XXL Nutrition

betaalbaar en gezonder alternatief voor Pam in je eigen C1000

siegler

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
65kg
Vetpercentage
19%
Volgens vele bodybuilders is clean eten een goed gebruik en je eten bereiden doe je dan zo vetarm mogelijk. Fear for fat zoals je dat ook kan typeren.

In bodybuilding land werd tot voorkort gepropageerd dat je bij het bakken van je vis, je aardappels of anderzijds je roerbak maal een exotisch product als PAM moest kopen. PAM.. wie kan er zonder? Nou steeds meer mensen
niet is er nu een beter en vooral gezonder alternatief op basis van olijfolie in plaats van raapolie.

Bij je C1000 voor slechts 5,95 EUR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom zou ik omega3 in willen ruilen voor een omega9 vetbron?

Bakken doe ik trouwens liever in een klein beetje kokosolie.

• Topic Starter Topic Starter
wat maakt dat nou uit dat beetje vet ik pak gwn boter :D

Ze laten de calorieen op het label gewoon verdwijnen door een opgave te doen van 0,333 seconde sprayen. Naar beneden afgerond is het dan 0 calorieen en geen vet. Het produkt bestaat grotendeels uit canola-olie en alcohol (en wie weet wat er nog meer in zit dat we niet mogen weten...)

Wie sprayt er nu 0,333 seconden? En als je maar hele kleine hapjes koek neemt kan je ook telkens naar beneden afronden en zeggen dat je niets binnen krijgt. Je kunt beter kokosolie gebruiken. Kokosolie behoudt overigens wel de belangrijkste goede eigenschap (laurinezuur) bij verhitten en is bij de toko goedkoop te verkrijgen.

Maar aangezien jij het over raapolie (3) had vergelijkte ik het met olijfolie (omega9)

Precies.. net als PAM een nutteloos product.

Voor degene die een 'echt' alternatief willen voor PAM wil ik nog eventjes wijzen op een thread die ik een tijdje terug postte (klik hier)..

Overigens lijkt olijfolie me niet gezonder dan raapzaadolie... Raapzaadolie lijkt een betere verdeling te hebben van omega-3-6-9 vetzuren..

Pam is onzin imo

1x40 euro,vet 0,0 ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Precies.. net als PAM een nutteloos product.

Je slaat me spijker op de kop. Kon het niet minder met je eens zijn.
Neen ik geef niet af op bodybuilders wel op naäpers die zo nodig een niet zonder PAM schijnen te kunnen.

Terug
Naar boven