Fitness Seller

Beta Alanine Pure - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Spieropbouw
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beta Alanine geeft je de kracht en spieruithoudingsvermogen waardoor je spieren wel moeten groeien!

    Meer kracht, meer herhalingen, elke set meer "groeikracht" = pure spiergroei!


    Voordelen Beta-Alanine:
    ⇒Vergroot spierkracht
    ⇒Minder spiervermoeidheid
    ⇒Train zwaarder
    ⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
    ⇒Toename Spiergroei
    ⇒Vermindert opbouw melkzuur
    ⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
    ⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters
    Laat niets je meer in de weg staan om maximale resultaten te behalen.
    Beta-Alanine is het ideale supplement voor pure langdurige kracht en meer spieren.
    Tijdens de training komt altijd het moment waarop je spieren vermoeid raken en je kracht meer en meer verdwijnt.
    Vermoeidheid, verzuring, je spieren zijn leeg....
    Je hebt dan het punt bereikt waarop je niet meer in staat bent om te trainen op het niveau waarop je wilt en waarmee je de eerste set begon.
    Deze vermoeidheid komt door opeenhoping van melkzuur in je spieren, er wordt meer melkzuur aangemaakt dan je lichaam kan afvoeren.
    Beta-Alanine zorgt ervoor dat melkzuur geen beperking meer is voor je spieren en voorkomt dat je spieren "op slot gaan", waardoor je spieren beter dan ooit kunnen presteren!
    Beta-Alanine = POWER
    Beta-Alanine zorgt dat er een stroom van energie en kracht vrijkomt.
    Meer kracht, meer herhalingen, betere pomp, betere resultaten, meer spiermassa!
    Beta-Alanine zorgt voor carnosine toename:
    Wat is Carnosine precies? Beta-Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen. Carnosine regelt de pH waarde van onze spieren. Dit is van groot belang omdat de pH bepalend is voor de opbouw van melkzuur. Door de pH te controleren wordt de opbouw van melkzuur beperkt waardoor spieren sterker zijn dan ooit!
    Beta-Alanine gaat naarmate je dit langer gebruikt zelfs(!) nog steeds beter werken.
    Dit komt doordat de Carnosine spiegels in het lichaam langzaam blijven stijgen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 weken.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutrale smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? Rustdagen: 1 dosering in de ochtend. Trainingsdagen: 1 dosering in de ochtend + 1 dosering 45 min voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 11,90 euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Product heeft een goede werking. Merk duidelijk een verschil sinds ik deze gebruik.

Mijn review:
Voorwoord:

De reden dat ik dit supplement gekocht heb is omdat ik er al veel goede zaken over gehoord heb. Ik wou dan ook testen als ik zelf ook de positieve effecten ervan zou ondervinden.

Oplosbaarheid:

De Beta-Alanine Pure lost zeer goed op in zowel water als vruchtensap.

Smaak:

De Beta-Alanine Pure heeft een neutrale smaak.

Voordelen:

- Zeer goede prijs.
- Werking
- Tintelingen

Nadelen:

- (Tintelingen)

Prijs:

De prijs is zeer voordelig. 11,90 euro voor 300 gram. Dit is genoeg voor 10-12 weken. (120 doseringen)

Eindoordeel:

Om verwarring te voorkomen begin ik met het feit dat ik tintelingen zowel bij voor als bij nadelen heb gezet.
Zelf vind ik dit een voordeel aangezien ik erdoor zin krijg om hard te trainen. In de ochtend vind ik dit minder positief.
Gedurende de 3 weken dat ik dit product heb gebruik merk ik duidelijker dat ik langer en zwaarder kan trainen. De dagen dat ik dit niet neem raak ik tijdens de training eerder vermoeid en kan ik minder hard trainen.

De dosering van dit product is 1 maatschep van 2,5 gram.

Aanbevolen gebruik:

Trainingsdagen:

-1 dosering 's ochtends
-1 doseringen 30-45 minuten voor de training

Rustdagen:

-1 dosering 's ochtends

Ik train 3 dagen in de week dus per week kom ik aan 10 doseringen. Dus kom ik 12 weken toen met het product aangezien er 120 doseringen per verpakking zijn.

Dus als we de prijs zouden berekenen per week dan kom je naar boven afgerond op 1 euro per week. :thumbs:

Dit vind ik dan ook een top low budget supplement met een op en top werking. Vandaar dat de Beta-Alanine Pure de volle 10 punten krijgt van mij.

Beta-alanine.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zoek op het label ook als het Beta-Alanine van het merknaam "CarnoSyn" bevat, dat is namelijk de meest pure en dus de beste.
Kan je vergelijken met creatine van Creapure, je wil natuurlijk ook kwaliteit voor je geld ;)
 
Zoek op het label ook als het Beta-Alanine van het merknaam "CarnoSyn" bevat, dat is namelijk de meest pure en dus de beste.
Kan je vergelijken met creatine van Creapure, je wil natuurlijk ook kwaliteit voor je geld ;)

Je merkt het verschil indd degelijk als je beta-a neemt.
ik ben verslaaft aan die tinteling die je er van krijgt :D
 
Je merkt het verschil indd degelijk als je beta-a neemt.
ik ben verslaaft aan die tinteling die je er van krijgt :D

Het werkt zeker! En geloof mij, je bent niet de enige die er verslaaft aan is :D
 
Ben echt happy met dit product. Potje gaat echt eeuwen mee :D

Echt bizar hoe snel na het drinken je het voelt, tinteling in je lippen, gezicht oren, alles.

Volgens mij een teken dat het werkt? :D

Goed om te horen! Ja, het product werkt zeker :) en het vliegt hier momenteel ook de deur uit!
Topproduct inderdaad :cool:
 
Goed product, voeg vaak een schepje toe ervan aan me preworkout voor wat extra tinteling geeft meest boost en pomp er net 1 of 2 extra reps uit.
 
Goed product, voeg vaak een schepje toe ervan aan me preworkout voor wat extra tinteling geeft meest boost en pomp er net 1 of 2 extra reps uit.
Een heerlijk gevoel, kriebel kriebel kriebel:rolleyes: Alles voor een sterk en goed resultaat :wl: In de gym moeten immers records gebroken worden!:eek:
 
Top spul,, eens gebruikt bij het rukken .. intense orgasme :D
 
Volgens mij kan je inname van beta alanine beter verdelen over drie portie's per dag ( 3 x ca.800 mg ).
Zodat je er een bloedspiegel mee opbouwt en naar een week of 8 enkele weken stoppen met het gebruik zodat je lichaam het zelf kan blijven aanmaken.Want het is uiteindelijk een lichaam eigen stof.
Heb je ook geen last van tintelingen. :windup:
 
Volgens mij kan je inname van beta alanine beter verdelen over drie portie's per dag ( 3 x ca.800 mg ).
Zodat je er een bloedspiegel mee opbouwt en naar een week of 8 enkele weken stoppen met het gebruik zodat je lichaam het zelf kan blijven aanmaken.Want het is uiteindelijk een lichaam eigen stof.
Heb je ook geen last van tintelingen. :windup:
Inname tijdens de maaltijd is het beste volgens test vn ergogenics
 
Inname tijdens de maaltijd is het beste volgens test vn ergogenics

Ja heb je helemaal gelijk in! ;)

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

By the way, is het ook niet beter om bijv. je whey tijdens of vlak voor/na je maaltijd in te nemen.
Wordt dan misschien wel beter verteerd?
 
Ja heb je helemaal gelijk in! ;)

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

By the way, is het ook niet beter om bijv. je whey tijdens of vlak voor/na je maaltijd in te nemen.
Wordt dan misschien wel beter verteerd?

Ik neem juist vaak me whey tijdens het eten :) Extra eiwitjes!
 
Je merkt het verschil indd degelijk als je beta-a neemt.
ik ben verslaaft aan die tinteling die je er van krijgt :D

Ik ben er allergisch voor :(
 
We hebben Beta-Alanine nu extra scherp geprijsd in de SUPERSALE :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Back
Naar boven