MuscleMeat

Beta Ecdysterone

Zijn er meer mensen die dit gebruikt hebben en uit ervaring kunnen srpeken?
@Galen wat denk jij op basis van studies?

Ga dit bumpen, gisteren de studie gelezen van Wada die wel iets te goed om waar te zijn lijkt, met redelijke small sample size. Maar er is zeker iets voor te zeggen en het heeft geen impact op je axis/lipiden/lever.
Ik ga 6 weken op 45mg(een gram nemen slaagt nergens op, eens je beta-estradiol-receptoren verzadigd zijn doet het niks meer en zoveel hebben we er niet als mensen), wat ongeveer overeen komt met de 32mg groep voor mij qua gewicht. Kost geen drol.

Ik lees net ook die studie van de WADA. De studie zit degelijk in elkaar, al hadden bepaalde dingen wel beter gerapporteerd mogen worden. (Studie lijkt geblindeerd, maar nergens staat de concealment of randomisatie gerapporteerd. Ook ontbreekt een studieregistratie.)

Ik vind de resultaten er verder goed uit zien. Ben wel benieuwd naar dat werkingsmechanisme via de ERb.

En, misschien ligt het aan mij, maar waarom schrijven ze:
Our results strongly suggest the inclusion of ecdysterone in the list of prohibited substances and methods in sports in class S1.2 “other anabolic agents”.
Omdat het lijkt te werken? Moeten dan alle prestatiebevorderende supplementen op de dopinglijst? ???

Ik lees net ook die studie van de WADA. De studie zit degelijk in elkaar, al hadden bepaalde dingen wel beter gerapporteerd mogen worden. (Studie lijkt geblindeerd, maar nergens staat de concealment of randomisatie gerapporteerd. Ook ontbreekt een studieregistratie.)

Ik vind de resultaten er verder goed uit zien. Ben wel benieuwd naar dat werkingsmechanisme via de ERb.

En, misschien ligt het aan mij, maar waarom schrijven ze:

Omdat het lijkt te werken? Moeten dan alle prestatiebevorderende supplementen op de dopinglijst? ???
Stond caffeine niet ook een tijd op die lijst van WADA?

Yep, of toch met een limiet.
Dat is volgens mij ook het enige dat ze kunnen doen hier, een limiet opstellen, want het zit in spinazie en quinoa, hoe ga je zoiets bannen?
Spinazie moet ook op de dopinglijst. Bevat ecdysteron, werkt prestatiebevorderend (zie Popeye), en bevat het woord nazi.

Wat ik ook wel lees, is dat het kan werken bij bepaalde hoeveelheid inname, maar dat (bijna) alle ecdysterone supplementen ondergedoseerd zijn enniet zo'n beetje ook

Dus welke zou je nou moeten kiezen mocht je dit supplement toch uit willen proberen
Ik zie bijvoorbeeld deze vesie; https://www.sportpoeders.nl/nl/webshop/beta-ecdysterone-95/

En welke hoeveelheid ik lees tussen de 500 en 1000 mg.
Misschien dit langzaam opbouwen en kijken hoe je er op reageert? (met de onder gedoseerde supplementen wordt deze hoeveelheid wel lastig)

@Galen weet jij hier toevallig wat van? Bij welke dosis dit het beste resultaat zou op moeten leveren en welke soort/merk je zou moeten hebben, die niet onder gedoseerd is?

Wat ik ook wel lees, is dat het kan werken bij bepaalde hoeveelheid inname, maar dat (bijna) alle ecdysterone supplementen ondergedoseerd zijn enniet zo'n beetje ook

Dus welke zou je nou moeten kiezen mocht je dit supplement toch uit willen proberen
Ik zie bijvoorbeeld deze vesie; https://www.sportpoeders.nl/nl/webshop/beta-ecdysterone-95/

En welke hoeveelheid ik lees tussen de 500 en 1000 mg.
Misschien dit langzaam opbouwen en kijken hoe je er op reageert? (met de onder gedoseerde supplementen wordt deze hoeveelheid wel lastig)

@Galen weet jij hier toevallig wat van? Bij welke dosis dit het beste resultaat zou op moeten leveren en welke soort/merk je zou moeten hebben, die niet onder gedoseerd is?
Je gaat hier echt niet meer van merken dan van creatine, sonde van je geld

Gebruik het nu sinds oktober, 3x per dag, werkelijk niks van gemerkt zoals mensen hierboven al zeiden.
Maak het zakje op, had het bij sportpoeders besteld.
Wel lekker doorgeknald met trainen dat wel, maar de beta ecydsterone had geen toegevoegde waard.
Weten we dat ook weer voor de toekomst, turkesterone zelfde verhaal als ecdy? Of daar nog een gokje mee wagen?
Of toch na 10 jaar trainen de spuit er is in steken ;P

Gebruik het nu sinds oktober, 3x per dag, werkelijk niks van gemerkt zoals mensen hierboven al zeiden.
Maak het zakje op, had het bij sportpoeders besteld.
Wel lekker doorgeknald met trainen dat wel, maar de beta ecydsterone had geen toegevoegde waard.
Weten we dat ook weer voor de toekomst, turkesterone zelfde verhaal als ecdy? Of daar nog een gokje mee wagen?
Of toch na 10 jaar trainen de spuit er is in steken ;P
Heb dat spul ook een keer gedaan. Ook bij sportpoeders besteld. Vond het effect enigszins merkbaar, kan natuurlijk ook gewoon placebo zijn geweest.
Het enige dat ik echt goed merkte aan dat spul is dat ik er echt fucking chagrijnig van werd en er best een kort lontje van kreeg???

Zodra ik stopte met dat spul was dat ook binnen 3 dagen weer weg.

Terug
Naar boven