan laat ik dit helemaal maar even voor wat het is;)dank u.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 13:41 ----------

Dus dan wordt het zoiets als test,tren en t3?
Ooh, check je karma.

Terug
Naar boven